Hallo allemaal, wat fijn dat ik dit forum gevonden heb, wat een informatie allemaal! Laat ik me eerst even voorstellen:
Ik ben Isabel, 49 jaar en 18 jaar geleden een bv laten doen nadat ik 2 kinderen borstvoeding had gegeven. Hierna had ik nog 2 hangende borsten over.
Ik ben met de bv echt al die jaren heel erg blij mee geweest en had ik geen klachten(dacht ik) Tot ik 'moordtieten' zag. Want een hoop van die klachten had ik ook! Altijd moe, vergeetachtig, hoofdpijn, migraine, pijn in nek en schouders. Deze klachten heb ik al die tijd gelinkt aan een whiplash.
Waar ik echt heel erg van schrok was het feit dat de protheses ALTIJD zweten! De pc die mij in 2003 opereerde liet de doorgeknipte prothese zien zodat ik gerustgesteld was hoe veilig deze waren (McGhan st 410 320cc) Ik ben 3 jaar geleden nog op controle geweest en het zag er prima uit en als ik geen klachten had hoefden ze er nooit uit!!!!!
Maar dat gaat wel gebeuren, ik heb 10 augustus een afspraak bij dr van Selms en hopelijk 8 weken later gaan ze eruit. Ik ben er niet gerust op. Zelfs al zouden mijn klachten toch niks met de protheses te maken hebben wil ik ze niet meer, hoe mooi ik ze ook nog vind. Ik hoop dat dr van Selms met de explantatie meteen een lift kan doen en dan ben ik heel blij maar dat weet ik 10 augustus pas.
Wat ik niet echt heb kunnen vinden is het antwoord op de vraag wanneer je geen hele ernstige klachten hebt (zoals ik) heb je dan evengoed zo'n last van het detoxen? Dit ga ik sws wel doen, in ieder geval om de narcose 'op te ruimen' maar ik lees veel verhalen over dat vrouwen hier echt nog maanden last van hebben. Ik begrijp natuurlijk dat je na de explantatie pijn hebt en niet lekker bent maar dat zal na een aantal dagen/weken wel weer over zijn. Waar ik dus wat nerveus van wordt is dat je je maanden lang niet goed voelt, ik heb een eigen bedrijf.
Weet iemand hier iets over?
Veel liefs Isabel