niet kunnen slapen op rechterkant?

Deel je ervaringen of stel vragen.
ildiko

Ongelezen bericht 04 jun 2014 10:43

http://klachtensilicon.forum2go.nl/ook- ... t1095.html

Wie van jullie heeft er ook last van dat ze niets kan verdragen aan een bepaalde kant van je lichaam ..... en al helemaal niet op liggen/slapen ? ik weet niet of dat te maken heeft met mijn lekkage aan mijn rechterzijde toendertijd maar ik kan al 2 jaar niet op mijn rechterzij slapen heb ook veel last van arm ,nek ,schouder alsof ik wordt afgeknepen aan die kant misschien herkent iemand dit ook of heeft tips :idea:

Greetz ildiko
6x

Ongelezen bericht 04 jun 2014 11:33

http://klachtensilicon.forum2go.nl/ik-w ... t1096.html

Hai Ildiko,

Wat vervelend dat je zoveel last hebt van je rechterkant.
Ik heb geen tips voor jou, ik ga met je meelezen in de hoop dat er iemand is die wel een tip heeft, want ik herken je pijn wel. Die pijn in nek, schouder en arm is helaas heel herkenbaar, ik heb me zelfs laten opereren aan een tenniselleboog (wat achteraf geen tenniselleboog was) omdat geen arts wist wat het was en ik radeloos was. End of story, ik heb nog steeds die pijn waar jij het over hebt.

Oh ik weet zo waar je mee zit, I k hoop echt dat als wij de explantatie achter de rug hebben, wat op gaan knappen en mogen hopen dat de pijnen minder zullen worden.

Lieverd veel sterkte, met je reis naar explantatie!

Liefs Mik
ildiko

Ongelezen bericht 07 jun 2014 10:30

+THANK+YOU+ Hoop zo dat die pijnen stuk minder worden of zelfs helemaal verdwijnen na explantatie ! (ben best bang dat als ik eenmaal geholpen ben geworden dat die pijnen er nog steeds zijn, gek hé )
Tjee zeg geopereerd en niets opgeleverd ,wat doen ze je toch aan zeg IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM ik ben zo benieuwd hoe je het allemaal gaat beleven spannend krijg jij alleen explantatie of ook borstlift ?
Greetz ildiko
Luna MKS

Ongelezen bericht 07 jun 2014 14:02

Lieverd, ik had ook altijd heel veel pijnen snachts en heb sinds een paar maanden een nieuw bed. Alles van traagschuim ook het kussen en geloof me ik kan eindelijk normaal slapen! Ok, heb nog steeds wel pijnen maar wat een verschil. De nek, rug en schouders gaan heel goed. Mijn nek is een bron van ellende echt waardeloos, maar het nieuwe kussen en matras hebben echt geholpen. Het kost een hoop, maar het is het allemaal waard.
Zal in een ander topic wel linkjes maken naar wat ik heb.

Sterke lieverd!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
6x

Ongelezen bericht 07 jun 2014 15:23

Hoi Ildiko,

Ik krijg geen borstlift, ze gaan de implantaten inclusief kapsel verwijderen. Ben er erg bang voor aangezien ik rechts een ingevallen borst heb door een longoperatie in het verleden. Moet een paar dagen blijven vanwege mijn longproblemen en vanwege de drains.
we gaan ervoor en zullen zien, inderdaad die gedachten die jij hebt, komen hier ook regelmatig voorbij vliegen... Wat als het niet helpt, maar dan denk ik gelijk, dan voorkom ik erger en die troep moet er gewoon uit, ook al helpt het mij niet!
Ik hoop inderdaad dat je minder pijn zult krijgen en dat je toch heel blij bent na de explantatie, zoals toch wel de meeste dames hier.

Fijn dat je nu ook een datum hebt, alleen nog al die stress rondom vergoeding. Oh lieverd, ik hoop dat je snel een positief bericht krijgt.
Ik wens jou ook veel sterkte de komende tijd,wat gaan ze bij jou doen?

Liefs Mik
BV 1991-Explantatie 2014

-De opluchting van verwijderen protheses is vele malen groter dan de teleurstelling van hoe mijn borsten er nu uit zien!-
Luna MKS

Ongelezen bericht 08 jun 2014 15:36

Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Plaats reactie

Terug naar “Lichamelijke ziekten en klachten”