Hallo lieve dames,
Volgend jaar word ik geopereerd (explantatie) en ik was even benieuwd wat jullie ervaringen zijn met het verwijderen van de drains:
- Na hoeveel dagen mochten ze eruit?
- Heb je het zelf gedaan of laten doen (en door wie)?
- Was dit pijnlijk?
In mijn studietijd heb ik af en toe drains moeten verwijderen of meegekeken hoe ze verwijderd werden. Het viel mij toen op dat aardig wat mensen het naar en pijnlijk vonden. Ik heb zelf nogal een lage pijngrens, dus dit is iets waar ik best tegenop zie straks.
Alle ervaringsverhalen en tips zijn welkom!
Alvast bedankt.
Liefs Marie
Is het verwijderen van drains pijnlijk?
De drains worden verwijderd door de chirurg, ik had ze bij implantatie en vond het verwijderen niet pijnlijk. Bij explantatie had ik geen drains.
Ik denk dat het heel persoonlijk is of het pijnlijk is.
Liefs Mieke
Ik denk dat het heel persoonlijk is of het pijnlijk is.
Liefs Mieke
2010 monoblock Hydrogel implantatie.
Explantatie 2 september 2020

2022 diagnose non hodgkin

Explantatie 2 september 2020

2022 diagnose non hodgkin

Bij mij deed het verwijderen van de rechter kant geen enkele pijn. Voelde het serieus niet! Links deed wel pijn, eigenlijk meer een naar gevoel met een steek, maar de verpleegkundige zei dat de drain wel erg diep zat en dat de oorzaak was.
Maar moet zeggen dat de pijn die ik had wel echt maar 1 seconde was dus al met al niks om echt heel druk om te maken als je het mij vraagt.. maar dat is mijn ervaring.
Maar moet zeggen dat de pijn die ik had wel echt maar 1 seconde was dus al met al niks om echt heel druk om te maken als je het mij vraagt.. maar dat is mijn ervaring.
Lieve Marie, de meeste vrouwen hebben niet zoveel pijn. Maak je niet druk hoor.
Je kunt dit!!! Mocht je pijn hebben, zijn het enkele seconden. Niet teveel over nadenken lieverd!!!
Bedankt lieve meiden voor jullie reacties! Dat helpt de anderen!
<3 <3 <3
Je kunt dit!!! Mocht je pijn hebben, zijn het enkele seconden. Niet teveel over nadenken lieverd!!!
Bedankt lieve meiden voor jullie reacties! Dat helpt de anderen!
<3 <3 <3
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~