Hoi allemaal,
Vraagje... zijn er veel dames met huidklachten? Ik word volgende week geopereerd, dus ik hoop binnenkort weer de goede kant op te gaan. Vanochtend kwam ik een gek plekje op m'n borst tegen en dat heb ik nog niet eerder gezien, ook niet op op andere plekken. Zou het mogelijk zijn dat siliconen ervoor zorgen dat je huid verstopt raakt?
Groetjes,
Diene
Huidklachten
Wat voor soort plekje bedoel je? Hoe ziet het er uit?
Huidklachten komen wel voor, dus het zou kunnen. Is het er zomaar en heb je vaker last van je huid?
Huidklachten komen wel voor, dus het zou kunnen. Is het er zomaar en heb je vaker last van je huid?
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Dit wordt een beetje een onsmakelijk verhaal denk ik, maar het was een soort verstopte porie. Het was en is niet ontstoken, er zat een heel klein korstje. Toen ik dat weghaalde, kwam er best een lang sliertje mee en dat leek op talg, maar was niet helemaal hetzelfde.
Dit soort verstopte poriën heb ik nog niet eerder gehad en ik vind het best gek dat dit op mijn linkerborst zit waar ik een prothese heb. Net op de plek waar mijn huid heel dun is, omdat ik daar geen borstweefsel heb zitten. Op zich heb ik een gevoelige huid, maar dit heb ik nog niet eerder meegemaakt.
Dit soort verstopte poriën heb ik nog niet eerder gehad en ik vind het best gek dat dit op mijn linkerborst zit waar ik een prothese heb. Net op de plek waar mijn huid heel dun is, omdat ik daar geen borstweefsel heb zitten. Op zich heb ik een gevoelige huid, maar dit heb ik nog niet eerder meegemaakt.
You are altogether beautiful my darling, there is no flaw in you.
Ik had zelf ook heel veel pukkels op de borsten gekregen, dus het zou me niets verbazen. Ik rook zelfs naar siliconen, dus die troep komt wel degelijk in je poriën al zouden artsen het gewoon ontkennen, ammehoela!!! Andere vrouwen klagen ook over stinkend zweet en verstopte poriën dus...
Het kan zijn dat het na explantatie weer terugkomt, maar daarna zou het minder moeten worden hoor.
Het kan zijn dat het na explantatie weer terugkomt, maar daarna zou het minder moeten worden hoor.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op