Komende operaties en succes wensen 2020
-
bloempje70
Nog 1 nachtje Eva! Succes morgen 

Fijn Sammie, elke dag eerder is er 1
Fijn Sammie, elke dag eerder is er 1
23-1-2020 explantatie Allergan inspira TRF 265 gram door dr. Niessen en 170 cc lipofilling per borst
-
Benijofar2312
Voor mij nu nog een weekje, best nerveus ook door de corona virus.
De tijd dat ik aanwezig moet zijn heb ik al door gekregen 07.15 uur lekker vroeg
De tijd dat ik aanwezig moet zijn heb ik al door gekregen 07.15 uur lekker vroeg
******Komende operatie's in 2020****
2 Jan. Rocky bij Niessen & BrendaB bij Cromhecke✔
3 Jan. plantje bij Niessen✔
8 Jan. RoosD bij Florisson✔
9 Jan. Dorie bij Niessen en ikke-83 bij Niessen✔
16 Jan. Kerysa bij Niessen✔
17 Jan. Liedje37 bij Niessen✔
18 Jan. 1.73m bij Kappel✔
23 Jan. Bloempje70 bij Niessen & Lieke bij Roossink✔
30 Jan. Mira bij van Selms✔
3 Feb. Chika bij van Selms✔
5 Feb. Chica bij Jeraiht✔
20 Feb.Tessacl bij Budo(België)&Marijntje bij Michels✔
22 Feb. Ilse1972 , LynnFree en GarrieBarrie bij Kappel✔
25 Feb. Zusss bij Niessen✔
28 Feb. Scorpio bij Niessen en Maria22 bij Huizinga✔
2 Maart Tahnee bij Chana (UK)✔
5 Maart EvaC bij Roossink✔
7 Maart Sabine bij Kappel
12 Maart benijofar2312 bij Lichtenegger
24 Maart mami-m bij Niessen
1 April Sammie bij van Selms
Dan gaan we nu aftellen naar 7 Maart, de dag voor Sabine
We wensen je heel veel succes en laat je ons weten hoe het is gegaan?
❤❤❤
sta je nog niet op de lijst, maar heb je wel een operatie datum? Laat het me weten, dan zet ik je er op. Samen tellen we af naar jou dag
[/quote]
2 Jan. Rocky bij Niessen & BrendaB bij Cromhecke✔
3 Jan. plantje bij Niessen✔
8 Jan. RoosD bij Florisson✔
9 Jan. Dorie bij Niessen en ikke-83 bij Niessen✔
16 Jan. Kerysa bij Niessen✔
17 Jan. Liedje37 bij Niessen✔
18 Jan. 1.73m bij Kappel✔
23 Jan. Bloempje70 bij Niessen & Lieke bij Roossink✔
30 Jan. Mira bij van Selms✔
3 Feb. Chika bij van Selms✔
5 Feb. Chica bij Jeraiht✔
20 Feb.Tessacl bij Budo(België)&Marijntje bij Michels✔
22 Feb. Ilse1972 , LynnFree en GarrieBarrie bij Kappel✔
25 Feb. Zusss bij Niessen✔
28 Feb. Scorpio bij Niessen en Maria22 bij Huizinga✔
2 Maart Tahnee bij Chana (UK)✔
5 Maart EvaC bij Roossink✔
7 Maart Sabine bij Kappel
12 Maart benijofar2312 bij Lichtenegger
24 Maart mami-m bij Niessen
1 April Sammie bij van Selms
Dan gaan we nu aftellen naar 7 Maart, de dag voor Sabine
We wensen je heel veel succes en laat je ons weten hoe het is gegaan?
❤❤❤
[/quote]
Sabine, heel veel succes a.s zaterdag 

Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/
Lieve dames, ik heb mijn operatie bij Niessen (24 mrt) afgezegd. Kon me niet over "dat gevoel" heen zetten.
Ik heb een nieuwe datum bij een andere arts, maar durf het niet eens uit te spreken omdat ik bang ben dat het niet door kan gaan... Ik ben ziek op dit moment en maak me erg veel zorgen over corona, wat als je geopereerd bent en je krijgt er zo'n heftig virus overheen.. Heftig issie, heb gisteren 2 meiden in quarantaine gesproken. Van het ophoesten van bloed tot benauwdheid, overgeven.
Lijkt me toch dat je lijf alle energie nodig voor t herstellen en niet voor t vechten met een onbekend virus....en als je het wel oploopt na je operatie, wat betekend dat dan voor je herstel?
Ook heeft mn man telkens galblaassteen aanvallen en gaat volgende week naar zijn professor. Hij heeft een erg zeldzame bloedziekte. Ook loopt ie met een hernia waarvoor hij reeds geopereerd zou zijn, maar niet door kon gaan bij Bergman door zn bloedziekte..... zucht..
Wat is wijsheid? Zou bijna denken dat het lot me naar een later operatiemoment duwt...

Ik heb een nieuwe datum bij een andere arts, maar durf het niet eens uit te spreken omdat ik bang ben dat het niet door kan gaan... Ik ben ziek op dit moment en maak me erg veel zorgen over corona, wat als je geopereerd bent en je krijgt er zo'n heftig virus overheen.. Heftig issie, heb gisteren 2 meiden in quarantaine gesproken. Van het ophoesten van bloed tot benauwdheid, overgeven.
Lijkt me toch dat je lijf alle energie nodig voor t herstellen en niet voor t vechten met een onbekend virus....en als je het wel oploopt na je operatie, wat betekend dat dan voor je herstel?
Ook heeft mn man telkens galblaassteen aanvallen en gaat volgende week naar zijn professor. Hij heeft een erg zeldzame bloedziekte. Ook loopt ie met een hernia waarvoor hij reeds geopereerd zou zijn, maar niet door kon gaan bij Bergman door zn bloedziekte..... zucht..
Wat is wijsheid? Zou bijna denken dat het lot me naar een later operatiemoment duwt...
17 jr geleden Mcghan ivm a-symmetrie. Hetzelfde jaar auto immuunziekte gekregen, plus tig vage klachten. Ga voor explantatie, donutlift en LF
Wat Corona betreft; ik ben 22-2 geopereerd maar ik denk dat mijn lichaam nu beter in staat zou zijn om een virus te verslaan dan vlak voor de explantatie want toen voelde ik me ook doodziek.Mami-M schreef: ↑06 mar 2020 07:56Lieve dames, ik heb mijn operatie bij Niessen (24 mrt) afgezegd. Kon me niet over "dat gevoel" heen zetten.
![]()
![]()
![]()
BV 2013 - Explantatie 22 Februari 2020
Op naar herstel

Op naar herstel
ilse1972 schreef: ↑06 mar 2020 08:23Wat Corona betreft; ik ben 22-2 geopereerd maar ik denk dat mijn lichaam nu beter in staat zou zijn om een virus te verslaan dan vlak voor de explantatie want toen voelde ik me ook doodziek.Mami-M schreef: ↑06 mar 2020 07:56Lieve dames, ik heb mijn operatie bij Niessen (24 mrt) afgezegd. Kon me niet over "dat gevoel" heen zetten.
![]()
![]()
![]()
succes met je besluit!
Dat is goed om te horen ♡
17 jr geleden Mcghan ivm a-symmetrie. Hetzelfde jaar auto immuunziekte gekregen, plus tig vage klachten. Ga voor explantatie, donutlift en LF
Lieve Mami-m probeer positief te denken en niet aan dat virus te denken. Gewoon die nieuwe operatie laten doen. Hoe sneller je ervan af bent hoe beter. Dan kan ook straks je man aan de beurt komen.
Doorzetten bij die nieuwe arts! Komt echt goed hoor!
🥰
Doorzetten bij die nieuwe arts! Komt echt goed hoor!
🥰
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
Lieve Sabine,
Heel veel succes morgen en geen onnodige zorgen over virussen.
Ik ben vandaag 1 week na mijn explantatie en voel mij binnen 1 week beter dan de 4 jaar ervoor.
Na morgen gaat er weer een wereld voor je open! Je kunt de wereld weer aan!!
Succes en beterschap!
Liefs Maria
Heel veel succes morgen en geen onnodige zorgen over virussen.
Ik ben vandaag 1 week na mijn explantatie en voel mij binnen 1 week beter dan de 4 jaar ervoor.
Na morgen gaat er weer een wereld voor je open! Je kunt de wereld weer aan!!
Succes en beterschap!
Liefs Maria