Even voorstellen

Protheses vanwege cosmetische reden.
Wegermee

Ongelezen bericht 03 jan 2016 14:07

IMplantaten : EUROSILICONE 375cc

Hallo allemaal,

ik ben wegermee, 30 jaar oud en in het bezit van Eurosilicone implantaten a 375cc per stuk onder de spier. En jeetje, wat een spijt!
6 jaar geleden liet ik ze zetten. Ik was onzeker over mijn cup niets, (achteraf) slecht voorgelicht en wilde er iets aan doen. Ik kreeg een financieel meevaller en ben ervoor gegaan. Stom stom stom. Het zag er wat nep, maar op zich wel prima uit voor siliconen borsten hoor, maar niemand heeft mij toen verteld wat voor een ellende je van borst implantaten kunt krijgen. Als ik dat had geweten...

Sowieso zitten ze mij enorm in de weg. Ik sport nu veel (toen ik ze liet zetten helemaal niet) en het voelt ZO vervelend. Ik heb de laatste jaren ook allerlei klachten. Onder andere doodmoe zijn, concentratieproblemen en gewrichten die opeens vast zitten. Ik ben op van alles onderzocht, van lyme tot pfeifer...ja..wist ik veel dat het van siliconen kon komen?! Daar had ik nog nooit bij stil gestaan. Tot ik een website vond over silicone poisoning. Ik kocht een boek (The naked truth about breast implants door Dr. S. Kolb) en ging dat eens lezen. Het kwartje viel. Ik kwam erachter dat veel chirurgen (en huisartsen..) niet geloven dat dit bestaat. Toen kwam ik op dit forum terecht, heb ik het van voor naar achteren door gelezen en een afspraak gemaakt bij Dr. Niessen.
Aankomende dinsdag zit ik bij de anesthesist en woensdag heb ik een tweede gesprek met Dr. Niessen, met wat extra vragen. Hij wilt het "kapsel" laten zitten, omdat het er bijna niet is, héél dun is en het meer schade zou toebrengen met eruit halen. 1 ding is zeker: de implantaten gaan eruit en ik wil er geen nieuwe in. Wel denk ik nog na over lipofilling. Dit lijkt mij een goede oplossing voor mini beetje vet erbij op die plaats. Een beetje, want de dokter vond dat ik weinig vet had om te verplaatsen. Bijna jammer in dit geval :lol:

Bedankt aan de dames die hier hun verhalen en foto's hebben gedeeld, dit is echt heel erg behulpzaam geweest. Ik ben van plan mijn process hier ook te delen als het zover is. Ik ben nu al zenuwachtig...pffff!
sandokan

Ongelezen bericht 03 jan 2016 18:24

Heel veel succes de komende tijd. Wat sporten betreft, er gaat een wereld voor je open zonder die ronde dumbbells die op je longen drukken ! ;)
Ik hoop dat je snel geëxplanteerd kunt worden.
Wegermee

Ongelezen bericht 04 jan 2016 20:23

sandokan schreef:Heel veel succes de komende tijd. Wat sporten betreft, er gaat een wereld voor je open zonder die ronde dumbbells die op je longen drukken ! ;)
Ik hoop dat je snel geëxplanteerd kunt worden.
Bedankt! Haha i hoop erop. Ik ben dol op sporten, maar de arm/borst training is nu geen pretje. Ik hoop ook op een snelle datum. Ik hoor dat als het goed is woensdag :shock:
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 jan 2016 16:16

Lieve Wegermee,

Hoop dat alles goed ging bij de dokter en dat je snel een datum hebt om die troep er uit te krijgen.

Ik denk aan je ook al zeg ik op dit moment niet zoveel.

Liefs, Luna

+LOVE+ _Omhelzing
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Wegermee

Ongelezen bericht 15 jan 2016 15:35

Hoi Luna,

Bedankt! Het is hier sowieso wat stil zag ik. Maar niet helemaal gelukkig! Volgende week gaan ze eruit enik ben hartstikke zenuwachtig. Hopelijk gaat het goed en kom ik van mijn klachten af. Wish me luck!
Luna MKS

Ongelezen bericht 16 jan 2016 14:06

Wat fijn dat ze er snel uit gaan SUPER!!!!! Wanneer moet je precies?

xxxjes
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Wegermee

Ongelezen bericht 18 jan 2016 09:48

Luna schreef:Wat fijn dat ze er snel uit gaan SUPER!!!!! Wanneer moet je precies?

xxxjes
Het was een hoop gebel, gepland en gevraag, maar ze waren echt heel behulpzaam met het zo snel mogelijk inplannen. Heel blij mee! Ik moet aankomende woensdag. Dus de zenuwen gieren hier in het rond en ik ben blij als ik erna weer wakker wordt en kan gaan herstellen.

Ik ben ook benieuwd wanneer ik mijn armen weer gewoon omhoog kan doen (om truien aan te doen e.d.)

Wish me luck!
Luna MKS

Ongelezen bericht 18 jan 2016 14:33

Wat super!!! Party time

Mocht ik je niet meer schrijven wens ik je alvast ontzettend veel sterkte lieverd!!!
Weet dat er meer vrouwen zijn geweest en dat het voor de dokter een piece of cake is, dus wees gerust gesteld ok.

GOOD_LUCK

En heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel +LOVE+

Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Wegermee

Ongelezen bericht 19 jan 2016 16:01

Luna schreef:Wat super!!! Party time

Mocht ik je niet meer schrijven wens ik je alvast ontzettend veel sterkte lieverd!!!
Weet dat er meer vrouwen zijn geweest en dat het voor de dokter een piece of cake is, dus wees gerust gesteld ok.

GOOD_LUCK

En heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel +LOVE+

Luna
-Tank-You Super bedankt Luna! Oeff nog 1 nachtje slapen.
Tot snel! SLEEP
sandokan

Ongelezen bericht 22 jan 2016 08:41

Ik hoop dat alles goed gegaan is!

Sterkte met het herstel! +beterschap+
Wegermee

Ongelezen bericht 22 jan 2016 11:29

Het is allemaal goed gegaan, maar jeetje wat ben ik moe :shock:
Nu herstellen!
Mickey

Ongelezen bericht 24 jan 2016 13:43

Sterkte met herstel hoop Dat je snel beter bent

Liefs
Luna MKS

Ongelezen bericht 26 jan 2016 12:32

Ben heel blij voor je dat het achter de rug is.
Sorry nog dat ik je niet meer foto's had gestuurd via de mail, maar ik zit met heel veel dingen nu.
Ik probeer zo snel mogelijk de foto's te sturen ok.

Herstel maar snel.
Dikke X
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”