Nog steeds niet bewust en wel?
Sinds ik alle info heb gelezen en zoveel vrouwen die als nr1 de klachten vermoeidheid benoemen, ik heb dit al jaaaaaren en elke keer bij de ha bloed prikken en nooit komt er wat uit, vlgns t bloedbeeld altijd geznd op altijd wel wat. Erlaagde vit d, maar dan krijg je altijd t antwoord meer naar buiten en in Nederland schijnt de son niet zo veel.. en altijd hoofpijn moe worden, een waas voor je ogen, en de PMS OMG die is zo heftig die ene 10 dagen wil ik liefst doodgaan zo moe ben ik en duizelig en verward, en alles hebb ik gelezen dat bijna elke vrouw dit heeft, en toch speelt mijn mind a trick met me zo van zou t nou echt door je borsten komen joh? Je kan t niet geloven en je wilt t zo graag geloven want dat zou betekenen dat er evt een oplossing zou zijn voor jaren lange ellende.. heeft iemand deze gemengde gevoelens???
Ja heel lastig om voor te stellen! En jeejtje wat heftig en spijtig te horen, maar ik kan me wel vinden in jojw verhaal, alleen bij mij was het geen mislramen maar weghalen omdat ik mentaal zo op ben dat ik mijzelf al die jaren wijs maakte hoe kan ik een kind opvoeden terwijl ik 24/7 zo moe en lusteloos ben! Nu ik dit allemaal weet e hoor oh die kinderwens is zo groot.. zo veel pijn dat ik leed mentaal en dat ik nu achterkom dat t wellicht door de borsten kan komen… je probeert je jarenlang wijs te maken samen met de dokors dat er niks mis is jah chronische vermoeidheid en dat je dat maar moet accepteren.. verschrikkelijk ik hoop en wens alleen zodra ze eruit zijn dat ik verbetwrung ga zien!
Wat afschuwelijk voor je!
Ik weet als geen ander hoe het voelt om een groot verlangen te hebben.
Ik hoop dat je ondanks dit toch nog moeder bent geworden of wordt.
Al mijn liefs en kracht voor jou! <3 <3 <3
Lieve Minka, heb je de stappen genomen die belangrijk zijn? Misschien heb je iets aan dit topic: viewtopic.php?t=197Minka schreef: ↑09 okt 2021 18:27Ja heel lastig om voor te stellen! En jeejtje wat heftig en spijtig te horen, maar ik kan me wel vinden in jojw verhaal, alleen bij mij was het geen mislramen maar weghalen omdat ik mentaal zo op ben dat ik mijzelf al die jaren wijs maakte hoe kan ik een kind opvoeden terwijl ik 24/7 zo moe en lusteloos ben! Nu ik dit allemaal weet e hoor oh die kinderwens is zo groot.. zo veel pijn dat ik leed mentaal en dat ik nu achterkom dat t wellicht door de borsten kan komen… je probeert je jarenlang wijs te maken samen met de dokors dat er niks mis is jah chronische vermoeidheid en dat je dat maar moet accepteren.. verschrikkelijk ik hoop en wens alleen zodra ze eruit zijn dat ik verbetwrung ga zien!
Ik wens je heel veel sterkte en succes! Weet dat alles goed zal komen, ok? <3 <3 <3
Ps. ook dit bericht staat verkeerd. Zal hem verplaatsen naar 'Stel jezelf voor'
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
-
Waterfiets
Mijn eerste menstruatie, zo'n vijf weken na de explantatie was enorm mild.Waterfiets schreef: ↑13 nov 2021 10:35Precies dit. Ik ben zo benieuwd of dit straks anders zal zijn?? Waren ze bij jou al verwijderd Jil en merk je (al) iets?
Ipv de mega klachten die ik al jaren had