Welke chirurg verwijdert kapsels en opereert in ziekenhuis?

Lees informatie of stel vragen.
Emke2000

Ongelezen bericht 15 okt 2019 08:21

Ik heb gekozen voor dokter van Selms. Had een fijn gevoel bij hem en een open en goed gesprek met de anesthesist.
Met de huisarts afgesproken om van te voren nog een paar dagen een hart registratie kastje te dragen.
Het voelt goed, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het doodeng vind en bang ben dat er iets mis gaat.
Blij als het achter de rug is...
Chika

Ongelezen bericht 15 okt 2019 15:19

Hoi Emke, fijn dat het bij dr Selms goed voelt! Mag ik vragen wat je bij hem betaald voor verwijderen incl capsulectomie? Ik zie alleen maae de excl prijs staan nml.
Wanneer is je OK?
Ik begrijp je angst. Het is dubbel, want je wilt de siliconen er ook erg graag uit hebben!!

Heel veel sterkte!!
2003 BV
Riep tot vorig jaar nog dat het de beste beslissing ooit was! Weet nu wel beter😩
3 feb wordt ik ervan verlost. Kan niet wachten!
Emke2000

Ongelezen bericht 15 okt 2019 15:47

2450 inclusief kapsel verwijdering
Chika

Ongelezen bericht 15 okt 2019 16:09

Dank je voor je reactie en nogmaals veel sterkte!
2003 BV
Riep tot vorig jaar nog dat het de beste beslissing ooit was! Weet nu wel beter😩
Emke2000

Ongelezen bericht 15 okt 2019 16:24

Bedankt! Jij ook met deze lastige zoektocht 😊
Essi

Ongelezen bericht 16 okt 2019 22:18

Heb je een operatie datum? Dan zet ik je op het lijstje komende operaties.
Fijn te lezen dat je niet alleen bij van Selms een goed gevoel had, maar ook met de anesthesie. Was bij mij ook zo.
Liefs essi
Emke2000

Ongelezen bericht 16 okt 2019 23:42

30 oktober
Moeke

Ongelezen bericht 17 okt 2019 06:38

Wees niet te bang voor restanten kapsels meiden.

Lees dit topic maar eens.

viewtopic.php?f=229&t=2469&p=25177&hili ... ten#p25177

Liefs, Moeke
It's time to change the world!

Voor veel vragen en antwoorden kun je hier terecht:
viewtopic.php?f=208&t=2033
Heb je lichamelijke klachten door je implantaten, meld dit dan hier:
https://www.rivm.nl/meldpunt-bijwerkingen-implantaten
Heb je klachten over de zorg die je kreeg meld dit dan hier:
https://www.landelijkmeldpuntzorg.nl/burger/home
N.a.v. de uitzending van Radar bestaat er de mogelijkheid om ook hier een klacht te melden:
https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... -bij-icij/
Emke2000

Ongelezen bericht 01 nov 2019 20:23

Wat nu....!!!!???
Zoals ik in een ander topic aangaf mocht mijn operatie toch niet doorgaan vanwege afwijkingen op de hartholter die ik een paar dagen gedragen had.
Enorm balen, geen operatie en onzekerheid wat er met mij n hart is, wanneer er meer duidelijkheid zal zijn enz.
De kans is groot dat ik niet in een kliniek geopereerd mag worden, zoals het er nu voor staat. Maar wat dan? Ik stond helemaal achter mijn keus om me door dr van Selms te laten opereren, maar esthetisch centrum Jan van Gooijen is geen ziekenhuis.... Moet ik nu een andere chirurg zoeken, of opereert hij ook in ziekenhuizen?
Zo veel nieuwe vragen en onzekerheden..
Chris

Ongelezen bericht 01 nov 2019 20:40

Heb je binnenkort een afspraak met een cardioloog?
Afhankelijk van de ernst van je klachten kan de cardioloog groen licht geven voor de operatie. Als je een ‘risico-patiënt’ bent moet je in een ziekenhuis worden geopereerd in verband met de aanwezigheid van een IC.
Kan Van Sems wellicht ook in een ziekenhuis opereren?
Als dat niet lukt is de enige optie om doorverwijzing naar een PC in een ziekenhuis te krijgen.

Sterkte!!
Explantatie Mc Ghan 320cc op 1 oktober 2019
Chika

Ongelezen bericht 02 nov 2019 16:22

O nee meid wat ontzettend balen!!
Ik was van de week ook op eerste consult bij Dr v Selms. Heb er ook een goed gevoel bij, maar moet dus nog wel goedgekeurd worden door de anesthesist.

Ik heb nagevraagd, maar dr v Selms opereert niet in een ziekenhuis, alleen in een kliniek. Dan zul je, indien je inderdaad niet in de kliniek voor OK mag, moeten uitwijken naar een andere plastisch chirurg in een zieke huis.
Ik begrijp heel goed waarom je enorm baalt, en natuurlijk onzeker bent over wat er nu daadwerkelijk aan de hand is met je hart. Ik wens je heel veel sterkte!!

Misschien kun je dr v Selms vragen welke chirurg hij adviseert en of hij deze een brief/verwijzing wil schrijven in de hoop dat die chirurg op dezelfde lijn ligt als dr v Selms gezien de siliconen problematiek en jouw wensen (zoals kapsel verwijderen).
Zo zou ik het doen als ik uiteindelijk ook toch naar een ziekenhuis moet uitwijken.
2003 BV
saskiap

Ongelezen bericht 03 nov 2019 07:36

Hoi Emke2000,

Ik ben geweest bij dokter ter Linden in het Flevoziekenhuis. Echt een goede arts en heel begripvol. Hij heeft bij het consult alles geregeld met mijn verzekering en 6 dagen later had mijn verzekering al toestemming gegeven. Ik heb wel 3 maanden moeten wachten op mijn operatie. Echt heel tevreden over deze arts.
Ik heb 20 jaar sikiconen gehad en vrij snel na de operatie had ik al migraine. Het bouwde zich op met vermoeidheid, blaasontstekingen, ontstoken ogen, pijnlijke gewrichten, hartkloppingen, onrustige huid, aankomen in gewicht, vermoeidheid, duizelingen, oorsuizen. En pas toen ik sarcoidose kreeg en heel veel sliep begon ik te beseffen dat het wel eens aan mijn siliconen kon liggen. Doodziek was ik op het laatst. Nu ander half jaar later voel ik me zo goed en heb ik nergens last meer van. Ben zo dankbaar.

Groet, schorpioen
Luna MKS

Ongelezen bericht 03 nov 2019 10:51

Je zou naar dr. van Loenen kunnen. Zij doet al heel lang explantaties😉
Of een andere chirurg en kijk maar hoe het voelt. Vraag aan je verzekering om uit te zoeken waar je het snelst aan de beurt bent. En bereid je voor door dit te lezen: viewtopic.php?t=182
Succes, alles komt goed!!!💕
Plaats reactie

Terug naar “Kapsels, onderzoek kapsels, drains”