Ongelezen bericht
14 mei 2019 21:43
Hallo lieve dames, even een update van mij.
Ik heb vandaag de uitslag gekregen van mijn 2de MRI.
De MRI laat geen nieuwe littekentjes zien en ook het vorige plekje was niet meer te zien, aldus de neuroloog. De onderzoeken door de cardioloog zijn ook allemaal afgerond en daar kwam niets bijzonders uit. Omdat ik me nog steeds niet "goed" voel, ik heb nog steeds hoofdpijn, wil de neuroloog toch nog een ander bloedonderzoek doen. Ik heb ook vandaag weer aangegeven dat ik denk dat mijn klachten door mijn siliconen komen. Ook nog even aangehaald dat dokter Cohen Terveart, meld dat er vrouwen op jonge leeftijd beroertes krijgen zonder dat ze enig risico hier op hebben.(zie debat FDA hier op de site).
Helaas kon/wilde ze niet mee gaan in mijn verhaal. Conclusie: bloedverdunners blijven slikken voor de rest van mijn leven. Als ik persé die operatie wil moet ik 10 dagen stoppen met de bloedverdunners en de dag na de operatie weer beginnen zei de neuroloog.
Ik ben onder tussen toch nog verder gaan zoeken. I.p had ik alles al in werking gezet voor mijn explantatie bij dr. Niessen. Door mijn TIA had ik alles moeten afblazen en toen de weken verstreken las ik hier op het forum berichten dat Niessen toch meer moeite had met het verwijderen van het kapsel. Mij had hij toe gezegd het te willen verwijderen, maar hij zag er zelf niet zoveel nut in.
MAAR IK WIL HET WEL!!!!
Toen ik een verhaal voorbij zag komen van iemand anders op het forum dacht ik..... Ik ga toch nog een andere arts bezoeken.
Zo gezegd, zo gedaan. Vorige week bij dr. van Selms langs gegaan. Wat een fijne man. Ik ben op mijn gemak gesteld en serieus genomen. Ik heb nu drie verschillende artsen gezien en voor het eerst had ik het idee dat er naar mij geluisterd is, naar wat ik belangrijk vind omdat het over mijn gezondheid gaat.. Explantatie d.m.v en bloc, opsturen van kapsels om ALCL uit te kunnen sluiten. (Ik had namelijk in december 2018 en januari. 2019 vocht tussen kapsel en implantaat)
Voor mij is het nu duidelijk aan wie ik deze "klus" toe vertrouw. Jammer genoeg gaat hij eerst nog op vakantie, ik wil nu wel zo snel mogelijk worden verlost.
Zo was een heel verhaal, maar wilde wel weer even alles kwijt aan jullie.
Groetjes essi