Even voorstellen
Hallo ik ben syl. Ik ben gescheiden en ben heel ziek geworden door plaatsing van de siliconen implantaten net zoals jullie . Ik ben gezien door Dr. Cohen-tervaert en Dr.Kappel. Helaas constateerde zij ook dat ik heel ziek ben. In 1 jaar tijd 6 operaties gehad door bloedingen in cysten, verklevingen en meer van dat soort ellende in mijn ingewanden. Ik heb het ASIA syndroom en een auto imuun ziekte, en nog een scala aan problemen . Nu 3 februari wordt ik geopereerd en zullen de siliconen implantaten eruit gaan . Voor mij geen nieuwe meer. Eerst mag ik hopen überhaupt op te mogen knappen.
Gelukkig ben ik heel positief ingesteld en ga ik ervoor, en is mijn eind doel weer met mijn kinderen dingen te kunnen ondernemen, twee uur te lopen op een dag ( wat nu 15 minuten is en dan is mijn energie al op ) , zelf mijn huishouden weer kunnen doen en lekker de stad in kunnen.
Veel sterkte voor iedereen toegewenst.
Groeten, syl [quote] je bent dapperder dan je gelooft, sterker dan je lijkt, en slimmer dan je denkt.
Gelukkig ben ik heel positief ingesteld en ga ik ervoor, en is mijn eind doel weer met mijn kinderen dingen te kunnen ondernemen, twee uur te lopen op een dag ( wat nu 15 minuten is en dan is mijn energie al op ) , zelf mijn huishouden weer kunnen doen en lekker de stad in kunnen.
Veel sterkte voor iedereen toegewenst.
Groeten, syl [quote] je bent dapperder dan je gelooft, sterker dan je lijkt, en slimmer dan je denkt.
Lieve Syl,
WELCOME
Wat naar dat je zoveel cysten had met bloedingen. Vreselijk!!!!
Hoop dat je iets zult opknappen na de verwijdering. Geef het inderdaad niet op, want je zult wel degelijk wat verschil gaan merken.
Wees erop voorbereid dat je de eerste periode na de explantatie je nog beroerder kunt voelen dan eerst, maar dat is van voorbijgaande aard.
Wees sterk want je kunt dit aan! Wij kunnen meer aan dan we denken precies zoals je zegt. Ik heb zelf ook keer op keer voor de heetste vuren gestaan waarbij ik gewoon wilde opgeven, omdat het te zwaar was en alles uitzichtloos leek. Leven met heel veel pijn niet slapen en je hondsberoerd, ziek en uitgeput voelen is soms ondragelijk. Maar toch komt er iedere keer een goede periode en dat moeten we vasthouden.
Ik wens je ontzettend veel sterkte door deze moeilijke tijd en denk aan je!
Dikke X
Luna +LOVE+
WELCOME
Wat naar dat je zoveel cysten had met bloedingen. Vreselijk!!!!

Hoop dat je iets zult opknappen na de verwijdering. Geef het inderdaad niet op, want je zult wel degelijk wat verschil gaan merken.
Wees erop voorbereid dat je de eerste periode na de explantatie je nog beroerder kunt voelen dan eerst, maar dat is van voorbijgaande aard.
Wees sterk want je kunt dit aan! Wij kunnen meer aan dan we denken precies zoals je zegt. Ik heb zelf ook keer op keer voor de heetste vuren gestaan waarbij ik gewoon wilde opgeven, omdat het te zwaar was en alles uitzichtloos leek. Leven met heel veel pijn niet slapen en je hondsberoerd, ziek en uitgeput voelen is soms ondragelijk. Maar toch komt er iedere keer een goede periode en dat moeten we vasthouden.
Ik wens je ontzettend veel sterkte door deze moeilijke tijd en denk aan je!
Dikke X
Luna +LOVE+
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
-
Hoi Syl!
Ik wil je heel veel succes en sterkte toewensen! Ook ik mag op 3 februari geopereerd worden Party time
Liefs Claudia
Ik wil je heel veel succes en sterkte toewensen! Ook ik mag op 3 februari geopereerd worden Party time
Liefs Claudia
Als ik er aan denk gieren de zenuwen door mijn lijf en bekruipen mij tegenstrijdige gevoelens. Zo blij dat die siliconen eruit gaan en ik weer ik ben maar ook of het helpt mij beter te maken. De arts zegt dat ik moet rekenen op een beetje resultaat na twee jaar. Nog een hele weg te gaan.
Liefs syl
Liefs syl
Ja dat klopt wel het kan zelfs langer duren. Maar geef het niet op hoor!
X Luna
X Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Lieve Syl,
Ontzettend veel succes voor morgen! FLOWER
Alles komt goed hoor!
Heel veel liefs,
Luna +LOVE+
Ontzettend veel succes voor morgen! FLOWER
Alles komt goed hoor!
Heel veel liefs,
Luna +LOVE+
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
hallo zonnetje1234 bedankt voor je reactie/vragen.Ik heb mijn borstprothesen 15 jaar gehad. Ik schrok toen ik ze na de operatie zag, helemaal plat gerimpeld en dikke plooien. Ze waren goed leeg gelopen ondanks dat ze nog heel waren. Het zijn twee platte siliconen schijfjes geworden. De operatie is goed gegaan, ze zijn 2,5 uur bezig geweest, mijn onder kapsels zijn eruit gehaald maar die waren als gatenkaas. De boven kapsels konden ze er niet uit krijgen die waren te verkleefd. Dr kappel en haar team zijn rustige lieve mensen die je echt op je gemak stellen zodat je rustig onder narcose gaat. Ik heb ervoor gekozen geen nieuwe prothesen te laten plaatsen of ander soort vulling. Mede doordat ik nu al te ziek was voor een operatie maar omdat ze er echt uit moesten omdat ik het asia syndroom en het APS syndroom heb en alle ellende die daarbij komt kijken was een langere operatie niet verantwoord.
-
Hoi Syl,
Dank voor je reacties op mijn stukje. Ik ben wel benieuwd naar de foto's.
Wat zijn onder en boven kapsels? Ik ken alleen de term kapsel...
Lees net wat een hel jij al hebt doorstaan. Wat vreselijk voor je. Ik hoop zo dat het verwijderen voor herstel gaat zorgen zodat je de dingen weer kunt die je beschrijft... heel veel sterkte!
Dank voor je reacties op mijn stukje. Ik ben wel benieuwd naar de foto's.
Wat zijn onder en boven kapsels? Ik ken alleen de term kapsel...
Lees net wat een hel jij al hebt doorstaan. Wat vreselijk voor je. Ik hoop zo dat het verwijderen voor herstel gaat zorgen zodat je de dingen weer kunt die je beschrijft... heel veel sterkte!
Zo zie je dus dat implantaten ook leeg kunnen lopen ZONDER scheur!
Bij mij was het ook een zooitje in me borst maar het waren nog geen platte schijven wel , maar een heel stuk leger dan eerst. Dat was aan de buitenkant al te zien heel veel rimpels op me borsten aan de buitenkant en het volume was flink afgenomen. Mijn klachten ontstonden binnen 3 maanden na implantatie en ik ben ook echt door een hel gegaan en soms nog steeds met periodes. Die troep verwoest vele levens! Eruit met die handel en snel WeerwennenaanAA!!!!!!!!!!!!!!
X Luna
Bij mij was het ook een zooitje in me borst maar het waren nog geen platte schijven wel , maar een heel stuk leger dan eerst. Dat was aan de buitenkant al te zien heel veel rimpels op me borsten aan de buitenkant en het volume was flink afgenomen. Mijn klachten ontstonden binnen 3 maanden na implantatie en ik ben ook echt door een hel gegaan en soms nog steeds met periodes. Die troep verwoest vele levens! Eruit met die handel en snel WeerwennenaanAA!!!!!!!!!!!!!!
X Luna
Laatst gewijzigd door Luna MKS op 18 feb 2017 14:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Aah lieve Nicky, dank je wel! We gaan gewoon door hoor, de ene keer beter dan de andere. Ik heb een vreselijk zware tijd gehad. Zoveel pijn dat ik op een gegeven moment echt niet meer wilde. Maar het gaat stukken beter alleen nog steeds op zoek naar een geschikt matras. Het is al een hele verbetering, maar nog steeds niet zoals het hoort. Mijn portemonnee is aardig leeg nu...
Hoop dat alle goed gaat met je Nicky naar omstandigheden.
X Luna
Hoop dat alle goed gaat met je Nicky naar omstandigheden.
X Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
-
Hi Luna, ik weet natuurlijk niet wat je klachten zijn en wat je precies zoekt in een matras... ik heb zelf erge rug en schouder klachten maar een stevige matras maakt dat ik overal eigenlijk wel pijn voel in mijn gewrichten. Ik heb daarom een super zachte 'topper' gekocht op m'n matras om niet de kosten voor een heel nieuw bed kwijt te zijn, ook met het oog op de aankomende operatie. Dat scheelt veel geld en het maakt het liggen veel minder pijnlijk. Wie weet heb je er iets aan.
Veel sterkte in ieder geval... x
Veel sterkte in ieder geval... x