Dankjewel weer lieverds
Jaa ik wil wel lipofulling gaan doen.. alleen nog even sparen daarvoor in elk geval...
Als ik de explantatie gehad heb wil ik eerst even sowieso een halfjaar tot een jaar rust,
Want heb het geld nu ook niet voor lipofulling.. dat zou ik namelijk graag bij Frank niessen willen laten doen. Alleen is er volgens mij echt een enorme wachtrij...
Heb laatst aantal keer gebeld, ze zouden me terug bellen maar ook niets meer gehoord.
Xxx
Heupklachten met uitstraling
Ze hebben het erg druk denk ik. Misschien kun je een mailtje sturen.Miranda29 schreef: ↑05 feb 2023 23:54Dankjewel weer lieverds
Jaa ik wil wel lipofulling gaan doen.. alleen nog even sparen daarvoor in elk geval...
Als ik de explantatie gehad heb wil ik eerst even sowieso een halfjaar tot een jaar rust,
Want heb het geld nu ook niet voor lipofulling.. dat zou ik namelijk graag bij Frank niessen willen laten doen. Alleen is er volgens mij echt een enorme wachtrij...
Heb laatst aantal keer gebeld, ze zouden me terug bellen maar ook niets meer gehoord.
Xxx
Rita Kappel is ook een hele goede lipofilling arts overigens. Zij doet deze operaties al veel langer dan andere artsen. Juist omdat ze tegen siliconen borstimplantaten is. Als enige arts in NL.
Goed dat je toch besluit die rommel weg te halen en te kiezen voor een veiliger alternatief. Je lichaam zal je dankbaar zijn. Het is echt schadelijke troep.
Dikke kus lieverd, heel trots op jou!!!!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM