Ik ben nog niet zo heel lang op het forum, en duurde even voor ik wist hoe het forum precies werkt
Maar wil me hierbij alsnog graag voorstellen.
Ik ben Sabine, 38 jaar, moeder van 2 gezonde jongens 4 en 5 jaar.
9,5 jaar geleden was ik het onzeker zijn over mijn borsten (als je dat zo kunt noemen, want had AA/A) zat en wilde in de spiegel kunnen kijken met een glimlach.
Na lang wikken en wegen toch besloten voor een cosmetische operatie te gaan. Ik kwam bij de Bergmann kliniek in Den Haag en prees mezelf zielsgelukkig!
Nu achteraf vallen alle puzzelstukjes op zijn plek. Ik heb al ruim 8 jaar rugklachten, heb fysio’s versleten, onderzoeken inneemt ziekenhuis. Maar niets hielp, uiteindelijk maar gestopt met zoeken. Mijn zus heeft Fibromyalgie en ook mijn moeder heeft wat ziektes onder de leden… dus ik dacht misschien heb ik gewoon pech en hoort het erbij. Nu na alle berichten te hebben gelezen zijn er veel meer dingen. ik heb 3,5 jaar geprobeerd zwanger te raken, concentratieproblemen, vergeet enorm veel, heb vage hoofdpijnen, zicht is s avonds flink vermindert en kan erg weinig geluid verdragen van mijn lieve jongens. Als ik ‘s ochtends opsta wil ik blijven liggen en slapen. Nu hoop ik na explantatie in ieder geval verschil te gaan merken met de vermoeidheid en de druk op mijn borst/rug. De rugklachten hoop ik over een paar maanden ook minder te hebben maar eerst maar de explantatie.
Ik ben niet echt zenuwachtig voor de operatie maar uiteraard wel voor het resultaat… we gaan het zien.
Iedereen hier veel sterkte en succes met haar eigen problemen🥺