Heel slechte ervaring bij pc

Een lijst met goede chirurgen.
Fame

Ongelezen bericht 21 okt 2022 14:08

Voorsteltopic: viewtopic.php?f=16&t=4417

Hallo lieve allemaal,
Ik ben net terug van mijn consult bij Dr. W van het MMC in Veldhoven.
Wat een nare ervaring! Bah...een Dr. die beweert straight in your face, dat alle klachten die je hebt, gewoon ingebeeld zijn.
Dat het nooit is bewezen dat die specifieke klachten, komen door silliconen.
Dat monobloc protheses de veiligste zijn van allemaal, en het daardoor vrijwel onmogelijk is.
Als mijn geest zegt dat ik ziek ben, zei hij, dan ben je ook ziek.
Zelfs met het rapport van Dr. Spit, die onderzoek doet naar het ASIA syndroom, nam hij het nog niet serieus.

Ik vroeg of hij het rapport van haar wel mee wilde sturen naar de verzekering.
Begon hij te lachen...ja zal ik doen, zei hij, maar dat lezen ze toch niet.
Ik ben er zo stuk van. Ik zat buiten op de bus te wachten, en heb mijn zus huilend opgebeld.
Ik had een goeie baan, ik had een goed salaris. Ik kon auto rijden, deed aan sport. En hij denkt dat ik dat allemaal vrijwillig heb opgegeven, allemaal omdat ik mij het inbeeld?

Oja tuurlijk, hij wil ze eruit halen voor me hoor, geen probleem. Probeert je nog een lift aan te smeren, omdat ze volgens hem wel errug laag hangen, en mijn tepel hangt verkeerd.
Echt....ik ben even zonder woorden.

Liefs Fame
Faye

Ongelezen bericht 21 okt 2022 18:08

Lieve Fame,

Wat een vreselijke dokter, Deze man is ook enkel puur op geld belust.
Heb zo met je te doen lieve Fame,
Je ben niet gek. Je voelt wat je voelt. Laat je niks anders wijsmaken.
Je ben een kanjer. Hou vol lieverd.

Kan je niet naar een ander toe?
In het forum zitten nog andere artsen waar je naar toe kan. Vraag een second opinion aan bij een ander. Er zijn er die ons wel serieus nemen.
Het rapport bij de zorgverzekering lezen ze echt wel.
Neem contact op met je zorgverzekering en vraag of je het ook zelf mag mailen.
Dat heb ik namelijk ook zelf gedaan. En mijn PC heeft de aanvraag voor verwijdering gestuurd.
Deze is goed gekeurd. Zit nu zelf op de operatie te wachten.

Je bent het echt waard om geholpen te worden.

Hou moed hou vol

Liefs
Faye
Margreet

Ongelezen bericht 22 okt 2022 09:00

Lieve Fame,

Wat een nare ervaring, zeg. Ik snap je verdriet en boosheid heel goed.
Wat Faye zegt: kijk naar een andere pc uit en vraag een verwijzing bij je huisarts.

Lees hier op het forum zoveel mogelijk. Ik weet dat het veel is, maar het helpt je zeker.
Ga door. Laat je niet uit het veld slaan. Wij weten allemaal, dat het geen inbeelding is!

Sterkte meid!

Margreet 💪🍀❤️
Wij vrouwen zijn beresterk en laten ons niet uit het veld slaan

2011 borstkanker, 2012 implantaat Allergan
explantatie 24-09-2022 dr. de Vries
Kaatje61

Ongelezen bericht 23 okt 2022 13:11

Hoi Fame

Wat een rotervaring, helaas ben je niet de enige. Als je hier op het forum kijkt zijn er meer vrouwen die een vervelende ervaring hebben met plastisch chirurgen. Ze zijn er vast van overtuigd dat de beste oplossing protheses zijn, ook nu er zoveel vrouwen zijn met klachten. En als je dan vertelt over je klachten wordt je niet serieus genomen. Ik heb zelf ook die ervaring :cry:

Er is een rubriek hier waar goede artsen in staan, die wél geloven in klachten van vrouwen gelukkig. Laat deze dokter links liggen en ga op zoek naar een andere.

viewforum.php?f=188

Ik ben zelf erg tevreden over Dr. Roossink van de Jan van Goyen kliniek in Amsterdam, maar er zijn in zuid Nederland ook goede artsen

Sterkte!

groetjes
Kaatje
10-11-1994 borstvergroting met 225 cc PIP voor de spier
Explanatie en lipofilling door Dr Roossink JvG 28-09-2022
Luna MKS

Ongelezen bericht 28 okt 2022 14:40

Fame schreef:
21 okt 2022 14:08
Hallo lieve allemaal,
Ik ben net terug van mijn consult bij Dr. W van het MMC in Veldhoven.
Wat een nare ervaring! Bah...een Dr. die beweert straight in your face, dat alle klachten die je hebt, gewoon ingebeeld zijn.
Dat het nooit is bewezen dat die specifieke klachten, komen door silliconen.
Dat monobloc protheses de veiligste zijn van allemaal, en het daardoor vrijwel onmogelijk is.
Als mijn geest zegt dat ik ziek ben, zei hij, dan ben je ook ziek.
Zelfs met het rapport van Dr. Spit, die onderzoek doet naar het ASIA syndroom, nam hij het nog niet serieus.

Ik vroeg of hij het rapport van haar wel mee wilde sturen naar de verzekering.
Begon hij te lachen...ja zal ik doen, zei hij, maar dat lezen ze toch niet.
Ik ben er zo stuk van. Ik zat buiten op de bus te wachten, en heb mijn zus huilend opgebeld.
Ik had een goeie baan, ik had een goed salaris. Ik kon auto rijden, deed aan sport. En hij denkt dat ik dat allemaal vrijwillig heb opgegeven, allemaal omdat ik mij het inbeeld?

Oja tuurlijk, hij wil ze eruit halen voor me hoor, geen probleem. Probeert je nog een lift aan te smeren, omdat ze volgens hem wel errug laag hangen, en mijn tepel hangt verkeerd.
Echt....ik ben even zonder woorden.

Liefs Fame
Lieve Fame,

Wat een nare ervaring!😢 Helaas ben je niet de eerste en ook niet de laatste... Door de jaren heen hebben we vele soortgelijke ervaringen gehoord van onze vrouwen. Ik heb van de vele verhalen op het forum een zwartboek gemaakt die wij met de overheid hebben gedeeld. Triest hoe vrouwen worden behandeld. En dit zwartboek is maar een topje van de ijsberg....

Ik heb deze ervaringen ook gehad met artsen behalve bij Rita Kappel, dokter van Loenen en prof. Cohen Tervaert.
Het onbegrip maakt alles erger. Vrouwen hebben het zwaar, maar worden niet gehoord😢 Ze worden weggezet alsof het allemaal is ingebeeld en ze dus psychisch iets mankeren. Ik maak dat nu ook weer mee met een persoonlijke kwestie. Je staat in een volle kamer te schreeuwen om gehoord te worden, maar er wordt niet geluisterd.

Mijn collega's Monique en Marga hebben ook deze ervaringen gehad en daarom vechten we voor jullie. En we blijven voor jullie vechten samen met de vrouwen van Bureau Clara Wichmann💪

Ik wilde je vragen of we deze ervaring van jou op Facebook mogen plaatsen. Laat maar even weten.

Ik hoop dat je inmiddels een goede pc hebt gevonden, die zijn er genoeg, gelukkig.

Ik denk aan je!❤️Geef niet op!🙏

Al mijn liefs, Luna 💞
Luna MKS

Ongelezen bericht 28 okt 2022 17:02

Ik heb de naam van de arts verwijderd, maar wel een kopie van jouw topic met de naam van de arts in het afgeschermde deel gedaan. In dit topic lees je waarom.
De kopie van jouw bericht met naam van de arts staat hier.

Ik zou aan het Landelijk Meldpunt Zorg laten weten dat je je niet goed behandeld voelt. Hier lees je wat je nog meer kunt doen als je niet goed bent behandeld.
Luna MKS

Ongelezen bericht 29 okt 2022 11:16

Ik had het bericht naar het afgeschermde deel verplaatst, want daar komen berichten niet voor in de zoekresultaten van Google wanneer iemand informatie over een arts zoekt. Dus op deze manier wordt er geen negativiteit op het Internet verspreid. Mensen laten hun oordeel vaak toch afhangen van de meningen van anderen.

Hoop dat jullie het begrijpen.

Fijn weekend iedereen!♥️
Luna MKS

Ongelezen bericht 07 nov 2022 15:47

Lieve Fame,

We hebben je ervaring op Facebook gedeeld en je hebt daar wat reacties op gehad.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=51 ... 5039092530

Kusss en liefs, Luna
Luna MKS

Ongelezen bericht 08 nov 2022 14:06

Fame (ik heb haar naam aangepast ;) ) had al eerder een zeer slechte ervaring met een arts.
Hierbij haar voorsteltopic: viewtopic.php?f=16&t=4417
Vreselijk toch? :(

De arts die in het voorsteltopic wordt genoemd, leeft niet meer, dus ik kan die naam wel laten staan denk ik. Ik overleg nog even met collega's.
We zijn best wel streng soms. In het verleden benaderde de advocaat van een pc mij met het verzoek om negatieve berichten over de arts (geschreven door leden) te verwijderen, omdat hij ons als stichting anders aansprakelijk zou stellen. Dus tja, lastig voor ons.
Maar ook om andere redenen zijn we streng, dat lees je hier: viewtopic.php?f=208&t=2643

Toch zijn we wel van mening dat vrouwen het recht hebben om hun gevoel te uiten en anderen te waarschuwen, dus doe dat vooral!

Liefs, Luna
Plaats reactie

Terug naar “Welke chirurgen?”