Afscheiding tepel

Deel je ervaringen of stel vragen.
Haarlem2009

Ongelezen bericht 16 jun 2019 13:05

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier. Zal me kort voorstellen. Ik ben een vrouw van 45 jaar en heb drie kinderen (en een man haha). Na de geboorte van mijn jongste kind en na de borstvoeding periode heb ik mezelf een kadootje gegeven, een borst vergroting.
Volgens de arts zouden de implantaten als eigen gaan voelen. Maar het is nu ongeveer 10 jaar geleden en nog altijd voelen ze niet als “eigen”. Rechts is harder (kapsel vorming?).
De laatste tijd denk ik er steeds meer aan om ze te laten verwijderen. Misschien accepteer ik nu meer dat het van nature geen C cup is maar een kleine B. Maar hoe ziet het het er daarna uit?
Vanmorgen had ik een raar bloederige korstje op mijn tepel die ik eraf wilde halen. Maar schrok enorm want toen ik dit weg haalde kwam er een rare beetje bloederige taai slijm sliert uit😳. Mijn tepel lekt ook een beetje bloed. Ik heb in paniek de huisartsen post gebeld.
Ik Google al snel ...... borst kanker. Niet dat ik dat nu heb hoop ik maar dat lees ik als ik Google. Maar zou het misschien ook een lekkende prothese kunnen zijn? Ik word er zo onrustig van 😔. Huisartsen post zegt morgen maar contact opnemen met dokter.
Iemand hier misschien ervaring mee? Taai slijm uit tepel?
Groetjes van een bezorgde moeder
Luna MKS

Ongelezen bericht 16 jun 2019 19:45

Dat is naar zeg! Ik zou inderdaad zo snel mogelijk naar de ha gaan en je laten doorverwijzen voor een echo of MRI. Het nare is dat ze vast een mammografie bij je willen gaan doen, maar dat moet je echt niet toelaten, want je implantaten kunnen dan scheuren! :shock:
Bij lekkage heb je eigenlijk niet echt dit soort klachten. Het kan wel een ontsteking zijn. Ik hoop dat dat het is :(

Ik wens je ontzettend veel sterkte! Het komt vast wel goed!!!

Voel je ergens een knobbel trouwens?

Sterkte!!!!!!!!!!

X Luna
pilaam

Ongelezen bericht 16 jun 2019 19:55

Haarlem2009 schreef:
16 jun 2019 13:05
Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier. Zal me kort voorstellen. Ik ben een vrouw van 45 jaar en heb drie kinderen (en een man haha). Na de geboorte van mijn jongste kind en na de borstvoeding periode heb ik mezelf een kadootje gegeven, een borst vergroting.
Volgens de arts zouden de implantaten als eigen gaan voelen. Maar het is nu ongeveer 10 jaar geleden en nog altijd voelen ze niet als “eigen”. Rechts is harder (kapsel vorming?).
De laatste tijd denk ik er steeds meer aan om ze te laten verwijderen. Misschien accepteer ik nu meer dat het van nature geen C cup is maar een kleine B. Maar hoe ziet het het er daarna uit?
Vanmorgen had ik een raar bloederige korstje op mijn tepel die ik eraf wilde halen. Maar schrok enorm want toen ik dit weg haalde kwam er een rare beetje bloederige taai slijm sliert uit😳. Mijn tepel lekt ook een beetje bloed. Ik heb in paniek de huisartsen post gebeld.
Ik Google al snel ...... borst kanker. Niet dat ik dat nu heb hoop ik maar dat lees ik als ik Google. Maar zou het misschien ook een lekkende prothese kunnen zijn? Ik word er zo onrustig van 😔. Huisartsen post zegt morgen maar contact opnemen met dokter.
Iemand hier misschien ervaring mee? Taai slijm uit tepel?
Groetjes van een bezorgde moeder
Hoi,

Mijn grootste angst was ook vooral hoe zou het er uit zien zonder prothese!
Ik ben bijna 4 weken terug geopereerd en ik moet heel eerlijk zijn het valt mij 100% mee!
Kijk eens bij de foto's die op deze site staan. De meeste borsten zijn mooier zonder implantaten dan met vind ik zelf.

Ik zelf had ook een kleine b cup voor de vergroting en met de implantaten een kleine d cup. Nu heb ik weer een b cup.
Het grote voordeel vind ik zelf dat ze weer lekker zacht voelen. Ik mis de implantaten zeker niet!

Het plekje wat je omschrijft zou ik zeker even laten nakijken en aub weiger een mammografie. (Ik heb zelf het idee dat hierdoor mijn implantaten gescheurd zijn.)

Succes verder.
Groetjes Linda
Plaats reactie

Terug naar “Lichamelijke ziekten en klachten”