Ik was echt graatmager en had een bmi tussen de 16 en 17. Nooit boven de 17!!!
Ik voelde me zo ziek! Ik weet zo goed wat jullie meemaken daarom zet ik mij zo in. Het is echt afgrijselijk met implantaten. Je bent gewoon hondsberoerd altijd. Ik had alleen maar diarree jarenlang iedere dag. Niet gek dus dat ik zo mager was.
Kiki, ik begrijp heel goed dat jouw gewicht veel hoger moet zijn. Dat het voor jou beter is als je nog ruim 10 kilo aankomt. Ieder lijf is anders gebouwd en ik heb vanaf dat ik jong ben een tengere bouw. Wel mooie vrouwelijke vormen gelukkig, maar wel tenger. Ik zit met mijn bmi nog steeds op de grens van ondergewicht, maar dat is mijn bouw. De bmi is niet voor iedereen hetzelfde. https://www.efarma.nl/pages/sectieinfo.asp?SUBSC=17110
Ik moet nog steeds mijn best doen om niet onder de 54 te komen dat blijf ik houden helaas. Zodra mijn lichaam onder de 54 komt heb ik heel veel honger. Jij zult vast ook vaak een honger gevoel hebben denk ik, want je lichaam weet precies wanneer het ondervoed is en geeft dan signalen af. De mijne wel. Ik eet ook vaak snachts omdat ik dan honger krijg. Ik weet gelijk wanneer mijn darmen weer eens de voedingsstoffen niet goed hebben opgenomen en dat ik diarree ga krijgen. Dat zijn de nachten waarop ik erge honger krijg.
Ik hoop heel erg dat je snel weer wat aan zult komen. Het kan wel een hele lange tijd duren hoor voordat er wat komt. Vooral na de explantatie is het een heel nare tijd en zul je misschien zelfs meer afvallen. Daarna zul je vast en zeker langzaam wat meer gaan wegen.
Sterkte lieverd!!!!