Explantatie

Protheses vanwege cosmetische reden.
Ella1973

Ongelezen bericht 27 sep 2019 16:44

Hoi dames,
Ben nieuw hier en beetje overwhelmed...in 2011 bij Wellnesskliniek implantaten laten zetten( als ik het toch wist..) helaas klachten volgden al snel...algehele malaise, droge en pijnlijke ogen. Knobbels in borst, mammografie laten doen. Hier kwam uit veel cysen. De vermoeidheid die ik ervaar is zo erg...geen puf om iets te doen. Anyway, heb de textured Monobloc s die uit de handel zijn. Nu heeft Wellnesskliniek aangegeven ze er gratis uit te halen, maar ik weet niet wat te doen. Ben 44 jaar, heb dan grote hangende vellen...ik weet niet of zij een goede integere kliniek zijn? Waar kun je de explantatie goedkoop uitvoeren? Ik heb een doorverwijzing van huisarts naar Nayakkara(?) internist maar 1 jaar w8tijd.
Vind het een hopeloze ellende en hoop op wat steun en tips van jullie. Voor jullie allemaal die hier doorgaan, stevige knuffel en kracht toegewenst? Liefs, Ella
Onzeker

Ongelezen bericht 27 sep 2019 20:01

Ella1973 schreef:
27 sep 2019 16:44
Hoi dames,
Ben nieuw hier en beetje overwhelmed...in 2011 bij Wellnesskliniek implantaten laten zetten( als ik het toch wist..) helaas klachten volgden al snel...algehele malaise, droge en pijnlijke ogen. Knobbels in borst, mammografie laten doen. Hier kwam uit veel cysen. De vermoeidheid die ik ervaar is zo erg...geen puf om iets te doen. Anyway, heb de textured Monobloc s die uit de handel zijn. Nu heeft Wellnesskliniek aangegeven ze er gratis uit te halen, maar ik weet niet wat te doen. Ben 44 jaar, heb dan grote hangende vellen...ik weet niet of zij een goede integere kliniek zijn? Waar kun je de explantatie goedkoop uitvoeren? Ik heb een doorverwijzing van huisarts naar Nayakkara(?) internist maar 1 jaar w8tijd.
Vind het een hopeloze ellende en hoop op wat steun en tips van jullie. Voor jullie allemaal die hier doorgaan, stevige knuffel en kracht toegewenst? Liefs, Ella
Ella welkom op het forum.
Ik snap dat er veel op je af komt als je hier van alles leest en misschien ook wel veel herkent.
Het is wel heel netjes dat de wellness kliniek ze gratis bij je willen verwijderen en ik weet niet welke chirurgen daar momenteel werken, maar als je alleen een explantatie dan zou ik ze daar ook laten verwijderen. Wil je liften of lipo doen dan zal dat denk ik ook geen probleem zijn tenzij je misschien zelf voorkeur heb. Misschien kun je een afspraak maken bij een internist bij jou in de buurt waar je sneller aan de beurt bent. Omdat je protheses uit de handel zijn is het misschien ook makkelijker bij de verzekering als je ergens anders geopereerd zou willen worden.
Zelf laat ik mijn borsten ook liften en had zelf al een selectie van artsen gemaakt waar ik heen wilde voor consult. Dit omdat de artsen goed aangeschreven staan en ik ook resultaten had gezien van hun werk en ik dit heel mooi vond.
Ik verplaats je topic even naar voorstellen.

X
18 Oktober 2019 explantatie + lift bij JvG door Dr van Selms

Handig om even door te lezen Welkom
Meld je klachten! Meldpunt RIVM
pilaam

Ongelezen bericht 27 sep 2019 20:14

Hoi Ella,

Ik zelf heb gekozen voor alleen een explantatie en heb daar zeker geen spijt van.
Het zijn geen hangende vellen die overbijven hoor.
Kijk maar eens bij de foto's die hier geplaatst zijn.
De meeste borsten vindt ik mooier zonder dan met prothese.

Waarom heb je geen vertrouwen in je eigen kliniek?
Ze nemen je serieus en je hebt eerder voor ze gekozen.

Ik heb de protheses laten plaatsen bij de Velthuis kliniek en werd hier zo raar behandeld toen ik aan gaf dat ik dacht dat mijn klachten van de protheses zouden komen.
Ik wist toen heel zeker hier kom ik NOOIT weer.

Succes met je explantatie.
Essi

Ongelezen bericht 27 sep 2019 22:35

Welkom hier op het forum.
Wat rot dat je al zo vlug klachten hebt gekregen. De reactie van de kliniek waar je bent geweest, vind ik echt heel netjes. Vraag lees en kijk rond hier op jet forum. En met die lege vellen die je over denkt te houden zal het best wel mee vallen. Ik heb 21 juni voor alleen een explantatie gekozen. Ben erg blij met het resultaat, zeker geen lege vellen geworden hoor. Foto's zijn hier te vinden.
Heel veel sterkte met je volgende stappen.
Liefs essi
Susana

Ongelezen bericht 28 sep 2019 09:01

Hoi Ella,
Welkom naar de forum!! Fijn dat de kliniek biedt de explantatie aan. Heb je geen goede gevoel over de kliniek? Ik heb mijn implantaten laten verwijderen bij privé kliniek Veldhoven, ik heb ook tegelijk een lift laten doen. Ik ben heen tevreden over de resultaat en over de kliniek. Mijn klachten waren voornamelijk: veel pijn, stekende en brandende pijn, hartkloppingen, druk op mijn borst en mijn allergieën in de loopt van de tijd heel erger geworden. Na de explantatie, is de pijn op mijn borsten zoals toen niet meer aanwezig, helemaal weg, geen druk meer aan mijn borst. Ik voel me lichter en gezonder en ik wens je dat ook. Veel succes met deze proces.💜🍀🌺
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 🍀
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl 💌
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/ 🦋
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/ ✍️
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”