DITZO

Lees informatie of stel vragen.
Ikke-83

Ongelezen bericht 19 feb 2020 16:38

Goedemiddag,

Inmiddels ben ik 6 weken na operatie en voel me top! Voor mij een extra bevestiging dat de siliconen de boosdoenders waren!

Ik ga nu proberen de operatie alsnog vergoed te krijgen. Ik heb de voorbeeldbrief (mijn grote dank gaat uit naar Luna!) eigen gemaakt en alle nodige stukken verzameld. Medisch dossier met diagnoses en uitslagen. Facturen, eigen verklaring opsomming klachten, verwijsbrieven en standpunt.

Maar nu... ik ga het op de post doen naar DITZO, maar wilde het eigenlijk ook mailen. Nergens een e-mail adres te vinden...

Iemand tips of ervaringen m.b.t. DITZO
9 januari '20 explantatie + lipofilling Dr. Niessen
Babs1

Ongelezen bericht 19 feb 2020 19:30

Hoi ikke
Ook ik ben bij Ditzo verzekerd. Aanvraag gedaan door PC maar Ditzo wilde in de eerste instantie alle klachten weten. Vervolgens verschuilde zij achter de NZA richtlijn dat een internist het moet bevestigen dat klachten door implantaten veroorzaakt werden. Uiteindelijk heb ik besloten explantatie zelf te betalen omdat ik niet wilde wachten. Maar ik heb wel een email voor je waarvan ik mijn klachtenlijst naar toe moest sturen: zorg.medisch@ditzo.nl
Hopelijk heb jij succes!
Liefs Babs
Ikke-83

Ongelezen bericht 20 feb 2020 15:49

Babs1 schreef:
19 feb 2020 19:30
Hoi ikke
Ook ik ben bij Ditzo verzekerd. Aanvraag gedaan door PC maar Ditzo wilde in de eerste instantie alle klachten weten. Vervolgens verschuilde zij achter de NZA richtlijn dat een internist het moet bevestigen dat klachten door implantaten veroorzaakt werden. Uiteindelijk heb ik besloten explantatie zelf te betalen omdat ik niet wilde wachten. Maar ik heb wel een email voor je waarvan ik mijn klachtenlijst naar toe moest sturen: zorg.medisch@ditzo.nl
Hopelijk heb jij succes!
Liefs Babs
Bedankt. Na Whatsapp contact heb ik dat email adres inderdaad ook gekregen. Ik heb mijn hele reutemeteut gemaild... ben heel benieuwd. Zal wel een afwijzing komen. Maar dan ga ik bezwaar maken. Kom maar op! Het is me echt een principe kwestie...
Luna MKS

Ongelezen bericht 20 feb 2020 16:37

Babs niet opgeven en in bezwaar gaan!!!
Ze proberen er iedere keer onderuit te komen!
Bij bewijzen heb jij recht op vergoeding.
Wend je tot NZa en de SKGZ.

😘💕
Simone 61

Ongelezen bericht 20 feb 2020 16:56

Succes beste ikke.

Zo herkenbaar contact met de zorgverzekeraar het is een postbus nummer of contact via hun eigen site.
Ze verstoppen zichzelf achter klanten contact medewerkers en het hierboven genoemde want je zou maar eens persoonlijk contact met ze
willen hebben neeee dat mag/kan niet.

Ik had hetzelfde met CZ ben toen maar samen met mijn vriend in de auto gestapt en alles persoonlijk aan het kantoor afgegeven wel een kopie van de envelop laten maken en laten tekenen en stempelen door de balie medewerkster.

Het is nu bijna 1 maand geleden en nog niets vernomen......

Nogmaals succes liefs Simone.
Ikke-83

Ongelezen bericht 20 feb 2020 17:02

Simone 61 schreef:
20 feb 2020 16:56
Succes beste ikke.

Zo herkenbaar contact met de zorgverzekeraar het is een postbus nummer of contact via hun eigen site.
Ze verstoppen zichzelf achter klanten contact medewerkers en het hierboven genoemde want je zou maar eens persoonlijk contact met ze
willen hebben neeee dat mag/kan niet.

Ik had hetzelfde met CZ ben toen maar samen met mijn vriend in de auto gestapt en alles persoonlijk aan het kantoor afgegeven wel een kopie van de envelop laten maken en laten tekenen en stempelen door de balie medewerkster.

Het is nu bijna 1 maand geleden en nog niets vernomen......

Nogmaals succes liefs Simone.
Jeetje een maand verder en nog niks gehoord ... het is toch schandalig!!!

Ik verwacht er ook niks van... Maar niet geschoten is altijd mis denk ik maar.
Ikke-83

Ongelezen bericht 18 mar 2020 11:31

Inmiddels heb ik diverse keren mailcontact gehad. Helaas blijven ze hameren op het rapport van de internist
.Mijn medisch dossier zien ze als 'oude gegevens' en alle onderzoeken van de reumatoloog etc als niet relevant.

Ik wacht op mijn oproep af bij het AMC en kom.er daarna op terug.. ze maken het erg lastig allemaal! Jammer hè...
Zusss

Ongelezen bericht 18 mar 2020 12:11

Bij mij precies hetzelfde gezeur helaas met de verzekeraar. Zou mijn brief kunnen zijn...
Heel vervelend allemaal.

Gelukkig kan ik eind volgende maand naar een andere internist en hopelijk wordt het dan meteen vergoed.

We blijven strijden💪🏻💪🏻

Zijn ze er akkoord mee dat jij na je bezoek aan Nanayakkara terug komt op hun beslissing?
Ik heb steeds een termijn van 4 weken om te reageren,maar met mijn nieuwe brief om meer tijd gevraagd. Afwachten...
In 2020 bevrijd na 20 jaar ☯️
Op naar een gezond(er) lichaam ⚖
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie kosten/vergoeding”