Hallo ik kom me even voorstellen

Protheses vanwege cosmetische reden.
Wenneke

Ongelezen bericht 16 nov 2016 15:40

Hallo dames
Ik heb mijn prothese sinds 2008 maar sinds een jaar of 2 gaat mijn
gezondheid erg achteruit maar niemand kan het verklaren en gooit het op psychische gebied omdat ik nog al een moeilijk verleden had. maar juist nu gaat het erg goed met me alleen de gezondheid niet en ik heb na alle verhalen echt het vermoeden dat het van mijn borstprotese komt. ik heb al 2 jaar slaapstoornis droom veel en veel wakker ben helemaal uit geput.veel nek en schouderklachten. tintelingen in link arm, haar uitval. steeds om de zoveel weken verkouden keelpijn opgezette klieren en ga zo maar door maar niemand kan iets vinden. Ik weet ook heel zeker ze moeten eruit hoe dan ook die dingen maken me ziek.

Ik ben helaas niet zo goed in schrijven dus sorry voor de spelfouten 😊
Luna MKS

Ongelezen bericht 17 nov 2016 11:00

Hoi lieverd,

Fijn dat je je verhaal hebt gedeeld. Je klachten wijzen inderdaad op ASIA. Die opgezette klieren wijzen op chronische ontstekingen.
Misschien kun je bij dr. Nanayakkara langs in het VU in Amsterdam. Hij kan je de diagnose geven. Maak ook een afspraak bij een pc.
Heel veel sterkte lieverd!

X Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Pia

Ongelezen bericht 18 nov 2016 19:22

Goed dat je ze eruit wilt !!! Sterkte en beterschap.
Het zijn gifbommen.
Siliconen zijn ondingen.
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
Wenneke

Ongelezen bericht 19 nov 2016 15:21

Tja ik ben ook benieuwd hoe ik me zal gaan voelen.
As dinsdag afspraak bij de internist en 28 dec bij de plastische chirurg dus nog even afwachten. Heb wel het gevoel dat er met een borst zeker wat mis is na mammografie zit hij scheef. We zullen het gaan zien. Wachten duurt wel erg lang nu
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”