Wissel met monobloc, operatie door dokter Kappel

Heb je veel klachten door siliconen, raden we dit af.
Herrie

Ongelezen bericht 20 mei 2013 18:44

Met heel veel belangstelling en lichte buikpijn heb ik al jullie ervaringen gelezen.
28 mei staat mij een explantatie door dr. kappel te wachten. Ook ik heb gekozen voor monobloc te laten plaatsen. Ik begin wel erg te twijfelen ......

Fijn dat ik van jullie ook al veel tips kan mee nemen. Meer zijn natuurlijk altijd welkom.

Hoe zijn jullie er achter gekomen dat je ziek werd van siliconen?

Iedereen bedankt voor haar openheid
Ik zal jullie op de hoogte houden en ben zo blij dat ik dit op deze wijze kan delen met vrouwen die het zelfde doormaken.

Groetjes Herma
Angelique

Ongelezen bericht 20 mei 2013 19:09

Hoi Herma,

Welkom op het forum! Misschien is het een idee als je bij stel je zelf voor een nieuw onderwerp opent met je verhaal ( als je dat wilt natuurlijk :D )

Wat goed dat je al veel informatie hebt kunnen vinden hier! Je twijfel tussen wel of geen monoblock's begrijp ik volkomen. Heb je klachten door je protheses? Hoe lang heb je ze? Waarom ga je voor een wissel?

Ik heb al jaren gezondheidsklachten. Ik heb schildklier problemen die inmiddels zijn omgeslagen in een autoimmuunziekte. Ik had heel weinig energie, was altijd moe, spierpijnen, slijmbeursontsteking, droge ogen, droge mond enz enz. Ik had nooit gedacht dat mijn klachten door mijn siliconen zouden kunnen komen totdat ik een tv programma zag waarin een dame gescheurde protheses had en daarna ben ben ik gaan zoeken naar klachten door siliconen en kwam ik direct hier terecht. Omdat mijn klachten erg overeen kwamen met die van andere vrouwen heb ik vrij snel besloten om ze te laten verwijdéren. Monoblock's waren geen optie omdat ik een Autoimmuunziekte heb maar ik wilde zo wie zo kijken of mijn klachten van mijn protheses kwamen. Van te voren had ik zo iets van, stel dat ik me niet beter ga voelen en ik kan niet leven met het resultaat dat kan ik altijd nog besluiten om weer voor een borstvergroting te gaan. Inmiddels ben ik 6 weken verder en ben ik erg tevreden met mijn eigen zachte natuurlijke borsten en ik voel me ook al wat beter dan voor de explantatie.

Liefs Angelique
Trots op mezelf! 8-4-2013 was mijn explantatie en nu op naar een gezond lijf!!!
Pinootje

Ongelezen bericht 20 mei 2013 22:03

Hi Herrie

Ook ik laat in eind mei mijn borsten explanteren.....
Ik twijfel ook, monoblok of niet ..

Het blijft toch iets vreemds die in je lijf zit ....
vanda

Ongelezen bericht 20 mei 2013 22:12

herrie en pinootje, dames..dit is mijn blog hahahaa :lol:
jullie kunnen je eigen topic maken onder je eigen naam en daar alles op schrijven wat je kwijt wilt. daar krijg je dan vaak ook je reacties op. Mochten jullie iets weten over mijn ervaringen wat betreft de monoblock, kunnen jullie me altijd een PM sturen, dan zal ik die persoonlijk beantwoorden.
Pinootje

Ongelezen bericht 23 mei 2013 13:59

Hahaha :D

Al enige verbetering ondervonden intussen Marjon ?

X
Luna MKS

Ongelezen bericht 24 mei 2013 15:36

Welkom hier lieve Herma!
Fijn gevoel om wel al duidelijk te weten wat je gaat doen. De twijfel waar veel vrouwen op dit moment nog mee zitten is alles behalve dat natuurlijk. Dapper van je dat je het gokje op de monobloc wilt wagen!!
Er hebben zich inmiddels al enkele vrouwen bij het forum gemeld die voor dit alternatief kiezen. En waar je zeker wel je vragen aan kunt stellen. We hopen dat jullie dit zoveel mogelijk "zichtbaar" willen doen trouwens, zodat vrouwen die zich niet melden, er ook profijt van hebben.
Op naar de 28ste!

Heel veel liefs, Luna
Luna MKS

Ongelezen bericht 26 mei 2013 09:38

Lieve Herma,
Ook jou wil ik vast ongelofelijk veel sterkte wensen voor aankomende dinsdag.
Ik las je berichtje nogmaals en zie dat je zelf ook begint te twijfelen zoals zovelen. Dat komt omdat het steeds dichterbij komt hè?
Ik hoop dat je er voor jezelf nu wel uit bent. Je kunt ook ervoor kiezen om niets te nemen en dan te kijken hoe je lichaam eruit gaat zien. Wie weet ben je dan tevreden. Er zijn heel veel vrouwen die grotere borsten hebben na de explantatie dan voor de explantatie. Misschien hoor je daar ook tussen. Je kunt het altijd proberen. Maar wat je ook doet, je doet het goed Herma. En wees nooit boos op jezelf voor de keuzes die je maakt, daarmee doe je jezelf tekort.
Ongelofelijk veel liefs en succes,
Luna LOVE3
Afbeelding
schramir

Ongelezen bericht 26 mei 2013 16:21

Dag Herma,
Ik wordt a.s. dinsdag ook door Mevr.Kappel geopereerd.Om 12.30 ben ik aan de beurt.
Bij mij worden de implantaten verwijderd. Dus geen nieuwe erin.

jij heel veel succes dinsdag.
Wel apart dat we dit nu weten he.

gr.Mirjam
meisie

Ongelezen bericht 28 mei 2013 09:45

Hallo Herma,
Heel veel succes vandaag!

Laat je snel horen hoe het met je gaat?

=liefs= Meisie
2002 McGhan 410 onder spier en in februari 2013 bevrijd!
Angelique

Ongelezen bericht 28 mei 2013 10:11

Succes meis en tot snel!

Liefs Angelique
Trots op mezelf! 8-4-2013 was mijn explantatie en nu op naar een gezond lijf!!!
Francien

Ongelezen bericht 29 mei 2013 20:29

En hoe is het met Herma?
Luna MKS

Ongelezen bericht 30 mei 2013 14:13

Mocht je dit lezen Herma

+beterschap+

Heel veel liefs,
Luna *LOVE*
Plaats reactie

Terug naar “Vrouwen die een wissel deden”