Ik ga ook voor explantatie borstlift en lipofilling. 15 augustus is de planning.. 30 jaar al implantaten, had geen borstvorming en daardoor werd dat destijds vergoed. Ik denk dat ik niet veel borst overhoudt vandaar de filling.
Het houdt mij dagelijks bezig maar ik heb geen andere keuze. Ze zijn hard en ik heb gewoon last ervan. Ik kijk naar de operatie uit, en ik zie er tegenop.
Komende operaties en succeswensen 2025
Wat goed dat je de implantaten na zoveel jaren laat verwijderen. Ik weet zeker dat je je opgelucht zal voelen. Alles komt goed!Maria128 schreef: ↑07 jul 2025 17:13Ik ga ook voor explantatie borstlift en lipofilling. 15 augustus is de planning.. 30 jaar al implantaten, had geen borstvorming en daardoor werd dat destijds vergoed. Ik denk dat ik niet veel borst overhoudt vandaar de filling.
Het houdt mij dagelijks bezig maar ik heb geen andere keuze. Ze zijn hard en ik heb gewoon last ervan. Ik kijk naar de operatie uit, en ik zie er tegenop.
Heel veel succes met de laatste loodjes!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
We gaan ervanuit dat je zeker herstelt of je in ieder geval een heel stuk beter gaat voelen.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~