Eerdere berichten: search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=posts&auth ... &start=150
Lieve Luna,
Dank je wel! Heel fijn altijd, jouw lieve en opbeurende reacties! Je hebt me destijds ook echt geholpen daarmee!
Er is veel gebeurd de afgelopen tijd. Door bepaalde ervaringen ben ik nog meer gaan inzien hoe belangrijk gezondheid is en dat we goed voor onszelf zorgen. Ik eet gezond, probeer elke dag te bewegen, te mediteren en mijn rust te nemen als ik die nodig heb. Daarnaast heb ik een paar keer kambo gedaan en dit lijkt ook geholpen te hebben. Al met al gaat het fysiek nu goed. Ik heb geen reumatische klachten meer. Heel soms heb ik lichte stijfheid in mijn pols, maar verder is het helemaal hersteld. Ook heb ik weer energie en mijn huid is tot rust gekomen. Ik kan zeggen dat ik er nauwelijks nog wat van merk dat ik ooit implantaten heb gehad. Dit had ik nooit verwacht gezien de staat waarin ik was!
Mijn gewicht is nog lastig en ik ga makkelijk richting ondergewicht. Als ik ondergewicht heb of op de grens zit, heb ik heel weinig borsten. Misschien is dit mijn bouw en dat moet ik dan accepteren. Ik wil niet meer in mijn lijf laten snijden of nog een lipofilling doen, dat voelt voor mij persoonlijk niet meer goed. Ik heb veel meegemaakt fysiek en focus nu zoveel mogelijk op helen op een zachte en liefdevolle manier.
Ik hoop dat het met jou ook goed gaat. Heel mooi dat je dit werk nog steeds doet! Je bent een grote steun voor mij geweest in dit hele proces, nogmaals bedankt!
Liefs
Merk nauwelijks nog dat ik ooit implantaten heb gehad
Wat een mooi bericht! Ik ben zo blij voor je!!!Natural me again schreef: β02 jun 2023 17:11Lieve Luna,
Dank je wel! Heel fijn altijd, jouw lieve en opbeurende reacties! Je hebt me destijds ook echt geholpen daarmee!
Er is veel gebeurd de afgelopen tijd. Door bepaalde ervaringen ben ik nog meer gaan inzien hoe belangrijk gezondheid is en dat we goed voor onszelf zorgen. Ik eet gezond, probeer elke dag te bewegen, te mediteren en mijn rust te nemen als ik die nodig heb. Daarnaast heb ik een paar keer kambo gedaan en dit lijkt ook geholpen te hebben. Al met al gaat het fysiek nu goed. Ik heb geen reumatische klachten meer. Heel soms heb ik lichte stijfheid in mijn pols, maar verder is het helemaal hersteld. Ook heb ik weer energie en mijn huid is tot rust gekomen. Ik kan zeggen dat ik er nauwelijks nog wat van merk dat ik ooit implantaten heb gehad. Dit had ik nooit verwacht gezien de staat waarin ik was!
Mijn gewicht is nog lastig en ik ga makkelijk richting ondergewicht. Als ik ondergewicht heb of op de grens zit, heb ik heel weinig borsten. Misschien is dit mijn bouw en dat moet ik dan accepteren. Ik wil niet meer in mijn lijf laten snijden of nog een lipofilling doen, dat voelt voor mij persoonlijk niet meer goed. Ik heb veel meegemaakt fysiek en focus nu zoveel mogelijk op helen op een zachte en liefdevolle manier.
Ik hoop dat het met jou ook goed gaat. Heel mooi dat je dit werk nog steeds doet! Je bent een grote steun voor mij geweest in dit hele proces, nogmaals bedankt!
Liefs
Mag ik dit laatste berichtje in het deel 'Hoe gaat het nu' zetten? Dit geeft moed en hoop aan andere vrouwen!
Ik weet niet wat kambo is... Misschien kun je in het deel 'Gezondheid bevorderen' iets over schrijven. Maar alleen als je wilt hoor.
Dikke kus lieverd en ik ben heel heel blij voor je en vooral ook heel trots op je! Je bent een kanjer en ik heb je gezien, je bent prachtig!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
-
Natural me again
Wat lief, dank je wel!! En natuurlijk mag je mijn berichtje in het 'Hoe gaat het nu' deel plaatsen. Hopelijk kan het anderen hoop geven, want de weg lijkt soms zo lang en zwaar.
Ik zal eens nadenken of ik nog wat kan plaatsen over de weg die ik ben gegaan om mijn gezondheid te verbeteren. Het is soms buiten de reguliere paden, maar wie weet kan het anderen toch helpen of inspireren.
Veel liefs voor jou en nogmaals dank voor de steun die je ons hier geeft!
Ik zal eens nadenken of ik nog wat kan plaatsen over de weg die ik ben gegaan om mijn gezondheid te verbeteren. Het is soms buiten de reguliere paden, maar wie weet kan het anderen toch helpen of inspireren.
Met alle liefde gedaan, lieve schat!Natural me again schreef: β10 jun 2023 11:12Wat lief, dank je wel!! En natuurlijk mag je mijn berichtje in het 'Hoe gaat het nu' deel plaatsen. Hopelijk kan het anderen hoop geven, want de weg lijkt soms zo lang en zwaar.
Mijn collega's en ik blijven voor jullie strijden tot het strijden niet meer nodig is
Geniet van de mooie dagen!
Zoen!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~