Hallo Lena,Lena schreef:Angel ik voel echt met je mee, je weet niet wat je meemaakt als je zo in de overgang zit. Zo goed van je dat je je ziek meldt, het is echt nu tijd om aan jezelf te denken en even rust te krijgen om het allemaal aan te kunnen. Volgens mij gaan wij gelijk op qua overgang. Ik zit er nu ook 2 jaar in en sinds 1 jaar niet meer ongesteld. De onzekerheid is echt vreselijk, ik kan ook helemaal geen beslissingen nemen. Ik kan daar eindeloos over piekeren. Bijvoorbeeld de beslissing om een explantatie te laten doen, nou, wat ik daar niet over gepiekerd heb, maandenlang. Van de week kon ik ook echt voelen dat het de hormonen waren die me emotioneel totaal neerdrukten. Het voelt als een voortdurende PMS. En de nachten nu met het warme weer. Ik heb geloof ik wel 10 opvliegers gehad. De hitte maakt ze nog intenser. Merk je ook dat je stemmingswisselingen hebt? Gisteren voelde ik me weer zo veel beter en had ik een goede dag, waarin ik me weer stabiel voelde. Ik reageer ook heel heftig op koffie. Na 1 kopje koffie kan ik me soms helemaal euforisch voelen. Helaas lukt het niet altijd, maar dat is dan wel even heel erg lekker![]()
Ik zag je andere posting. Je bent er doorheen, je hebt een afspraak voor een operatie. Ik hoop echt dat je even in rustiger vaarwater komt. Wanneer worden de kleine katjes geboren?
Veel sterkte en vooral rust toegewenst.
Liefs
Lena
Ja het is erdoor...En soms voel ik me rustig en soms niet.Denk er heel veel aan, en wil proberen thuis te blijven tot de datum van operatie.De kittens worden over twee weken ongeveer geboren..AFLEIDING!!!
Ik heb al een nestje, ze zijn nu bijna 7 weken oud, maar zitten bij mijn vriend waar ik samen de cattery mee heb.Zal eens kijken of ik vandaag foto's kan plaatsen van deze dropjes!.
Heel vervelend als je zo onzeker bent...DAt was ik nooit!Altijd een vrouw met een stevige basis, en soms ook wel eens te grote mond.Maar nu...Sta heel snel te huilen, een verkeerde opmerking en dan kan ik ontploffen.Voel me soms ook een bitsch naar mijn vriend toe, omdat ik dan weer zo lullig doe, terwijl hij het zo goed bedoelt.En aanraken moet hij mij niet...ik moet er nu niet aan denken....met deze opvliegers.Wat ik ook zo rot vind is opvliegers terwijl je net aan het douchen ben en dan lig je net lekker in bed...GUTST het weer uit je lijf...Het sloopt je.Ik drink HEEL veel koffie, beetje teveel eigenlijk.Ja het is per dag verschillend, inderdaad alsof je constant PMS heb, waar ik vroeger ook last van had maar dan anders.Inderdaad de hitte buiten en op mijn werk was het ook nog eens 30 graden.Nu ik gisteren niet gewerkt heb is de nacht ook iets beter verlopen.Het heeft zeker ook daarmee te maken.
Ik wens jou ook veel sterkte toe Lena, en vooral rust, zowel geestelijk als lichamelijk.
Liefs,
Angel