Astma en andere longziekten

Deel je ervaringen of stel vragen.
Laura

Ongelezen bericht 25 feb 2012 19:39

http://klachtensilicon.forum2go.nl/laura-t118.html

Ik ben benieuwd of er nog meer vrouwen last hebben gekregen van astma of andere longproblemen na een borstvergroting?

Ik heb sinds een paar maanden ineens last van astma en pollen allergie terwijl ik daar nog nooit last van heb gehad :?
Luna MKS

Ongelezen bericht 25 feb 2012 20:04

http://klachtensilicon.forum2go.nl/dag- ... a-t28.html

Ik had heel veel moeite met ademen. Alsof ik hete lucht in ademde. Dat is nu weg.

Er is een onderzoek dat laat zien dat Astma inderdaad voorkomt.
Hier kun je het onderzoek vinden.
Laatst gewijzigd door Luna MKS op 09 apr 2012 15:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Laura

Ongelezen bericht 26 feb 2012 22:22

Bedankt voor je link.

Ik heb mijn astma onder controle dankzij 3 verschillende medicijnen :?
Gerrie

Ongelezen bericht 26 feb 2012 23:22

Hoi dames,

Ik ben afgelopen week bij dr. Prabath geweest in het VU.
IK heb sinds kort grote moeite met ademhalen en vreselijke pijn op de borst.
Nu word ik getest op een overgevoeligheid voor histamine.
Herkent iemand deze klachten?

Groetjes, Gerrie
Laura

Ongelezen bericht 27 feb 2012 08:58

http://klachtensilicon.forum2go.nl/laura-t118.html

Ik heb die test ook gehad en kwam hieruit dus dat ik allergische astma heb. Reageer dus heftig op pollen maar heb wel het hele jaar door benauwd (zonder medicijnen natuurlijk) en ik reageer heftig op mist, warmte enz

Ik had het heel erg benauwd met kleine inspanningen maar ook soms gewoon als ik tv zat te kijken. Piepende ademhaling.
Maar nooit pijn op de borst.

Nu nergens last van doordat ik elke dag 3 verschillende medicijnen inhaleer/inneem
Luna MKS

Ongelezen bericht 27 feb 2012 10:56

Maak alsjeblieft snel een afspraak voor verwijdering Laura. Misschien kun je dan ook van de medicijnen af. Ik weet het zeker.

Ik had ook heel veel last van ademhalen en kon niet eens de verwarming aanhebben. Ook de verwarming in de auto ging niet. Het gevoel dat ik stikte. En ook kreeg ik dan allemaal vreemde blaartjes op de tong. Slaat nergens op dat weet ik, maar toch was het zo. Nu gaat het zoveel beter met mij. De ademhaling gaat beter. Heb nog wel een hele lange tijd heel veel pijn op de borst gehad. Brandende pijn. Een paar weken geleden ook weer heel erg. Nu lijkt het weer even goed te gaan.
Ik reageerde ook steeds overgevoelig op medicijnen en chemische luchtjes en parfums en weet ik veel meer. En de ogen die blijven steeds maar ontsteken. Hebben jij daar ook last van?
Ik heb nu ook een allergietest gehad. Ik krijg daar binnenkort de uitslagen van.

Laura, heb jij de protheses onder de spier? Ik vind het zo'n nare gedachte. De mijn zaten net als bij Gerrie vlak boven de longen en het hart. Naar idee eigenlijk. Er zat natuurlijk nog wel een dun laagje spierweefsel tussen, maar toch vind ik het een naar idee.
Heel veel liefs en sterkte voor jullie,
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Laura

Ongelezen bericht 27 feb 2012 12:08

Ja Luna ben er mee bezig met dr Kappel.

Ik heb ze op mijn spier.
Luna MKS

Ongelezen bericht 28 feb 2012 13:11

Gerrie schreef:Hoi dames,

Ik ben afgelopen week bij dr. Prabath geweest in het VU.
IK heb sinds kort grote moeite met ademhalen en vreselijke pijn op de borst.
Nu word ik getest op een overgevoeligheid voor histamine.
Herkent iemand deze klachten?

Groetjes, Gerrie
Misschien kun je dit bestand lezen en ook meenemen naar de dokter.
Mischien heeft hij het zelf niet gelezen nog. Lijkt me sterk, maar je weet het niet.

Dit staat er onder andere in over moeite met ademen en pijn op de borst:

If a patient is having chest wall pain, this is a symptom of either infection or inflammation from retained silicone in most cases. The other cause of pain is fibrocystic disease which I have seen in a large number of cases especially over areas of retained silicone and/or recurrent capsules.
When I culture the areas of fibrocystic disease they are positive for bacteria in many cases. This mastodynia appears to respond to antibiotics as well as anti-fungal agents, however, when the medicines are stopped the pain often returns. In some cases, in those patients not responsive to the holistic protocol for fibrocystic disease, with massive amounts of silicone and fibrocystic disease in the breast, I have had to do subcutaneous mastectomies to control the disease. Usually, however, we try to limit the surgery to partial mastectomies just removing the fibrocystic disease tissue as well as the areas of retained silicone. In patients with severe ruptures, I have had to go
back five and six times to do this separated by a period of one to three years between each surgery. Fortunately, the body tends to gather up the silicone over time as tender silicone granulomas which can be removed with surgery.

Many of my patients also complain of shortness of breath which resolves on anti-fungal treatment. This may actually be an allergic reaction to pulmonary candidiasis or a bio-toxin symptom from mold. The bacterial infection needs to be treated in these patients around the time of surgery if we have positive capsular cultures which can be used for culture specific antibiotic treatment. Cultures are not always positive so I usually begin the patients on Cipro or Zithromycin in the perioperative period usually based on the amount of mastodynia or breast tenderness. If they have a
great deal of mastodynia, I will begin them on antibiotics prior to surgery along with an antifungal agent such as Diflucan if liver function tests are normal. The antibiotic often will usually improve the mastodynia which probably in most cases will reoccur after the patient is done with the medication if the implants are not subsequently removed.
There is a medical report of a 11 patients with atypical chest pain with negative cardiac workups which were probably felt to be due to local inflammatory conditions and neuroma formation of the chest wall due to ruptured and/or leaking breast implants.

Patients who go to plastic surgeons who do not treat with anti-fungals often have an exacerbation of their symptoms due to surgical stress combined with peri-operative
antibiotics and become very ill for several months after surgery with systemic candidiasis symptoms and bio-toxin symptoms including severe fatigue, myalgias, mental clouding and increased digestive symptoms which are worsened with the ingestion of sugar.

De candida infectie herken ik zelf heel goed. Maar dan in de mond en slokdarm. Het schijnt dus ook in de longen voor te komen. En kortademigheid te geven. Dat heb ik dus ook vaak gehad.

Ook de pijn op de borst heb ik nog vaak. Branden. Dus niet de borsten, maar de borstkas. Daar zitten bij mij nog resten kapselweefsel. Op dit moment is het wel weg de pijn. 3 weken geleden brandde het heel erg. Nu bijna niet meer. Nog wel de ogen, maar wat dat dan is weet ik echt niet.
Je gaat van de ene ellende in de andere.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

lilly

Ongelezen bericht 29 feb 2012 17:05

Ja, ik herken ook deze problemen.
Ik heb een lichte vorm van astma,veel keelpijn en hoesten.
Mijn histamine is niet goed:
Een diëtiste kan een eliminatiedieet samenstellen,maar dan moet je vele voedingsstoffen laten en ik ben daar gene held in.
Je moet dan heel puur eten,op de site"adviesallergie.nl"geven ze daar informatie over.
Op dit moment let ik wel op mijn voeding.
Mijn longscan was oké.
Alleen tijdens mijn slaap word ik soms wakker van iets dat zit te bibberen in mijn borstkast en felle hartkloppingen.
Ik heb mijn protheses onder de spier en misschien drukken deze tijdens het liggen op mijn hart.
Of is dit alles van de stress,ik weet het niet .
Luna MKS

Ongelezen bericht 01 mar 2012 10:06

Alsjeblieft, laat ze verwijderen! Ik had die klachten ook en het werd alleen maar erger. Ik had vaak het gevoel dat ik een hartaanval kreeg. Ook vaak het gevoel dat iets mijn hart samen kneep. Ik had je gemaild, maar wist toen nog niet dat je ze onder de spier hebt. Het is overduidelijk! Die troep komt op je HART EN LONGEN! Het is het niet waard lieve Lilly. Het is het gewoon niet waard. Hier iets over de hartklachten.

De voedingsadviesen van de diëtiste hebben geen nut! Het is dweilen met de kraan open. En uit de kraan komt geen schoon water, maar vieze giftige modder!

Hier iets over overgevoeligheidsreacties, dus ook bij voedsel. + Ook astma!

Meervoudige chemische overgevoeligheid
Meest voorkomende symptomen
Algehele malaise
Astma en ademhalingsproblemen
Auto-immuunsysteem afwijkingen
Black-outs
Chronische vermoeidheid
Concentratieproblemen
Depressie
Desoriëntatie
Duizeligheid
Gewrichts- en spierpijnen
Griepachtige verschijnselen
Hartritme stoornissen
Hoofdpijn
Huidaandoeningen
Kortetermijngeheugen-problemen
Maagdarmproblemen
Ontstekingen
Oor- , neus- , keel- en bijholteproblemen
Vergiftigingsverschijnselen (trillen, misselijkheid enz.)
Voedselallergieën en -intoleranties

De stoffen in siliconen zijn giftig! Het is pure gif!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Luna MKS

Ongelezen bericht 09 apr 2012 15:01

Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Plaats reactie

Terug naar “Lichamelijke ziekten en klachten”