Verwijdering Monobloc Sabrah door dr. Kappel

Lees of deel ervaringen.
Sabrah

Ongelezen bericht 12 mar 2017 21:00

Hoi Wendy a.k.a.weerwennenaanaaa,

Lief dat je naar me vraagt. Ondanks het feit dat ik dus nog aardig wat siliconen in 1borst heb zitten heb ik wel het gevoel dat het verwijderen van de monoblocs bij heeft gedragen aan een betere gezondheid. Ik ben er nog lang niet maar wat ik zelf vooral merk is da ik meer energie heb, niet meer van die extreem koude handen en voeten, sterker nog ik heb het in zijn geheel weer wat warmer. Verder is de spierpijn echt verminderd. Ik had ontzettend veel last van zware pijnlijke beenspieren. Nu heb ik zelfs als ik s ochtends wakker wordt de behoefte om op te staan omdat ik de energie door mijn benen voel stromen. Is zo ontzettend vreemd na al die jaren.

Mijn ongeving merkt vooral dat ik meer kleur heb in mijn gezicht en weer adrem reageer in gesprekken. Ik zoek minder vaak naar woorden. Alhoewel ik dus nog steeds moeite heb met mijn nieuwe oude borstjes. En ja idd aa helaas, moet ik wel toegeven dat ik er al veel voor teruggekregen heb. Ik hoop dat dit dus ook zo door blijft zetten.

Verder heb ik eind deze maand een afspraak bij de chirurg om te bespreken of en hoe dit restant dat er nog zit verwijderd kan worden.
WeerWennenAanAA

Ongelezen bericht 13 mar 2017 10:21

Hoi Sabrah,

Dank voor je reactie. Wat fijn om te lezen dat je echt wel kleine stapjes maakt. Hopelijk zet dit door komende tijd en kom je weer in de buurt van je oude zelf!
Ik kan me voorstellen dat ondanks dat je helemaal achter je keuze staat, het toch lastig is om te wennen aan je kleine oude cup. Ik zal het daar ongetwijfeld ook moeilijk mee krijgen. We hebben niet voor niets ooit zo'n keuze gemaakt. Ik ben nu heel erg gefocussed op alle klachten waar ik vanaf wil, maar er komt een moment dat ik het echt wel even lastig zal hebben.
Maar ja gezondheid gaat echt voor schoonheid. Daar zijn we ook wel achter gekomen.
Ik verbaas me erover dat Dr Kappel nu nog steeds zegt dat MonoBlock helemaal veilig is.
Ik doe dat zeker niet. Ik ga niet nog meer risico lopen, ook al is die kans maar klein.

Fijn dat je even iets liet horen. Ik wens je alle sterkte in je herstel.

Liefs WWAAA
Laatst gewijzigd door WeerWennenAanAA op 27 apr 2017 22:42, 1 keer totaal gewijzigd.
WeerWennenAanAA

Ongelezen bericht 13 mar 2017 10:24

PS Gaan ze nog iets doen aan die siliconenstreng die ze hebben aangetroffen of loopt dat onderzoek nog?
Luna MKS

Ongelezen bericht 13 mar 2017 10:33

Wat fijn Sabrah dat je klachten toch iets afnemen! Als ik het zo hoor, ga je zeker nog verder herstellen hoor!! Party time
Marga voelde ook een enorme verbetering na de verwijdering.

Wendy, dr. Kappel schrijft op haar eigen site over de monobloc. Ze zegt ook dat het niet voor alle vrouwen geschikt is. Gewoon gezonde vrouwen die nooit implantaten hebben gehad zullen vast heel anders reageren.
Ik zei het zelf ook al tegen dr. Kappel dat er helaas vrouwen blijven die gewoon zo extreem overgevoelig zijn dat ze misschien ook op de monobloc zullen reageren, omdat hun immuunsysteem zo getriggerd is dat het gewoon op alles gaat reageren op een gegeven moment. Als ik naar mezelf kijk, ben ik daar een heel goed voorbeeld van. Ik reageer op werkelijk van alles. Soms proef ik zelfs het chloor in leidingwater en wat voor zooi is dat dan wat we naar binnen werken vraag ik me af..
Deze hele wereld is zo vervuild als maar kan en overal zitten ziektemakers verborgen. Ik probeer zo clean mogelijk te leven, maar helaas zit het toch overal om je heen. Maar als je dan ook nog iets in je lijf stopt, dan is het effect bij zeer gevoelige vrouwen nog groter. Gelukkig reageert de grootste groep vrouwen wel goed op de monobloc en dat is dan wel heel fijn voor al die vrouwen.

Ik ben ontzettend trots op je Sabrah dat je deze moedige stap hebt genomen! En zo blij dat het niet voor niets is geweest! De rest komt vanzelf ook weer goed hoor lieverd, wacht maar af. _Omhelzing
Ook voor jou lieve Wendy

ps. Koude handen en voeten ga ik ook aan me lijstje toevoegen want inderdaad Sabrah ik ook!!!! Zo koud altijd! En lijkbleek ja, inderdaad!
Had je de vragenlijst voor de RIVM al ingevuld?
Luna MKS

Ongelezen bericht 21 apr 2017 17:56

Hoi Sabrah,

Hoe is het nu met je? Voel je je beter nu? En je borsten, hebben ze de siliconen al verwijderd?
Hoe staat het met je rechtszaak? April gingen ze naar de rechter voor je toch?

Hoop dat alles goed gaat naar omstandigheden en dat je een beetje rust vindt.

X Luna
Luna MKS

Ongelezen bericht 01 nov 2017 14:26

Sabrah heeft inmiddels ook de restanten uit haar borst laten verwijderen. Hier lees je haar ervaringen.
Plaats reactie

Terug naar “Vrouwen die explantatie deden”