dikke klieren, herkenbaar?

Deel je ervaringen of stel vragen.
zon

Ongelezen bericht 21 okt 2016 00:45

http://klachtensilicon.forum2go.nl/bela ... tje%201234

Ik weet inmiddels dat ik het ASIA syndroom heb. Zoals waarschijnlijk vele hier. Ik heb een explantatie gehad. Ik heb geregeld nog pijn in de gewrichten van mijn vingers/handen. En ook ben ik sinds kort geregeld benauwd. Volgens dokter Cohen is het met ASIA zo dat je last kan hebben van pieken in klachten. Sinds gisteren lijken de gewrichtspijn en benauwdheid iets af te nemen. Maar juist nu krijg ik dikke klieren in mijn liezen die wel heel erg opspelen nu! Het doet gewoon pijn.

Ik kan het mis hebben maar zoals ik het voel lijkt het net of de gezweten moleculen in mijn handen/vingers bij pijn daar hun uitweg zoeken wat niet lukt, dit geldt ook voor benauwdheid dat ze hun uitweg zoeken in de longen wat niet lukt, en vervolgens dus naar de liezen gaan. De moleculen siliconen schijnen niet afgevoerd te kunnen worden door het lichaam, ook niet via de klieren.

Ik heb ze maar zo relatief kort gehad. Ze waren nog intact. Maar wel doorgezweet. Zou er geen enkele oplossing zijn dat het lichaam alsnog de moleculen kan afvoeren?

Ik vind het zo erg voor mijn lichaam. Zoveel SPIJT.

Wie heeft ook dikke klieren?

Ik slik omega 3, chlorella, iemand een tip wat ik nog meer kan nemen?
annahoj

Ongelezen bericht 25 okt 2016 11:58

Helaas herkenbaar, het op en neer gaan van de klachten ook nog, al hoop ik toch nog steeds dat het uiteindelijk zal stabiliseren.

Ik had maar 1 prothese, ook ''relatief kort'' maar ben er erg ziek van geworden en de allergie die er allemaal al was, is een tijd flink verergerd.
Inmiddels weet ik wel door Cohen wat triggers kunnen zijn voor verergering van klachten, zoals een griep of keelontsteking.
Ik heb vooral dikke een dikke klier in mijn nek aan de kant waar de prothese heeft gezeten.

Sterkte met alles
Luna MKS

Ongelezen bericht 26 okt 2016 10:53

Klopt Annahoj, maar ook stress en hormonen of slaapgebrek verergeren mijn klachten. Verder ook allergenen of chemische stoffen.
Die dikke klieren heb ik ook ja. Soms worden ze nóg dikker en pijnlijker. Denk dat de meeste van ons dit wel hebben. In ieder geval de vrouwen die ziek bleven en zo overgevoelig hebben gereageerd. Die rommel zit toch in je lijf en kan er niet meer uit helaas. En inderdaad relatief kort in je lijf gehad. Ik kreeg heel snel hevige klachten echt heel snel. Sommige vrouwen zijn overgevoeliger dan anderen.

Sterkte lieve Zon!!!!!!!!!!

_Omhelzing
Plaats reactie

Terug naar “Lichamelijke ziekten en klachten”