Even voorstellen Renée (wissel van siliconen naar monobloc)
Bij mij begon dr. Kappel ook meteen over de monobloc, maar ik liet haar niet veel erover zeggen. Mijn besluit stond vast. Bij de vrouwen die ineens worden geconfronteerd met de verwijdering van hun protheses zoals de dames die PIP hebben, is het anders en dat weet ik ook wel. Alles komt zo ineens. Ze hebben niet eens de tijd om te beseffen wat er allemaal gebeurt.
Maar bij mij ging het eigenlijk net zo hoor. Alles viel bij mij samen in 1 week. Het besef dat de siliconen mij al die jaren vergiftigden en het besluit: ze gaan er uit! Ik had niet eens zoveel gelezen op het internet. Heel weinig maar eigenlijk. Ineens zag ik het meldpunt. Die zag er toen nog iets anders uit dan nu. In de navigatiebalk zag je onderaan alle ziekten onder elkaar staan. 1 blik hierop was voor mij genoeg om te weten: ik wil ze er uit!!
Ik vertrouwde volkomen op de info van .... Het was als een diepe herkenning in mijn hart.
En de klachten die ik in ijn borsten had maakten alles nog duidelijker. Al deze jaren had ik ontiegelijk veel klachten, maar op het eind dus ook heel veel pijn in de borsten. Nou, duidelijker dan dat kon het niet zijn.
Wat een nachtmerrie zijn wij met z'n alleen in beland zeg. Echt een nachtmerrie!!!!!!!!!!
Maar bij mij ging het eigenlijk net zo hoor. Alles viel bij mij samen in 1 week. Het besef dat de siliconen mij al die jaren vergiftigden en het besluit: ze gaan er uit! Ik had niet eens zoveel gelezen op het internet. Heel weinig maar eigenlijk. Ineens zag ik het meldpunt. Die zag er toen nog iets anders uit dan nu. In de navigatiebalk zag je onderaan alle ziekten onder elkaar staan. 1 blik hierop was voor mij genoeg om te weten: ik wil ze er uit!!
Ik vertrouwde volkomen op de info van .... Het was als een diepe herkenning in mijn hart.
En de klachten die ik in ijn borsten had maakten alles nog duidelijker. Al deze jaren had ik ontiegelijk veel klachten, maar op het eind dus ook heel veel pijn in de borsten. Nou, duidelijker dan dat kon het niet zijn.
Wat een nachtmerrie zijn wij met z'n alleen in beland zeg. Echt een nachtmerrie!!!!!!!!!!
Laatst gewijzigd door Luna MKS op 11 jul 2012 10:51, 8 keer totaal gewijzigd.
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hartstikke goed van je Andrea!!Renée schreef:In de telegraaf, bij de vrouw.nu gaat het over jonge meiden en plastisch chirurgie, je kunt reageerden , heb ik gedaan en verwezen naar de foto's , ik hoop dat ze het plaatsen.
Ben zo blij dat je het gedaan hebt. Blijf vechten voor ons allemaal!!
Dit is echt een misdaad tegen vrouwen!!!!
Laatst gewijzigd door Luna MKS op 08 okt 2012 13:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Laat je goed onderzoeken op resten!! Doe dat alsjeblieft. Laat ze een MRI doen. Laat de foto's zien. Vraag hem ook hoe dat nou zit met de monobloc. Hij weet er misschien niet veel van af, maar is wel arts en vraag hem hoe het zit met de envelop en zo.
Heel veel sterkte verder lieve Renée. Heel veel, heel veel, heel veel sterkte!!
Liefs, Luna
Heel veel sterkte verder lieve Renée. Heel veel, heel veel, heel veel sterkte!!
Liefs, Luna
Laatst gewijzigd door Luna MKS op 08 okt 2012 13:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Dan lees ik hier toch weer over plaatselijke verdoving..!!
Je gezondheid gaat boven alles, lieve mensen !
Er zijn heel veel belangrijker dingen op de wereld dat je cupmaat !
groet,
Joke,
borstkanker-survivor.
Je gezondheid gaat boven alles, lieve mensen !
Er zijn heel veel belangrijker dingen op de wereld dat je cupmaat !
groet,
Joke,
borstkanker-survivor.
Laatst gewijzigd door Joke MKS op 19 jan 2013 17:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Jaren geleden is de consumentenbond ermee bezig geweest, een claim neerleggen in de VS voor dames met prothesen. Ik kreeg toen een schrijven vanuit de VS met een waslijst aan ziektes die in aanmerking kwamen voor vergoeding. Ik had destijds geen van deze klachten of ziektebeelden. Ik dacht, oh wat fijn dat gaat aan mijn deur voorbij. De mijne zijn blijkbaar wel goed. Toen ik vervolgens later wel klachten kreeg, zag ik de link niet want mijn borsten voelden goed en een echo wees niets uit, ook een mri gaf aan dat de boel intact was. Wederom ook geen klachten aan de borsten op wat steekjes na. Dat ik in de loop der jaren alleen maar slechter werd door nieuwe klachten, deed bij mij NOG geen lampje branden. Dat niets echt verbetering gaf aan behandelingen die ik kreeg, gaf mij het idee dat ik gewoon een beetje raar was en gevoelig. Mijn ogen gingen pas open toe ik hier dezelfde klachten las en jullie vragenlijst invulde...toen was inderdaad de beslissing heel snel genomen en is de explantatie in gang gezet ( ook al voelden mijn borsten nog goed
) en nu maar hopen dat de klachten afnemen, omdat de vermoedelijke bron uit mn lijf is...en by the way...ik ben sowieso blij verlost te zijn van de prothesen. Dit voelt gewoon beter. Laten we hopen dat veel jonge meiden die borsten willen, moeders die na de borstvoeding niet meer tevreden zijn, of vrouwen die reconstructie overwegen dit forum zien zodat ze ook de 'andere kant' lezen

Sorry sabhra, je vragen,
Ik had wel gevraagd om de implantaten mee te nemen, de foto's daar had ik zelf ook niet aan gedacht maar dat had dr kapel uit haar zelf gedaan, goed idee.
Ik zou het wel vragen, waarom niet toch?
Ben natuurlijk wel geschrokken , dit had ik natuurlijk nooit verwacht.
Succes en positief denken hoor,
Ik had wel gevraagd om de implantaten mee te nemen, de foto's daar had ik zelf ook niet aan gedacht maar dat had dr kapel uit haar zelf gedaan, goed idee.
Ik zou het wel vragen, waarom niet toch?
Ben natuurlijk wel geschrokken , dit had ik natuurlijk nooit verwacht.
Succes en positief denken hoor,
Gewoon vragen!! Alsjblieft Sabrah het is jouw lichaam. En ook voor onze strijd tegen het onrecht is het goed!Sabrah schreef:Jemig Andrea!! Dat is inderdaad heftig! Had je specifiek gevraagd of er foto's gemaakt konden worden? Ik wil dat eigenlijk ook wel! Ik heb ook PIP en ze gaan er 16 Augstus uit. Het lijkt mij zo raar om te vragen of ze foto's kunnen maken, of gebeurt dit wel vaker?
gr.
Sabrah
En alsjelbieft, denk nog goed na of je er meteen iets in laat stoppen.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Lieve Renée, ik heb al 6 keer mijn zinnen weg gehaald. Ik weet gewoon even niet wat moet zeggen. Ik las dat het niet makkelijk voor je is geweest de afgelopen maanden een hele dikke knuffel voor jou! En ik wens je heel veel kracht toe om weer met stapjes vooruit te gaan.
Ik herken precies wat Lisa zegt. Je legt gewoon de link niet maar blijft zoeken en vechten om je klachten af te laten nemen en je goed en fit te voelen. Hoeveel doorzettingsvermogen ik ook heb lichamelijk knap ik niet op. Mijn Ana's zijn positief is uit het bloedbeeld gekomen bij het VU en gister zag ik op het meldpunt dat er is aangetoond dat de bloedwaardes na een half jaar significant waren vooruit gegaan na het verwijderen van de implantaten. Dit is mijn hoop en als dat zo is dan heeft het VU direct een aantoonbaar bewijs dat de bloedwaardes veranderen door implantaten en daarom is het nu zo fijn dat alle vrouwen in 1 ziekenhuis worden gevolgd.
Ik herken precies wat Lisa zegt. Je legt gewoon de link niet maar blijft zoeken en vechten om je klachten af te laten nemen en je goed en fit te voelen. Hoeveel doorzettingsvermogen ik ook heb lichamelijk knap ik niet op. Mijn Ana's zijn positief is uit het bloedbeeld gekomen bij het VU en gister zag ik op het meldpunt dat er is aangetoond dat de bloedwaardes na een half jaar significant waren vooruit gegaan na het verwijderen van de implantaten. Dit is mijn hoop en als dat zo is dan heeft het VU direct een aantoonbaar bewijs dat de bloedwaardes veranderen door implantaten en daarom is het nu zo fijn dat alle vrouwen in 1 ziekenhuis worden gevolgd.
Lieve Renée,
Voordat ik ga slapen moet ik je zeggen hoe erg ik het vind jouw foto's. Iedere keer als ik er naar kijk ben ik in shock. Nog steeds. Het is iedere keer alsof ik het voor het eerst zie. En ik had al behoorlijk wat nare beelden gezien van de PIP, maar nu het zo dichbij is is het nog erger. Bij de foto's horen een verhaal. Jouw verhaal.
Ik hoop dat je wat rust kunt vinden. Misschien is het goed om zelf niet meer zo vaak ermee bezig te zijn. Als ik mij er al zo slecht door voel, dan wil ik niet weten hoe jij je moet voelen.
Ik hoop dat je al bent begonnen met de behandeling. Doe dat alsjeblieft!!
Als je je slecht voelt, trek aan de bel!! Laat je niet wegsturen door artsen. Schreeuw als het moet. vecht voor jezelf en voor nu:
GA SLAPEN!!!!!
Ik wens je een hele fijne nacht toe. Pas goed op jezelf meisje.
Het komt wel goed. Je gaat je beter voelen straks.
Heel veel liefs, Luna
Voordat ik ga slapen moet ik je zeggen hoe erg ik het vind jouw foto's. Iedere keer als ik er naar kijk ben ik in shock. Nog steeds. Het is iedere keer alsof ik het voor het eerst zie. En ik had al behoorlijk wat nare beelden gezien van de PIP, maar nu het zo dichbij is is het nog erger. Bij de foto's horen een verhaal. Jouw verhaal.
Ik hoop dat je wat rust kunt vinden. Misschien is het goed om zelf niet meer zo vaak ermee bezig te zijn. Als ik mij er al zo slecht door voel, dan wil ik niet weten hoe jij je moet voelen.
Ik hoop dat je al bent begonnen met de behandeling. Doe dat alsjeblieft!!
Als je je slecht voelt, trek aan de bel!! Laat je niet wegsturen door artsen. Schreeuw als het moet. vecht voor jezelf en voor nu:
GA SLAPEN!!!!!

Ik wens je een hele fijne nacht toe. Pas goed op jezelf meisje.
Het komt wel goed. Je gaat je beter voelen straks.
Heel veel liefs, Luna
Laatst gewijzigd door Luna MKS op 08 okt 2012 13:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Lieve Renée,
Ik had je een berichtje gestuurd met de vraag of ik je foto's mocht gebruiken voor kaartjes.
Hier zie je ze:

Klik op de afbeelding.
Als dat niet mag, laat het mij weten, dan haal ik alles weg.
Liefs, Luna
Ik had je een berichtje gestuurd met de vraag of ik je foto's mocht gebruiken voor kaartjes.
Hier zie je ze:

Klik op de afbeelding.
Als dat niet mag, laat het mij weten, dan haal ik alles weg.
Liefs, Luna
Laatst gewijzigd door Luna MKS op 08 okt 2012 13:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hoi lieve mensen,
Woensdag naar de vu gegaan ,wat een tegenvaller , dossiers alles mee niet in gekeken zelfs niet naar mijn verwijsbriefje, mocht geen mri, want daar zagen ze toch niets op, uiteindelijk mocht ik bloed laten prikken en foto's maken van de longen ( op dat briefje stond wel een enge ziekte die het eventueel wel kon zijn?.. Lekker dan)
En ja nu komt het ........ Ik wordt eind september gebeld over de uitslagen en mag in febr terugkomen??????
Dus dames wees goed voorbereid mocht je naar dr nannayakkara gaan want eigenlijk sta je drie minuten weer buiten.
hij keek ook amper naar mijn foto's.
Wat een desillusie.
Woensdag naar de vu gegaan ,wat een tegenvaller , dossiers alles mee niet in gekeken zelfs niet naar mijn verwijsbriefje, mocht geen mri, want daar zagen ze toch niets op, uiteindelijk mocht ik bloed laten prikken en foto's maken van de longen ( op dat briefje stond wel een enge ziekte die het eventueel wel kon zijn?.. Lekker dan)
En ja nu komt het ........ Ik wordt eind september gebeld over de uitslagen en mag in febr terugkomen??????
Dus dames wees goed voorbereid mocht je naar dr nannayakkara gaan want eigenlijk sta je drie minuten weer buiten.
hij keek ook amper naar mijn foto's.
Wat een desillusie.
Hoi Renée, we hadden al gemaild hierover dus hoef verder niets te zeggen. Ellendig is dit en vreemd, want andere dames hebben juist wel goede ervaringen. Er was nog 1 dame die mijn via pm vertelde dat ze bij haar ook niet erg meewerkten. Gelukkig is ze heel goed behandeld door dr. van Loenen en heeft de dokter haar ook heel goed uitgelegd hoe het zit met pijn na explantatie en het genezingsproces van wonden. Ik ga daar iets over schrijven binnenkort, want het geeft wel geruststelling als je ineens meer klachten krijgt weken na de operatie.
De dokter wilde je geen mri laten doen omdat volgens hem daar niets op te zien zou zijn. Wat hij misschien niet snapte is dat jij graag een mri wilde om te zien of er nog resten siliconen in je lichaam waren achtergebleven en gezien jouw foto's had hij dit ZEKER wel moeten doen!!!!!!!!!
Renée, ik zou als ik jou was gewoon doen wat ik je eerder zei: de foto's opsturen met een aantal regels er bij.
Dokter, hier ziet u hoe mijn implantaten uit mijn lichaam kwamen! Zo slecht is mijn lichaam er aan toe. Ik wilde een mri om te kijken of er nog resten zijn achtergebleven. En of er siliconen in de oksels zitten, want IK HEB PIJN! De foto's liegen er niet om toch? of wel?
En dan schrijf je er bij: Als ik had geweten dat de arts dit zou aantreffen, dan had ik haar gezegd niets meer in min lichaam terug te stoppen, want het is het mij niet waard!
En nu zit ik hier in onzekerheid voor wat dit allemaal met mijn lichaam kan doen. De siliconen hebben vrij spel gehad in mijn lijf. Dit is heel erg ernstig!
Denk echt dat je dit moet doen. Als jij het niet doet, dan doe ik het. Ik kan dit niet zomaar laten gaan. Echt niet.
Wat hij gaat onderzoeken bij je is waarschlijk sarcoïdose. Je hebt een vergrote lever zei je. En je hebt longklachten. Dat past dus in het hokje van dit ziektebeeld.
De dokter wilde je geen mri laten doen omdat volgens hem daar niets op te zien zou zijn. Wat hij misschien niet snapte is dat jij graag een mri wilde om te zien of er nog resten siliconen in je lichaam waren achtergebleven en gezien jouw foto's had hij dit ZEKER wel moeten doen!!!!!!!!!
Renée, ik zou als ik jou was gewoon doen wat ik je eerder zei: de foto's opsturen met een aantal regels er bij.
Dokter, hier ziet u hoe mijn implantaten uit mijn lichaam kwamen! Zo slecht is mijn lichaam er aan toe. Ik wilde een mri om te kijken of er nog resten zijn achtergebleven. En of er siliconen in de oksels zitten, want IK HEB PIJN! De foto's liegen er niet om toch? of wel?
En dan schrijf je er bij: Als ik had geweten dat de arts dit zou aantreffen, dan had ik haar gezegd niets meer in min lichaam terug te stoppen, want het is het mij niet waard!
En nu zit ik hier in onzekerheid voor wat dit allemaal met mijn lichaam kan doen. De siliconen hebben vrij spel gehad in mijn lijf. Dit is heel erg ernstig!
Denk echt dat je dit moet doen. Als jij het niet doet, dan doe ik het. Ik kan dit niet zomaar laten gaan. Echt niet.
Wat hij gaat onderzoeken bij je is waarschlijk sarcoïdose. Je hebt een vergrote lever zei je. En je hebt longklachten. Dat past dus in het hokje van dit ziektebeeld.
Laatst gewijzigd door Luna MKS op 08 okt 2012 13:08, 2 keer totaal gewijzigd.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Ik zou ze echt opsturen hoor. Als jij het niet doet, dan ga ik het doen.
Sterkte lieverd. Ik denk aan je,
Luna
Ik hoop met heel mijn hart dat je geen sarcoïdose hebt, want het is een ziekte die kan ontstaan door siliconen. Ik had daar volgens mijn ook onderzoek van gevonden. Ik zal het opzoeken.
ik denk aan je. xxxjes
Sterkte lieverd. Ik denk aan je,
Luna
Ik hoop met heel mijn hart dat je geen sarcoïdose hebt, want het is een ziekte die kan ontstaan door siliconen. Ik had daar volgens mijn ook onderzoek van gevonden. Ik zal het opzoeken.
ik denk aan je. xxxjes
Laatst gewijzigd door Luna MKS op 08 okt 2012 13:08, 2 keer totaal gewijzigd.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~