We wensen je heel heel veel succes voor morgen!
Je bent in gouden handen bij Rita en haar team!
Heel veel liefs van mij en de meiden!
Dag Luna,Luna MKS schreef: โ17 feb 2023 09:29Hรฉ lieve Jessy, je had je operatiedatum niet doorgegeven. Anders hadden we samen afgeteld naar jouw grote dag.
GEFELICITEERD met je BEVRIJDING!
Herstel maar gauw lieverd!
Misschien is het fijn als je jouw ervaring bij deze arts opschrijft. We hebben daar niet veel ervaringen over. Ik had in 2013 contact met hem namens onze vrouwen. Leek mij een aardige deskundige man.
![]()
Wat spannend!!! Zal om 13.00 heel hard aan je denken lieverdSasa178 schreef: โ23 feb 2023 11:23Dank je wel lieve Luna, ik heb goed geslapen de afgelopen dagen maar vannacht eventjes niet, maar dan kon ik wel weer eten dus dat had een voordeel.
Ik ben vanmiddag om ca 13:00 uur aan de beurt..erg spannend maar zal blij zijn vanavond wanneer het achter de rug is
Dank je wel voor je lieve support en wie je bent ik hou je op de hoogte
Lieve groetjes,
Sasa
Sasa178 schreef: โ23 feb 2023 11:23Dank je wel lieve Luna, ik heb goed geslapen de afgelopen dagen maar vannacht eventjes niet, maar dan kon ik wel weer eten dus dat had een voordeel.
Ik ben vanmiddag om ca 13:00 uur aan de beurt..erg spannend maar zal blij zijn vanavond wanneer het achter de rug is
Lieve groetjes,
Sasa
Hรฉ lieve schat, wat goed dat je schrijft!Sasa178 schreef: โ24 feb 2023 13:57Sasa178 schreef: โ23 feb 2023 11:23Dank je wel lieve Luna, ik heb goed geslapen de afgelopen dagen maar vannacht eventjes niet, maar dan kon ik wel weer eten dus dat had een voordeel.
Lieve groetjes,
Sasa
Alles is gelukt! Met een beetje geluk mag in einde middag naar huis. Is nog erg pijnlijk maar ik lijk t te redden met paracetamol. En af en toe wat sterkers..
Blij dat t achter de rug is. Voel me nog niet goed maar ook dat komt goed.
We zijn erg plat geworden...eens kijken hoe dat zich ontwikkelt.
Fijne dag iedereen....
Groetjes, Sasa
Wat fijn! Lekker in je eigen bedje slapen!