Struma
-
melvanblonde
Hallo ! Ik heb gisterochtend mijn borstimplantaten laten verwijderen door Dr. van Selms. Hij heeft mij de implantaten meegegeven en het bleken de in 2018 van de markt gehaalde Mc Ghan / Allergen implantaten te zijn!! De rechter is gescheurd. Eigenlijk zijn ze allebei half vergaan. Als je ze aanraakt, geven ze plastic af, echt heel erg goor. Met name het idee dat deze vieze plastic troep zo lang (vanaf 2008) in mijn lichaam heeft gezeten. De laatste twee jaar heb ik veel last van kapselvorming gekregen, wat resulteerde in misvorming en verharding van de borsten, dus ze moesten er wel uit. Maar dat er een implantaat zelfs gescheurd was, wist ik tot aan gisteren niet. Ik ben heel erg geschrokken.
Nu heb ik een aantal dingen meegemaakt de laatste jaren die ik hier graag wil melden. Mijn schildklier is voor de helft verwijderd in 2019. Ik bleek knollen in mijn schildklier te hebben. Een knol is een medische term voor een goedaardig gezwel in de schildklier. Deze aandoening staat bekend als struma. In feite zwelt je schildklier op. Er zat er grote knol in het rechterdeel van mijn schildklier dat heel snel groeide en tegen mijn luchtpijp aan drukte. Dit moest verwijderd worden, anders zou ik stikken. Ik vermoed dat deze struma (zo heet deze auto-immuunziekte) veroorzaakt is door mijn plastic afscheidende borstimplantaten. Ook had ik in datzelfde jaar steeds ontstekingen in mijn beide oogleden. Uiteindelijk moest een zogenaamde chalazion operatief uit mijn rechteronderooglid worden verwijderd. Verder steeds meer last van een super slecht geheugen, een emotionele disbalans en vermoeidheid.
Ik voel me 1 dag na de operatie eigenlijk best goed. Ik denk dat ik snel zal herstellen. Ik heb mij in ieder geval al aangemeld om mee te doen met de collectieve rechtszaak die het bureau Clara Wichmann aan wil spannen tegen de fabrikant Mc Ghan / Allergan.
Nu ben ik heel erg benieuwd of er meer vrouwen zijn die ook deze klachten hebben gehad.
Nu heb ik een aantal dingen meegemaakt de laatste jaren die ik hier graag wil melden. Mijn schildklier is voor de helft verwijderd in 2019. Ik bleek knollen in mijn schildklier te hebben. Een knol is een medische term voor een goedaardig gezwel in de schildklier. Deze aandoening staat bekend als struma. In feite zwelt je schildklier op. Er zat er grote knol in het rechterdeel van mijn schildklier dat heel snel groeide en tegen mijn luchtpijp aan drukte. Dit moest verwijderd worden, anders zou ik stikken. Ik vermoed dat deze struma (zo heet deze auto-immuunziekte) veroorzaakt is door mijn plastic afscheidende borstimplantaten. Ook had ik in datzelfde jaar steeds ontstekingen in mijn beide oogleden. Uiteindelijk moest een zogenaamde chalazion operatief uit mijn rechteronderooglid worden verwijderd. Verder steeds meer last van een super slecht geheugen, een emotionele disbalans en vermoeidheid.
Ik voel me 1 dag na de operatie eigenlijk best goed. Ik denk dat ik snel zal herstellen. Ik heb mij in ieder geval al aangemeld om mee te doen met de collectieve rechtszaak die het bureau Clara Wichmann aan wil spannen tegen de fabrikant Mc Ghan / Allergan.
Nu ben ik heel erg benieuwd of er meer vrouwen zijn die ook deze klachten hebben gehad.
Lieve schat, wat een verhaal weer zeg.
Vreselijk waar je doorheen moest en dat de implantaten er zo slecht uit kwamen. Maar wel heel blij dat het achter de rug is en je weg naar genezing kan beginnen.
Schildkierproblemen komen best veel voor bij implantaat draagsters. Op deze pagina enkele onderzoeken: https://www.mks.meldpuntklachtensilicon ... yroieditis
Wens je alle sterkte en kracht toe. Ik denk dat je wel even een zware tijd tegemoet zult gaan. Jouw klachten zullen tijdelijk verergeren vermoed ik, maar ik wil dat je weet dat dit ook weer over gaat, ok?
Slik je ook supplementen? Kijk even bij het deel ontgiften voor meer informatie.
Heel veel kusjes en liefs,
Luna
Welterusten <3 <3 <3
Vreselijk waar je doorheen moest en dat de implantaten er zo slecht uit kwamen. Maar wel heel blij dat het achter de rug is en je weg naar genezing kan beginnen.
Schildkierproblemen komen best veel voor bij implantaat draagsters. Op deze pagina enkele onderzoeken: https://www.mks.meldpuntklachtensilicon ... yroieditis
Wens je alle sterkte en kracht toe. Ik denk dat je wel even een zware tijd tegemoet zult gaan. Jouw klachten zullen tijdelijk verergeren vermoed ik, maar ik wil dat je weet dat dit ook weer over gaat, ok?
Slik je ook supplementen? Kijk even bij het deel ontgiften voor meer informatie.
Heel veel kusjes en liefs,
Luna
Welterusten <3 <3 <3
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Hoi Hoi,
Wat een verhaal zeg..zo heftig weer!
En niet normaal dat je zulke heftige reacties in je lijf gehad hebt.
Ik hoop dat het allemaal beter wordt. Ik heb ook de afgekeurde allergan.
Wel opgezette klieren onder mijn oksel. Had veel hyperventilatie..kreeg prikkelbare darm..vergeetachtig..en mega pijn in mijn heupen. Dat is dus niets vergeleken met wat jij hebt moeten doorstaan. Heel veel sterkte en ik hoop dat je heel erg opknapt.
Liefs, Anita
Wel opgezette klieren onder mijn oksel. Had veel hyperventilatie..kreeg prikkelbare darm..vergeetachtig..en mega pijn in mijn heupen. Dat is dus niets vergeleken met wat jij hebt moeten doorstaan. Heel veel sterkte en ik hoop dat je heel erg opknapt.
Liefs, Anita
Lieve Anita,Anita schreef: ↑12 nov 2021 21:41Hoi Hoi,
Liefs, Anita
Had jij je aangemeld voor de rechtszaak?
Ik ben nog even met de nieuwe lijsten bezig, maar jou hadden we geloof ik al gemaild. Je bent al iets langer lid.
Het is uitermate belangrijk dat iedereen met implantaten die onder Allergan vallen, zich aanmeldt! Zie mijn onderschrift.
Liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Heel erg goed lieverd!
Hoop dat de andere die dit lezen het ook doen.
Fijne zondag allemaal!
Heb je bloemetje gepikt
Stom, op de pc geen smileys.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
-
melvanblonde
Ik heb mijn verhaal inmiddels opgeschreven in een blog artikel met veel links erin, vooral naar dit platform
https://melanievandijk.com/2021/11/19/e ... plantaten/
Wellicht kan het ook hier een plek krijgen. Het laat onder andere zien HOE BELANGRIJK DIT FORUM VOOR MIJ IS GEWEEST.
Liefs, Melanie
https://melanievandijk.com/2021/11/19/e ... plantaten/
Wellicht kan het ook hier een plek krijgen. Het laat onder andere zien HOE BELANGRIJK DIT FORUM VOOR MIJ IS GEWEEST.
Liefs, Melanie
Wat een goed stuk! Trots op jou!
Ga hem aan mijn collega's laten lezen.
Dikke kus!
Ga hem aan mijn collega's laten lezen.
Dikke kus!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
-
melvanblonde