Essi moet operatie uitstellen!!!

Protheses vanwege cosmetische reden.
Essi

Ongelezen bericht 04 mar 2019 19:28

Explantatie verhaal—>Essi

:( Lieve allemaal,
Ik was al begonnen met mijn aftellen naar de operatie toe. Maar ik moet alles in ieder geval 3 maanden uit stellen.
Ik heb afgelopen woensdag, maar wat bleek vandaag door een MRI, een TIA gehad. Dit valt me enorm zwaar. Omdat ik nu in ieder geval 3 mnd bloedverdunners moet gebruiken en op uitdrukkelijk verzoek van de neuroloog de operatie uit moet stellen. Ik had vandaag mijn b.h s besteld en ook de crème. Ik was al met mijn voedings en vitamine plan begonnen. Ik ben er echt stuk van. Ik heb het al laten weten aan de. Niessen. Ik moet morgen het operatiecentrum afbellen...
Ik hoop dat als ik over een maand of drie wel mijn operatie door kan laten gaan ik net zoveel lieve en sterke vrouwen op het forum tegen kom als de dames die er nu zijn. Iedereen sterkte met herstel verder.
Groetjes essi
Esthertje

Ongelezen bericht 04 mar 2019 20:16

Jeetje Essi

Wat heftig! Ik begrijp dat je teleurgesteld bent, je richt je toch naar zo’n operatie toe. Dat is dan echt schakelen en verwerken. En dan ook het bericht krijgen dat je een tia hebt gehad. Dar is niet niks en dat moet je ook echt serieus nemen.

Heel veel sterkte Essi.
Die operatie komt er wel, eerst deze horde nemen. Ik zou wel aangeven dat je je naast herstel en preventie van tia ook zsm wil richten op de explantatie. Misschien kunnen ze hier rekening mee houden of je een indicatie van een tijdpad geven?

Liefs
Esther
Luna MKS

Ongelezen bericht 04 mar 2019 22:22

Aah😢
Sterkte!!!❤
😘
diana1967

Ongelezen bericht 04 mar 2019 22:30

He Essi, wat een vervelend nieuws,
maar herstel eerst van deze klap hoor meis
dan komt er wel vanzelf jouw explantatie
sterkte
lieve groetjes
Diana
Bieberd

Ongelezen bericht 04 mar 2019 22:34

Ahw lieve Essi, wat verschrikkelijk vervelend voor je zeg. Je was al zo in de voorbereiding voor de operatie. Maar wat Esther zegt; eerst deze horde nemen. Een tia is niet niks. Eerst even werken aan volledig herstel en dan pas door naar de explantatie. Maar ik snap dat het even schakelen is hoor jeetje. Ik wens je heel veel sterkte en beterschap. Houd ons op de hoogte hoe het met je gaat komende tijd. En ik denk dat alle vrouwen die hier zijn op dit forum je ten aller tijde een hart onder de riem kunnen steken. Je mag mij iig altijd blijven berichten hoor. Liefs
Essi

Ongelezen bericht 05 mar 2019 07:41

Dank je wel voor jullie lieve berichtjes.
Essi xxx
Onzeker

Ongelezen bericht 05 mar 2019 08:21

Wat een vreselijk nieuws meid. Beterschap en heel veel sterkte met je herstel.💐
18 Oktober 2019 explantatie + lift bij JvG door Dr van Selms

Handig om even door te lezen Welkom
Meld je klachten! Meldpunt RIVM
steffieL

Ongelezen bericht 05 mar 2019 08:28

Och wat vreselijk voor je!
Een TIA is niet niks, goed luisteren naar je lijf is nu nog belangrijker.
Hoop dat je je gauw beter kan gaan voelen.

Liefs Stefanie
Muisje

Ongelezen bericht 05 mar 2019 13:23

Oh Essie wat erg. Ik wens je een spoedig herstel van de TIA en hoop dat je je daarna weer op de explantatie kunt gaan richten. Dat komt dan wel weer, nu eerst herstellen. Heel veel beterschap en sterkte 🍀

Liefs Mieke
2010 monoblock Hydrogel implantatie.
Explantatie 2 september 2020 :D :D :D
2022 diagnose non hodgkin :cry: :cry: :cry:
Marbat

Ongelezen bericht 05 mar 2019 14:30

Och jeetje....wat een tegenslag en natuurlijk teleurstelling. :cry:
Ik wens je de komende tijd heel veel sterkte en een voorspoedig herstel van de tia.🌹🍀

Liefs,
Marbat
Maja34

Ongelezen bericht 06 mar 2019 18:04

Ach jeetje.. wat ontzettend heftig!
Heel veel sterkte!

Liefs, Maj
Ellerim

Ongelezen bericht 07 mar 2019 08:57

Ach Essi, wat heftig.. Heel veel sterkte.
Sol

Ongelezen bericht 07 mar 2019 12:21

Heel veel sterkte Essi, wat een schrik! Doe rustig aan nu en werk, hoe moeilijk ook, gewoon weer vastberaden toe naar je explantatie datum. Heel, heel veel sterkte!

😘
Timmenga

Ongelezen bericht 23 apr 2019 18:13

hoe gaat het Essie? Ben je goed aan het herstellen van je TIA? He je veel klachten van je protheses momenteel? Ik kan me voorstellen dat het een klap voor je was dat je niet geopereerd kon worden. Sterkte ermee hoor!! Groetjes T.
Essi

Ongelezen bericht 14 mei 2019 21:43

Hallo lieve dames, even een update van mij.
Ik heb vandaag de uitslag gekregen van mijn 2de MRI.
De MRI laat geen nieuwe littekentjes zien en ook het vorige plekje was niet meer te zien, aldus de neuroloog. De onderzoeken door de cardioloog zijn ook allemaal afgerond en daar kwam niets bijzonders uit. Omdat ik me nog steeds niet "goed" voel, ik heb nog steeds hoofdpijn, wil de neuroloog toch nog een ander bloedonderzoek doen. Ik heb ook vandaag weer aangegeven dat ik denk dat mijn klachten door mijn siliconen komen. Ook nog even aangehaald dat dokter Cohen Terveart, meld dat er vrouwen op jonge leeftijd beroertes krijgen zonder dat ze enig risico hier op hebben.(zie debat FDA hier op de site).
Helaas kon/wilde ze niet mee gaan in mijn verhaal. Conclusie: bloedverdunners blijven slikken voor de rest van mijn leven. Als ik persé die operatie wil moet ik 10 dagen stoppen met de bloedverdunners en de dag na de operatie weer beginnen zei de neuroloog.
Ik ben onder tussen toch nog verder gaan zoeken. I.p had ik alles al in werking gezet voor mijn explantatie bij dr. Niessen. Door mijn TIA had ik alles moeten afblazen en toen de weken verstreken las ik hier op het forum berichten dat Niessen toch meer moeite had met het verwijderen van het kapsel. Mij had hij toe gezegd het te willen verwijderen, maar hij zag er zelf niet zoveel nut in.
MAAR IK WIL HET WEL!!!!
Toen ik een verhaal voorbij zag komen van iemand anders op het forum dacht ik..... Ik ga toch nog een andere arts bezoeken.
Zo gezegd, zo gedaan. Vorige week bij dr. van Selms langs gegaan. Wat een fijne man. Ik ben op mijn gemak gesteld en serieus genomen. Ik heb nu drie verschillende artsen gezien en voor het eerst had ik het idee dat er naar mij geluisterd is, naar wat ik belangrijk vind omdat het over mijn gezondheid gaat.. Explantatie d.m.v en bloc, opsturen van kapsels om ALCL uit te kunnen sluiten. (Ik had namelijk in december 2018 en januari. 2019 vocht tussen kapsel en implantaat)
Voor mij is het nu duidelijk aan wie ik deze "klus" toe vertrouw. Jammer genoeg gaat hij eerst nog op vakantie, ik wil nu wel zo snel mogelijk worden verlost.
Zo was een heel verhaal, maar wilde wel weer even alles kwijt aan jullie.
Groetjes essi
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”