Even voorstellen Renée (wissel van siliconen naar monobloc)

Heb je veel klachten door siliconen, raden we dit af.
Luna MKS

Ongelezen bericht 19 jul 2012 23:52

Lieve Renée, ik zag je vraagje nu pas, sorry!

Ja, je zit in een achtbaan van emoties joh, niet gek dus als je je zo voelt.
Ik was door alles ook heel erg down. Heel erg zelfs. Ik heb altijd veel last gehad van PMS, maar dat werd zo erg dat ik alleen maar huilde en huilde en huilde. We worden helemaal gek gemaakt!

Renée, wat jij hebt meegemaakt en meemaakt is niet niks. Echt vreselijk!! Je lichaam en ziel worden tot het uiterste gebracht!!! Maar je bent zo sterk lieverd, je hebt al zoveel meegemaakt in je leven. Zoveel!!! Je gaat hier uitkomen hoor. Dat beloof ik je. Echt dat beloof ik je.

Heel veel sterkte door deze moeilijke tijd. Houd vast aan je lieve man en je kleine jongen. De parels in je leven!

Dag lieverd, xxxxjes Luna

En nu echt weer over en uit! :) pc had allang uit moeten zijn. :)

Afbeelding

ps.Siliconen brengen onze hormoonhuishouding helemaal in de war en dat geeft ook heel veel spanning, emotie enz, enz.
Laatst gewijzigd door Luna MKS op 08 okt 2012 13:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Luna MKS

Ongelezen bericht 23 jul 2012 11:54

Laat je ons weten wat de dokter zegt morgen? En laat me weten wanneer je bericht hebt van het UMCU. Ben erg benieuwd namelijk. Het zou fijn zijn als andere vrouwen er ook naartoe kunnen.

Gewoon gaan hoor wie dit leest en wil! Ze mogen ons NERGENS zomaar weigeren!!

Andrea, ik weet trouwens niet hoe dat met jou zal zijn het MRI onderzoek. Jij hebt natuurlijk weer nieuwe implantaten. Denk wel dat ze daar iets mee kunnen hoor. Dat ze toch wel kunnen kijken naar resten in je borsten en okselklieren.

Dit zijn trouwens de artsen die mijn MRI hebben beoordeeld: http://www.umcutrecht.nl/subsite/cancer ... Radioloog/

De eerste 2 en dr. Pijnappel.
renée

Ongelezen bericht 23 jul 2012 14:10

Hoi Luna, ik heb nog steeds contact met Utrecht maar de mail wisseling ging een beetje moeilijk maar ze zijn welwillend een screening te doen. Inmiddels heb ik een afspraak hier in ziekenhuis Amstelveen gemaakt, daar kan ik 2 augustus terecht, dus dat is best snel en probeer daat mri dusss wordt vervolgd, maar enorm bedankt voor je hulp, je bent top!!!!
Voor morgen ben ik best nerveus, ik laat het weten.
Luna MKS

Ongelezen bericht 13 aug 2012 12:48

Hoi Renée, je bent lekker aan het kamperen waarschijnlijk. Geniet ervan!
Laatst gewijzigd door Luna MKS op 08 okt 2012 13:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Sabrah

Ongelezen bericht 26 aug 2012 21:50

He Renée,

Ik ben eigenlijk ontzettend benieuwd hoe het nu met je gaat?
Moet vaak aan je denken, zeker nu na mijn operatie.

liefs,
Sabrah
renée

Ongelezen bericht 27 aug 2012 11:14

Hoi lieve mensen, hier vakantieganger andrea.
Gister teruggekomen en heeeeeeeerlijk gehad.
Ben zo vreselijk opgeknapt, lichamelijk en geestelijk, was heel goed even helemaal weg en afstand van alles.
Alleen maar zon dus dat scheelt ook.
Ik heb weer energie ongelooflijk, ik heb gespeeld, gezwommen, salto's van de duikplank dusssssss lieve dames, het bestaat echt, mijn wederopstaan is begonnen en ik heb er zin in.
Mischien ben ik nu iets te voorbarig maar eindelijk iets positiefs is mooi meegenomen, zeker voor sabrah, kom meid je kan het, ik heb je net een priveberichten gestuurd.
Verder vertel ik nog over mijn mri(die ik dus nergens krijg)maar dat komt als ik iets minder positief, anders wordt mijn blijheid verstoord ha ha. Wordt vervolgd maar wilde dit goede nieuws delen, kus
Luna MKS

Ongelezen bericht 27 aug 2012 21:22

Hoi mop, Welkom back!

-Thumbs-down- Te ABSURD voor woorden dat je nergens een MRI krijgt. Wat er aan drap uit jouw lijfje is gehaald SCHANDALIG!!!!

Heel goed van je om je nu even niet te richten op het negatieve, maar te kijken naar wat wel goed gaat. Blijf dat vasthouden lieve Andrea.

Een KUS+ voor jou,
Luna

PS Is het UMCU ook niets geworden dan??
renée

Ongelezen bericht 06 sep 2012 12:17

Hoi lieve Luna, hoe gaat het met je??
Hier alles wel oké ook al moet ik me ontgiftiging weer oppakken.
Ik zou de 28ste gebeld worden door vu, is niet gebeurd en heb zelf zo geen zin om te bellen ik lijk wel uitgedokterd al krijg ik overal rare vlekken en bulten, zelf doe ik net of ik weer helemaal gezond ben wat natuurlijk niet zo is maar wil dat zo graag voor mijn gezin, ben mijn eigen gezeik zo beu dus hou vaak mijn mond en probeer me over alles heen te zetten.
Ik ga zo maar even bellen naar de vu al zie ik daar tegen op.
Verder gaat het best goed hoor, heb in ieder geval zeker 25 procent meer energie, dus das best heerlijk om mee te maken. Dikke kus iedereen.
Ps. Ook Utrecht heb ik niet weder opgepakt, ligt dus aan mij en niet aan hun
Luna MKS

Ongelezen bericht 06 sep 2012 16:41

Hoi lieverd,
Ben blij te lezen dat je iets meer energie hebt, ook al is alles nog steeds niet goed. Hoop dat je snel meer weet van het VU.
Dikke kus terug voor jou, moppie!
Luna
Plaats reactie

Terug naar “Vrouwen die een wissel deden”