Hallo allemaal,
Ik had (nog) even een vraagje. In een van mijn botsen zitten twee onderhuidse bulten(soms pijnlijk) en ik las dat wel meer mensen dat hebben gehad en dat vaak op de MRI dan niets te zien was. Is er misschien iemand die weet wat het veroorzaakt? En als iemand al een explantatie heeft gehad... is iets te zien aan het implantaat als het er uit is?
Ik vind het zo fijn dat dit forum bestaat!!
Liefs,
Saartje
bobbeltje borst, wat is het?
Hoi Saartje,
Die bulten heb je die nog niet laten nakijken door je huisarts? Zou ik wel doen hoor!
Je bent erg jong dus het kan ook hormonaal zijn. Let er even op hoe ze veranderen in de loop van je cyclus en of ze rond de menstruatie pijnlijker zijn.
Een andere verklaring is dat het siliconen zijn. Dan is je implantaat gescheurd.
Maak maar snel een afspraak bij je huisarts en een verwijzing voor een mri en voor dr. Nanayakkarra (internist) en een plastisch chirurg.
Succes en sterkte!
Liefs, Luna
Die bulten heb je die nog niet laten nakijken door je huisarts? Zou ik wel doen hoor!
Je bent erg jong dus het kan ook hormonaal zijn. Let er even op hoe ze veranderen in de loop van je cyclus en of ze rond de menstruatie pijnlijker zijn.
Een andere verklaring is dat het siliconen zijn. Dan is je implantaat gescheurd.
Maak maar snel een afspraak bij je huisarts en een verwijzing voor een mri en voor dr. Nanayakkarra (internist) en een plastisch chirurg.
Succes en sterkte!
Liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
-
Beste Luna,
Ik heb de huisarts er nog niet naar laten kijken maar dat zal ik doen!
Bedankt voor je reactie!
Groetjes,
Saartje
Ik heb de huisarts er nog niet naar laten kijken maar dat zal ik doen!
Bedankt voor je reactie!
Groetjes,
Saartje
-
Ik zou inderdaad even langs de huisarts gaan!
Ik voelde ook aan de binnenkant onder de borst hobbels zitten en bij mij was het implantaat kapot..
Better be safe
X clau
Ik voelde ook aan de binnenkant onder de borst hobbels zitten en bij mij was het implantaat kapot..
Better be safe

X clau