7 jaar later

Vertel hoe het met je gaat.
Francis

Ongelezen bericht 05 feb 2018 19:57

In 2011 mijn implantaten Allergan laten verwijderen.
Ik heb de implantaten maar 2 jaar gehad, maar kreeg binnen 1 week na de operatie al klachten die steeds erger werden. Astma, haaruitval, koude rillingen ect.
Destijds heb ik bij de plastisch chirurg aangegeven dat ik snel allergisch reageer. Hij zei: mevrouwtje dit is nog nooit gebeurd met implantaten!
Ik had gehoopt dat ik helemaal op zou knappen na het verwijderen dat is helaas niet gebeurd.
Nog steeds heb ik enorm veel pijn en klachten. Ik heb in oktober 8 weken gehad dat ik nergens last van had en dat is dan ook de langste periode geweest dat ik klachtenvrij was.
Dokter Cohen Tervaert heeft in mijn bloed siliconen aangetroffen en het Asia syndroom vastgesteld.
Ik ben nu onder behandeling van een chiropractor, zij behandelt mij tegen een zware metaal vergiftiging.
Ondertussen al 3 kiezen laten verwijderen omdat ik steeds wortelkanaalontstekingen kreeg, dokter Cohen gaf aan dat dit ook eerder voorkomt bij vrouwen met het Asia syndroom. Ik heb nu nog steeds pijn op de borst enorme pijn in mijn mond en hoofd, het voelt af en toe alsof mijn hoofd uit elkaar knalt. Als ik dan ook lees waar de siliconen allemaal teruggevonden worden in het lichaam.....
Ik wilde er graag mooier uitzien omdat ik kleine borsten had, ik wou dat ik er nooit aan begonnen was, het heeft mijn leven echt verwoest.
Als je gezond bent heb je heel veel wensen, als je ziek bent wil je maar 1 ding!
Sol

Ongelezen bericht 05 feb 2018 20:06

Francis

Wat erg en dat van twee jaar implataten.. :( ik wou dat ze zulke verhalen opnamen in de chirurgische bijsluiters als mensen om een BV kwamen..

Veel kracht en sterkte toegewenst

X
Luna MKS

Ongelezen bericht 06 feb 2018 17:00

Francis is één van de beste voorbeelden wat deze troep kan aanrichten. Ze heeft ze maar 2 jaar gehad!
Mensen realiseren zich niet wat vrouwen als wij meemaken. En hoe ernstig de situatie is. Dat deze ziekte echt invaliderend kan zijn en kan leiden tot de dood, omdat siliconen in alle weefsels gaan zitten en daar de gewone functies in de weg staan.
Ook sommige mensen uit onze naaste omgeving realiseren zich niet in welke HEL wij leven! En hoe alles wat ons overkomt, ons beperkt in het leven dat we hadden willen leiden en dat we daar gewoon net als alle andere vrouwen recht op hadden! :evil: :cry:
Luna MKS

Ongelezen bericht 06 feb 2018 17:15

En inderdaad, 7 jaar later....

Hoe erg is dit???!!!
Plaats reactie

Terug naar “Hoe gaat het nu?”