Neurologische klachten
Pfff volgens mij heb ik ze allemaal maar heb ook nog uit het niets een heel zwaar epileptisch insult gehad terwijl ik totaal niet bekend ben met deze aandoening. Wat ik ook mis in jullie lijst is de bloedsuikerschommelingen. Voor de auto immuunziekte wil ik nu naar Maastricht in de hoop dat ze daar een diagnose van kunnen geven en een evt houvast 
-
Gerrie
Beste Door,doortje schreef:Pfff volgens mij heb ik ze allemaal maar heb ook nog uit het niets een heel zwaar epileptisch insult gehad terwijl ik totaal niet bekend ben met deze aandoening. Wat ik ook mis in jullie lijst is de bloedsuikerschommelingen. Voor de auto immuunziekte wil ik nu naar Maastricht in de hoop dat ze daar een diagnose van kunnen geven en een evt houvast
Dat zijn voor mij nieuwe klachten.
Wellicht kunnen we kijken of meer vrowuen dit herkennen?
Naar welke arts zou je in Maasstricht willen?
Groetjes, Gerrie
Hoi Doortje,
Lees mijn verhaal eens 'Dag allemaal'
http://klachtensilicon.forum2go.nl/dag- ... a-t28.html
Ook ik heb epileptische aanvallen gehad door de siliconen! + suiker schommelingen. Deze klachten kunnen voorkomen.
Liefs, Luna
Lees mijn verhaal eens 'Dag allemaal'
Ook ik heb epileptische aanvallen gehad door de siliconen! + suiker schommelingen. Deze klachten kunnen voorkomen.
Liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Neurologische ziekten:
https://www.mks.meldpuntklachtensilicon ... he-ziekten
https://www.mks.meldpuntklachtensilicon ... he-ziekten
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
http://klachtensilicon.forum2go.nl/ff-v ... -t290.html
Ik heb ook veel neuro klachten, op mri zitten witte vlekken, volgens neuro vasculaire problematic, doof gevoel in handen en benen, door fybro niet ver kunnen lopen, ondanks 2x per week nara fysio, ga ik achteruit met lopen, regelmatig stroomstootjes van achter mijn oor naar nek, heftige geheugen problemen, zeg verzekering op zonder dat ik dta weet,dit heeft mij al een boete van 300 euro gekost, bestel dingen wat ik niet meer weet, laatst kwam er ene pakje thuis, ik dacht wat moet ik daar nu mee? bleek ik het zelf besteld te hebben, zeg 3x in kwartier tegen mijnzoon hoi,dan zegt hij alweer? dan maak ik me er maar vanaf door grapje, mara schrik er elke keer van, zoals jullie zien gooi ik ook de letters van woorden door elkaar, moet nu opnieuw naar neuro, mara ga nu nara iemand die specilisatie ms heeft, want ik heb altijd getwijfeld aan de fybro, ook als ik bv tv kijk en ik ben tegelijk aan het nadenken ergens over dan neem ik wat opp tv is niet mere op. ook behoorlijk gehoorverlies, en 24 uur per dag ruis en piep in oren(geen tinus)
en met regelmata heftige depressief,weet niet of dit alles met siliconen te maken heeft, mara als ik zo lees vermoedelijk wel
gr kiki
Ik heb ook veel neuro klachten, op mri zitten witte vlekken, volgens neuro vasculaire problematic, doof gevoel in handen en benen, door fybro niet ver kunnen lopen, ondanks 2x per week nara fysio, ga ik achteruit met lopen, regelmatig stroomstootjes van achter mijn oor naar nek, heftige geheugen problemen, zeg verzekering op zonder dat ik dta weet,dit heeft mij al een boete van 300 euro gekost, bestel dingen wat ik niet meer weet, laatst kwam er ene pakje thuis, ik dacht wat moet ik daar nu mee? bleek ik het zelf besteld te hebben, zeg 3x in kwartier tegen mijnzoon hoi,dan zegt hij alweer? dan maak ik me er maar vanaf door grapje, mara schrik er elke keer van, zoals jullie zien gooi ik ook de letters van woorden door elkaar, moet nu opnieuw naar neuro, mara ga nu nara iemand die specilisatie ms heeft, want ik heb altijd getwijfeld aan de fybro, ook als ik bv tv kijk en ik ben tegelijk aan het nadenken ergens over dan neem ik wat opp tv is niet mere op. ook behoorlijk gehoorverlies, en 24 uur per dag ruis en piep in oren(geen tinus)
en met regelmata heftige depressief,weet niet of dit alles met siliconen te maken heeft, mara als ik zo lees vermoedelijk wel
gr kiki
Het is toch erg dat je moeder dat ook heeft.
Kun je haar vragen of ze ook haar verhaal hier wil vertellen?
Dat zou ons helpen. Hoe meer vrouwen zich melden, hoe beter!
Kun je haar vragen of ze ook haar verhaal hier wil vertellen?
Dat zou ons helpen. Hoe meer vrouwen zich melden, hoe beter!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Ik had ook regelmatig elektrische schokken door mijn lijf. Het waren net epileptische aanvallen. Ik had dit vrij snel na implantatie. Daar begonnen mijn klachten eigenlijk mee. Had ook vaak last van tremoren. Leek net alsof ik Parkinson had. Ik ben eind 2003 binnenste buiten gekeerd door een neuroloog die onder andere een mri scan van de hersenen liet doen en een hersenfilmpje (EEG) en maar ontdekte niets. En daar zat je dan met klachten waar je gewoon 'mee moest leren leven' Hoe vaak heb ik deze woorden niet gehoord..
Ik had ook regelmatig elektrische schokken door mijn lijf. Het waren net epileptische aanvallen. Ik had dit vrij snel na implantatie. Daar begonnen mijn klachten eigenlijk mee. Had ook vaak last van tremoren. Leek net alsof ik Parkinson had. Ik ben eind 2003 binnenste buiten gekeerd door een neuroloog die onder andere een mri scan van de hersenen liet doen en een hersenfilmpje (EEG) en maar ontdekte niets. En daar zat je dan met klachten waar je gewoon 'mee moest leren leven' Hoe vaak heb ik deze woorden niet gehoord..
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Kiki, ik lees nu pas dit berichtje van jou. Ik las eerst alleen de onderste 2.kiki schreef:Ik heb ook veel neuro klachten, op mri zitten witte vlekken, volgens neuro vasculaire problematic, doof gevoel in handen en benen, door fybro niet ver kunnen lopen, ondanks 2x per week nara fysio, ga ik achteruit met lopen, regelmatig stroomstootjes van achter mijn oor naar nek, heftige geheugen problemen, zeg verzekering op zonder dat ik dta weet,dit heeft mij al een boete van 300 euro gekost, bestel dingen wat ik niet meer weet, laatst kwam er ene pakje thuis, ik dacht wat moet ik daar nu mee? bleek ik het zelf besteld te hebben, zeg 3x in kwartier tegen mijnzoon hoi,dan zegt hij alweer? dan maak ik me er maar vanaf door grapje, mara schrik er elke keer van, zoals jullie zien gooi ik ook de letters van woorden door elkaar, moet nu opnieuw naar neuro, mara ga nu nara iemand die specilisatie ms heeft, want ik heb altijd getwijfeld aan de fybro, ook als ik bv tv kijk en ik ben tegelijk aan het nadenken ergens over dan neem ik wat opp tv is niet mere op. ook behoorlijk gehoorverlies, en 24 uur per dag ruis en piep in oren(geen tinus)
gr kiki
Wat een vreselijke dingen om zo je verstand te lijken te verliezen! Dat is echt heel erg want je bent nog veel te jong om nu al van dit soort dingen te hebben! Je lijkt inderdaad wel aan het dementeren! Erg voor je lieve Kiki.
Ik zelf had ook vele momneten van verwarring, maar lang niet zo erg als jij. Jeetje! Kiki, ik weet dat we niet alles op de siliconen kunnen afschuiven, maar ik kan ik je wel zeggen dat we door de siliconen erg kwetsbaar worden en dat dingen die al in je constitutie aanwezig zijn, erger worden! + siliconen versnellen het verouderingsproces!
Kiki, het lijkt me echt heel verstandig als je je implantaten verwijdert om de siliconen belasting te verminderen. Ben je dat van plan?
Ik had ook last van oorsuizen en gevoelsstoornissen. Liet regelmatig van alles uit de handen vallen. Had ook moeite met de kleine motoriek. En kon vaak niet normaal lopen. Ik wiebelde aan alle kanten en vond het erg gênant. En zo zijn er allemaal klachten die echt wel door de siliconen komen Kiki! Siliconen interfereren met de elektrische signalen van je zenuwen. Ik las ergens dat we door siliconen teveel opwarmen vanbinnen. Ik ben geen arts maar dit opwarmen lijkt me niet goed, want het opwarmen zorgt voor kortsluitingen! Kijk maar naar elektrische apparaten die teveel verhit worden.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op