Ben al even aanwezig hier, maar heb tot nu toe niet echt actief openbaar geweest het was me allemaal even te veel!
Nu 4 dagen voor mijn ok denk ik kom op schrijven, schrijf het van je af daar waar het hoort te liggen, daar waar vrouwen het kennen, voor vrouwen door vrouwen hier gaan we dan maar....
Erachter komen dat je toch ziek bent, terwijl je wil echt geloven wat de PC's zeggen zodat deze nare realiteit jouw boezem overslaat het "ging immers ook tien jaar goed met die allergan".....nu ben ik pas echt bang en onzeker nu ik alles weet. onze waarheid ken omg

Dit stukje gaat over mijn afgelopen 1,6 jaar na mijn prothese wissel van 10 jaar allergan naar nieuwe van polytech, na de operatie zelf nergens last van na dire dagen was ik weer lichtelijk actief in huis en de pijn was nihil ging echt nergens over, na 4 maanden na ok datum draaide de prothese op 16 augustus 2022 VOLLEDIG om dus platte kant lag naar voren toe ik verging echt van de pijn leek wel of de randen van de binnenkant uit mijn vlees insneden.
Belde mijn kliniek de cosmed kliniek met deze bevinding en ze zeiden dat ik na het weekend maar even langs moest komen voor een check en schreven me nadat ik zei dat ik dat niet ging redden van de pijn zomaar oxycodon voor want mij zien voor of in het weekend met een gedraaide polytech prothese nee daar gaan we niet snel voor rennen want dat brengt geen geld in de lade, ik ben nog steeds woest als ik hier aan denk.
ONGELOOFLIJK polytech heeft hier zelfs een regeling voor aangezien de fabrikant beweert dat het met deze protheses bijna niet mogelijk is, maar goed mijn chirurg en zijn team vonden het niet bijzonder genoeg om mij langs te laten komen voor het weekend.
Ik krijg na het weekend een afspraak, ga eerst naar de DC kliniek om een echo te laten maken waarop het heel duidelijk was dat de platte kant voor zat, met dit idee en de daarbijbehorende snijdende pijn in mijn rechterborst kon ik niet leven dat weekend dus mijn partner en ik hebben zelf met man en macht en in alle voorzichtigheid de prothese terug gekiept dit koste drie pogingen van ruim anderhalf uur in beslag, maar het lukte wat een OPLUCHTING!
Na het weekend zie ik dan eindelijk meneer de chirurg en die zegt nou het is me niet duidelijk dat hij gedraaid was op de echo, doe die operatie bh nog maar drie weken aan en daarna is het denk ik wel goed....dat was het dus niet ik bleef veel last houden en last begon zich langzaam, uit te breiden naar andere delen van mijn lichaam.
Nu heb ik in de afgelopen 1,6 jaar meerdere malen contact gezocht enige wat ze aanbieden is een betaalde MRI via hun en verder NIKS gewoon NIKS na het laatste contact zou mijn contact persoon Yvon het nog terug koppelen naar de chirurg, ik wacht nu nog op antwoord......als je geld komt brengen zijn ze er zodra ze dit hebben en je bent volgedouwd met troep en er is wat met je dan geven ze geen thuis.
Ofwel zorg tot aan de achterdeur en dat is ook echt zo ik heb de dag na de ok van deze kliniek niet eens een nabel gesprek gehad het is echt opereren, eruit bonjouren en snel de deur op slot doen dat is wat ik met hun mee heb gemaakt.
Dus ik leef nu al zo een anderhalf jaar met:
Nare enge pijnen in die rechter borst en het daar omheen liggende weefsel zoals middenrif en ribbenkast die de ene dag niet de doen zijn de andere dag denk ik nou gaat wel weer we gaan er weer voor, de laatste 4 maanden gaat het echt niet meer gewoon geen dag is meer normaal of ok ik ben alleen maar moe wil alleen nog maar in bed blijven kan niks meer op dit moment stofzuigen is al te veel
allergie, last van darmen, pijnen aan schouders en nek/rug, haaruitval, ernstige depressies en stemmingswisselingen
maagzuren/maagpijn, houd mijn eten vaak niet binnen of ik kan helemaal niet eten omdat de zin en trek gewoon weg zijn ik word vaak misselijk van eten
brandende ribben en middenrif, tepels komt vocht uit en zitten korstjes op heb nooit meer zachte tepels altijd een korst zijn ze
sinds vorig jaar maart is al mijn haar afgebroken vanaf bijna bil lengte tot net over schouders en uitgevallen echt 1/4 heb ik nog maar over een iel bosje over waar nu extensions inzitten ook echt niet prettig trouwens ben ze er zelf langzaamaan al weer uit aan het halen gek van al die neppe troep aan mijn lijf.
Er zal allicht meer zijn, ik kan als men het me zo recht op de vrouw af vraagt niet eens opnoemen, toen mevrouw kappel naar mijn klachten vroeg zat ik alleen maar stom mijn partner aan te staren zo van het is zoveel vertel jij het maar dit is me al te veel om te benoemen echt vreselijk schaamde me kapot tijdens dat gesprek, ben er ook echt zo extra af geweest van de morfine tabletjes en fentanyl pleisters de afgelopen drie maanden zijn een grote waas MAAR wat duidelijk is ze moeten eruit het gaat niet goed en ik geloof dat ik wel weet waar het door komt DUS:
Ga ik ervoor op de beste manier, ik ben zo dankbaar echt woorden schieten me nog steeds tekort hoe snel dit nu ineens gegaan ik ga later wel meer erover schrijven ik wilde dit alvast kwijt de rest zal bij mijn explant verhaal komen.
p.s. Ik wil echt mijn grote dank uitspreken dat dit forum en luna er zijn, jullie ervaringen en het hele forum hebben mij enorm geholpen mijn ogen nog verder te openen en het heeft de weg gewezen naar het punt waar ik vandaag sta....4 dagen voor explant OK en dit zonder gelijk een lipo wie had dat gedacht ik in ieder geval niet

Tot snel -XXX-