Geen klachten, of toch klachten??

Deel je ervaringen of stel vragen.
Linn

Ongelezen bericht 15 nov 2016 09:59

In 2014 heb ik me hier aangemeld, niet omdat ik klachten had maar omdat mijn protheses eruit moesten.
Mijn rechter was zo lek dat er niks meer inzat.
Ik heb in 2000 bewust gekozen voor een borstvergroting en ben er ook altijd blij mee geweest, en dat kan ook een reden zijn
dat je sommige klachten niet linkt..... denk ik nu!!
Was pas bij de tandarts en had 6 gaatjes :!: op plaatsen waar je normaal niet snel gaatjes krijgt (tussen snijtanden bv) dus tandarts was
zeer verbaasd hierover, ik had zelf al bedacht dat dat misschien wel door m'n ADHD medicatie kan komen want ik heb soms zo'n droge mond dat ik
gewoon geen speeksel heb, en ook hele droge, pijnlijke ogen.
De tandarts zei of je hebt Sjogren syndroom.... Nooit van gehoord, maar toen ik thuis even ging Googlen (wat ik liever niet doe op aandoeningen omdat er altijd wel iets is wat overeenkomt)
kwam ik hier weer terecht, en gaandeweg moet ik mezelf dan toch ook toestaan om te denken (of eigenlijk weten) dat ik veel meer vage maar duidelijk aanwezige klachten heb die mogelijk toch verband hebben met de siliconen, zo heb ik veel last van spanningen in mijn kaak wat alleen even onderbroken kan worden door je mond te openen maar neemt de spanning niet weg.
En tassen dragen gaat niet of nauwelijks omdat ik daar zo'n pijn van krijg in mij ellebooggewrichten. Ik ben nu 44 en heb altijd een regelmatige menstruatie gehad nu 1 dag en daarna 79 dagen niets ik kan natuurlijk vroeg zijn met overgangsklachten maar 44 is niet "normaal" toch? Ik heb in mijn nek en oksels altijd opgezette klieren soms zo dat ik de knoopjes kan pakken.
Maar ook mijn zoon heeft dit, ik heb 2 weken borstvoeding gegeven (ook dit was een fiasco) en ik heb een slechte doorbloeding, erge wintertenen!!!!
En hee lastig is dat ik vanalles vergeet en briefjes maak maar die ook weer vergeet te lezen of vergeet waar ze zijn, ik iets wil vertellen en halverwege niet meer weet wat ik aan het vertellen was of waarover het ging, ik vaak niet het juiste woord kan vinden maar wel weet wat ik bedoel, maar dit kan ook allemaal ADHD gerelateerd zijn dacht ik!!
Maar dit zijn allemaal klachten die ik hier terug lees, en of ik nou m'n kop in het zand stak of echt de link niet heb gelegd, ik denk dat ik er niet omheen kan dat dit toch met mijn siliconen te maken heeft.
Dus de mensen die "denken" geen klachten te hebben kunnen ze misschien toch wel hebben maar niet als zodanig bestempelen.
BV 2000 Explantatie 2014
nicky

Ongelezen bericht 15 nov 2016 14:42

Hay Linn.

Jou krampen in de kaken en drogen ogen kunnen een bijwerking zijn van jou medicijnen tegen ADHD.
Ik herken ze !! Nadat ik definitief gestopt was met Retalin verdwenen ze weer ...
Maar jou opgezetten klieren geven aan dat jou lichaam in gevecht is !!
(De klieren zitten niet vól met silicone , maar er zit wondvocht/ontstekingen in !!)

Antibiotica (Doxycycline) kan helpen om ontstekingen tegen te gaan.
Dr Cohen kan dit voorschrijven na bloedonderzoek.
Ik gebruik dit ook en het weinig/geen last van ontstekingen.
Het niet op het juiste woord kunnen komen wijd ik ook eerder aan de silicone dan de ADHD.

Sterke & Beterschap !!
Liefs Nicky.
Linn

Ongelezen bericht 15 nov 2016 19:24

Dank je Nicky voor je reactie, en ik weet dat deze klachten ook aan de medicatie kan liggen.
Maar dat bedoel ik eigenlijk ook een beetje met mijn bericht, ik heb vage klachten die ook andere oorzaken kunnen hebben dan siliconen.
Maar als ik dan via de tandarts weer hier terecht kom vind ik wel beetje meer dan toevallig.
BV 2000 Explantatie 2014
zon

Ongelezen bericht 15 nov 2016 20:42

Hoi Linn,

Heb jij je implantaten nog??
Linn

Ongelezen bericht 16 nov 2016 09:45

Hoi Zonnetje,
Nee ze zijn er in 2014 uitgegaan, maar de rechterkant was leeg!
De vloeibare siliconen stroomde eruit toen ze mee open sneed.
En dat terwijl ze me verteld hebben dat ze NOOIT zouden kunnen lekken zelfs al zouden ze kapot gaan.
Weet dus wel zeker dat er nog siliconen in mijn lichaam zitten.
BV 2000 Explantatie 2014
Luna MKS

Ongelezen bericht 16 nov 2016 12:47

Helaas zitten er inderdaad siliconen in je lijf (zie uitzending Zorg.nu) en al je klachten komen regelmatig voor. Natuurlijk kan een deel verklaard worden door bepaald medicijn gebruik, maar helaas komen deze klachten ook voor zonder het gebruik van genoemd medicijn. Het effect versterkt zich waarschijnlijk gewoon.
Is het een idee om naar het Vu te gaan? Naar dr. Nanayakkara? De prof. neemt geen nieuwe patiënten meer aan voorlopig.
Sterkte met alles!!!!
Linn

Ongelezen bericht 29 nov 2016 19:45

Dank je Luna
BV 2000 Explantatie 2014
Plaats reactie

Terug naar “Lichamelijke ziekten en klachten”