Hoi lieve dames
De afgelopen tijd heb ik vanaf vlak na het plaatsen van mijn prothesen al aardig wat meegelezen.
In het kort de aanloop naar mijn operatie:
In maart 2021 heb ik een borstvergroting met motiva ergonomix prothesen ondergaan. Ik heb een gevoelig systeem, dus aangegeven bij het consult dat ik me zorgen maakte over een gevoeligheidsreactie van mijn lichaam. Mijn PC drukte me op het hart dat dit niet mogelijk is. Dat er een ''klein groepje vrouwen is'' wie beweren dat ze klachten ondervinden maar dat dit nooit bewezen is.
Mijn gevoel naar mijzelf was ''helaas'' en ook weer ''gelukkig'' juist (dat is denk ik mijn les uit dit verhaal, vertrouwen op intuitief vermogen). Ik wilde haar natuurlijk graag geloven dus ik heb de operatie afspraak gemaakt. Weken keek ik ernaar uit, bikini's shoppen, lingerie setjes, jullie kennen het vast wel:P Tot een week voor de operatie alles in mijn lijf op tilt sloeg, enorme spanningen en een harde nee in mijn hoofd. Ik heb mijn zorgen met m'n omgeving besproken en dat ik overwoog de operatie last-minute af te zeggen... iedereen gaf, met de beste intenties, aan ''dit wil je al zo lang, je bent vast bang voor de operatie''. Wederom wilde mijn onzekerheid over m'n borsten dit antwoord graag horen en nam dit als zoete koek aan.
Na de operatie:
Na 4 dagen, ongeveer wanneer de pijnmedicatie uitwerkte, begonnen mijn klachten. Het begon met een steekje in mn elleboog, toen in mijn knie, toen m'n voet. Later krampen in mn voetzolen en kuiten, acne op mijn schouders, een gedehydrateerde huid over mijn hele lichaam; met name mijn handen en gezwollen rode gewrichtjes en prikkende, rode ogen. Alles (toen nog) minimaal zichtbaar maar sterk voelbaal in al m'n weefsels, een ander denkt; mens waar maak je je druk om. Maar ik ben normaal enorm gezond bezig; rook niet, drink niet, sport veel, etc. M'n omgeving gaf nog aan ''geef het de tijd'' maar na 3 weken voelde ik mijn lichaam harder spreken dan ooit. Dus ik heb een afspraak bij dr. Niessen gemaakt op 01-04-2021; 3 weken na het plaatsen van de implantaten. Het voelde niet goed. Mijn nog steeds sceptische omgeving gaf aan het een dappere beslissing te vinden, maar had er wel een zichtbare en voelbare mening over.
Ik ben mijn lichaam erg dankbaar hoe duidelijk en snel het signalen geeft, zodat ik snel mijn les eruit kan trekken en deze rommel kan laten verwijderen.
Operatie/Consult en vragen
Aanstaande woensdag is mijn consult bij dr. Niessen. Mijn insteek is om te gaan voor volledige explantatie.
Verder ben ik met de tijd als voorbereiding al marcus rohrer spirulina gaan nemen voor ontgifting van zware metalen en als mineraal aanvulling (ik vond op meerdere plekken dat dit de schoonste vorm van spirulina is met de beste energetische waarde doordat het in zonovergoten bassins gekweekt wordt i.p.v. vervuilde zee), japanse Q10 in een hoge dosering (bevordert de mitochondrische werking om vermoeidheid te voorkomen) en zeoliet (een vulkanisch mineraal welke zware metalen absortbeert/bindt en je lichaam uittrekt;TIP:P) zeoliet wordt niet opgenomen in je bloedbaan en bind 88% van de afvalstoffen (onderzoek) het verlaat via ontlasting je lichaam. Ook ben ik marine-collageen gaan gebruiken ter versterking van mijn huid en bindweefsel. Al met al is deze tijd niet zinloos omdat ik een hoop heb geleerd over mijn lichaam optimaal ondersteunen wat na de operatie alleen maar goed zou zijn:) Alleen deze weg bewandelen is wel intens:O
Ik kijk vooral wat op tegen de eerste week na explantatie voor ik m’n eigen bhtjes weer aan mag
HEUL verhaal
LIEFS<3