Komende operaties en succeswensen (2019)
Lieve Luna,
Wat je zegt klopt. Ik moet het ook meer los gaan laten. Maar ik heb zelf zo veel steun gehad in mijn hele traject, dat het ook wel wéér een fijn gevoel geeft als ik hier dan de dames kan aan moedigen die nog moeten.
Ik kan het nog niet los laten, maar weet ook dat ik me door de soms ellendige verhalen die ik hier lees ook wel steeds angstig blijf of de evt. rest verschijnselen. Ik bedoel de blijvende schade die ik waarschijnlijk ook heb opgelopen door lekkende siliconen en een verhaal van een arts die ik ooit gewoon geloofde..... dat het nooit door je lichaam heen kan verplaatsen!
Bedankt voor je berichtje.
Liefs essi
Wat je zegt klopt. Ik moet het ook meer los gaan laten. Maar ik heb zelf zo veel steun gehad in mijn hele traject, dat het ook wel wéér een fijn gevoel geeft als ik hier dan de dames kan aan moedigen die nog moeten.
Ik kan het nog niet los laten, maar weet ook dat ik me door de soms ellendige verhalen die ik hier lees ook wel steeds angstig blijf of de evt. rest verschijnselen. Ik bedoel de blijvende schade die ik waarschijnlijk ook heb opgelopen door lekkende siliconen en een verhaal van een arts die ik ooit gewoon geloofde..... dat het nooit door je lichaam heen kan verplaatsen!
Bedankt voor je berichtje.
Liefs essi
Dank je voor het erbij zetten van m'n explantatie Essi. Ik dacht eerlijk gezegd al een beetje dat je bij het team hoorde
Het is erg fijn om hier met elkaar contact te hebben. Soms word ik er ook best wel nog wat meer depri van, lijkt het allemaal nog erger dan het misschien is. Aan de andere kant is de herkenning zo groot! En de acceptatie van de explantatie nog groter.
Luna ook, je hebt zoveel meegemaakt en dan zoveel inzet voor" de zaak" echt geweldig allemaal!!
Ik durf wel te beweren dat ik hier niet zo goed mee om zou hebben kunnen gaan zonder dit forum. Sterker nog ws had ik een wissel gehad als ik hier niet terecht was gekomen.
Dikke knuffel en zorg goed voor jullie zelf!
Liefs, M.
Het is erg fijn om hier met elkaar contact te hebben. Soms word ik er ook best wel nog wat meer depri van, lijkt het allemaal nog erger dan het misschien is. Aan de andere kant is de herkenning zo groot! En de acceptatie van de explantatie nog groter.
Luna ook, je hebt zoveel meegemaakt en dan zoveel inzet voor" de zaak" echt geweldig allemaal!!
Ik durf wel te beweren dat ik hier niet zo goed mee om zou hebben kunnen gaan zonder dit forum. Sterker nog ws had ik een wissel gehad als ik hier niet terecht was gekomen.
Dikke knuffel en zorg goed voor jullie zelf!
Liefs, M.
-
Maaike5581
Patty en Moeke, ik wens jullie alvast heel veel succes voordat ik het vergeet.
Komt goed, op naar een gezond leven.
Komt goed, op naar een gezond leven.
Lieve Maaike,
Ik ga jou ook vast succes wensen voor ik het vergeet!
Ik weet dat je het erg spannend vind, maar je kan dit hoor!!! En maak je over de narcose niet zoveel zorgen lieverd. Iedereen is daar enorm bang voor, maar ze houden je heel goed in de gaten, er kan maar weinig fout gaan.
Jij gaat nog lang en gelukkig van je 3 kinderen genieten hoor!!!
Heel veel liefs

en geluk

Luna
Ik weet dat je het erg spannend vind, maar je kan dit hoor!!! En maak je over de narcose niet zoveel zorgen lieverd. Iedereen is daar enorm bang voor, maar ze houden je heel goed in de gaten, er kan maar weinig fout gaan.
Heel veel liefs
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
-
Maaike5581
Luna schreef: ↑10 aug 2019 14:12Lieve Maaike,
Heel veel liefsen geluk
Luna
Lief van je
Morgen op pad met de kindjes zodat ik niet zenuwachtig kan worden..
Maaike5581 schreef: ↑10 aug 2019 17:14Luna schreef: ↑10 aug 2019 14:12Lieve Maaike,
Heel veel liefsen geluk
Luna
Lief van jevan cup G naar?
Morgen op pad met de kindjes zodat ik niet zenuwachtig kan worden..
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Sterkte morgen Maaike! En wat Sanne en Mieke zeggen, het is megaspannend en eng, maar óók jij kan dit!!!
Voor je het weet lig je opgelucht op de uitslaapkamer heerlijk aan een boterhammetje te knagen en ga je daarna lekker naar je eigen vertrouwde huis!
- Beauty is only skin deep -
-
Maaike5581
Dank jullie wel.
Begin nu wel zenuwachtig te worden.
Kids zijn nu naar bed, straks tasje inpakken en op tijd uit bed.
Aangezien ik ook een borstlift krijg moet ik een nachtje blijven slapen.
Ik zal jullie proberen morgen op de hoogte te houden.
Begin nu wel zenuwachtig te worden.
Kids zijn nu naar bed, straks tasje inpakken en op tijd uit bed.
Aangezien ik ook een borstlift krijg moet ik een nachtje blijven slapen.
Ik zal jullie proberen morgen op de hoogte te houden.
Nog even lekker douchen, kop thee op de bank, misschien nog even wat eten? Met een half oog een film kijken, leidt toch wat af..
En vooral niet al te vroeg naar bed. (Zo doe ik het meestal voor een operatie).
Hoe laat ben je aan de beurt?
Het gaat helemaal goed komen! Zo verstandig om ze te laten verwijderen!
Heel veel sterkte morgen.
Liefs, M
Liefs, M
-
Maaike5581
Ga zo inderdaad even lekker douchen en tasje inpakken.Moeke schreef: ↑11 aug 2019 19:59Nog even lekker douchen, kop thee op de bank, misschien nog even wat eten? Met een half oog een film kijken, leidt toch wat af..
Liefs, M
Man maakt zo nog pre operatie foto's van mijn tsja hoe zal ik ze omschrijven
Morgenochtend om 8 melden en rond 10 staat de operatie gepland.
Zou ongeveer 2 uur moeten duren.