http://klachtensilicon.forum2go.nl/even ... -t141.html
Krijg zelf niet meer alles bijgelezen! Mijn honger naar het forum is dan ook minder geworden, doordat het zoveel beter met me gaat. Ik sport weer en kan weer ruim 4 km hardlopen. Dat was een half jaar geleden niet denkbaar. Ik slaap weer, dat is ook anders geweest. Mijn gewrichtsklachten zijn nog steeds weg. Ik heb weer veel meer energie en ben minder vermoeid. Wat ben ik oh zo blij dat ik dit forum vond en dat ik voor explantatie ben gegaan. Als ik dan Luna, Joke en een aantal andere erg actieve leden steeds weer zie schrijven denk ik wel eens waar halen zij de energie vandaan. Ik wil dan ook mijn waardering voor hen uitspreken. Zij verdienen allen een gouden medaille!
Zo nu en dan lees ik wel wat en ik zal dan ook binnenkort een kopie van het pathologisch onderzoek(van mij) van der kapsels doormailen aan Luna. Alles in het belang voor iedereen die lijdt en gaat lijden door de siliconen rotzooi in zijn/haar lijf. Laten we hopen dat de advocaat die strijdt genoeg bewijs krijgt om de rechter te overtuigen, dat men moet stoppen met implanteren, zolang niet bewezen is dat er geen risico's opgelopen kunnen worden met de implantaten. Wij weten beter!!
Kan weer hardlopen
Ooh, wat lief van je dat je dit voor ons schrijft. Joke doet al jaren niets anders dan hard werken voor ons samen met MoniqueMKS. En ze is niet eens een slachtoffer. Bijzonder toch?
Ben zo blij dat het steeds beter met je gaat. Ongelofelijk blij!!!
Ga een apart onderdeel maken waar we allemaal over ons herstel kunnen schrijven en dan doe ik dit berichtje er ook bij. Dat geeft vrouwen die er middenin zitten een beetje hoop en moed. Ze hebben het nodig, want dit is een moeilijke strijd.
Geniet van je herboren lichaam!
Heel veel liefs, liefs, en nog eens liefs,
Luna
Ben zo blij dat het steeds beter met je gaat. Ongelofelijk blij!!!
Ga een apart onderdeel maken waar we allemaal over ons herstel kunnen schrijven en dan doe ik dit berichtje er ook bij. Dat geeft vrouwen die er middenin zitten een beetje hoop en moed. Ze hebben het nodig, want dit is een moeilijke strijd.
Geniet van je herboren lichaam!
Heel veel liefs, liefs, en nog eens liefs,
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
Wat geweldig om te horen dat je je weer zo goed voelt Monique!! Ik was ook heel erg blij en ben nog steeds dankbaar dat ik dankzij MKS mijn siliconen heb laten verwijderen waardoor ik me nu weer stukken beter voel! MoniqueMKS, Joke, Luna en vele anderen...het zijn toppers! 
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius