Explantatie en lipofilling gepland bij dr Niessen 16/1/20

Protheses vanwege cosmetische reden.
Ikke-83

Ongelezen bericht 17 jan 2020 09:11

Ik ben heeeel benieuwd hoe het met je gaat.....
9 januari '20 explantatie + lipofilling Dr. Niessen
kerysa

Ongelezen bericht 17 jan 2020 09:22

Ikke-83 schreef:
17 jan 2020 09:11
Hiii
Ik schrijf nu ff kort, straks maak ik een verslag in het afgeschermde deel met foto’s :)

Het ging eigenlijk beter dan verwacht! Snel en (nu) minder pijnlijk dan ik verwacht had! De nacht was niet geweldig, mijn bovenbenen zijn erg dik en liggen (op advies van Luna) onder 3 kussens, wat het wel iets beter maakt!
Mijn rug doet wel zeer. De paracetamol gaat zo weer inwerken probeer ik ff wat rust te pakken ;)

Tot strakjes allemaal!

Een tevreden patiënt :)
Explantatie + lipofilling Dr Niessen 16 januari 2020. Mentor coh II 375 cc. Vervangen door 165 cc eigen vet :D Happy!!
Ikke-83

Ongelezen bericht 17 jan 2020 09:29

kerysa schreef:
17 jan 2020 09:22
Ikke-83 schreef:
Hiii
Ik schrijf nu ff kort, straks maak ik een verslag in het afgeschermde deel met foto’s :)

Het ging eigenlijk beter dan verwacht! Snel en (nu) minder pijnlijk dan ik verwacht had! De nacht was niet geweldig, mijn bovenbenen zijn erg dik en liggen (op advies van Luna) onder 3 kussens, wat het wel iets beter maakt!
Mijn rug doet wel zeer. De paracetamol gaat zo weer inwerken probeer ik ff wat rust te pakken ;)

Tot strakjes allemaal!

Wat goed om te horen!
Ik ben benieuwd naar je verslag en foto's 😁
9 januari '20 explantatie + lipofilling Dr. Niessen
Nicole

Ongelezen bericht 17 jan 2020 09:31

kerysa schreef:
17 jan 2020 09:22
Ikke-83 schreef:
Hiii

Tot strakjes allemaal!

Fijn dat je het achter de rug hebt, en nu maar gauw herstellen 😘
Mami-M

Ongelezen bericht 20 jan 2020 15:32

kerysa schreef:
16 jan 2020 13:26
Mami-M: ik had gezien dat je bij hem op gesprek was gesprek maar ik wilde je beslissing niet beïnvloeden. Hij heeft wel een paar dames op het forum goed geholpen, mss was het ook goed gekomen. Maar niet voor mij :p

Ben benieuwd welke chirurg je gaat uitkiezen! Je bent iig goed bezig zeg met alle opties open houden!

Ik ga er nu vandoor! Spannend!!
Hi Kerysa,

Wat naar meis! Wat kan je nu doen?

Warme groetjes Maaike
17 jr geleden Mcghan ivm a-symmetrie. Hetzelfde jaar auto immuunziekte gekregen, plus tig vage klachten. Ga voor explantatie, donutlift en LF
kerysa

Ongelezen bericht 20 jan 2020 16:04

Mami-M schreef:
20 jan 2020 15:32
kerysa schreef:
16 jan 2020 13:26
Mami-M: ik had gezien dat je bij hem op gesprek was gesprek maar ik wilde je beslissing niet beïnvloeden. Hij heeft wel een paar dames op het forum goed geholpen, mss was het ook goed gekomen. Maar niet voor mij :p

Ben benieuwd welke chirurg je gaat uitkiezen! Je bent iig goed bezig zeg met alle opties open houden!

Ik ga er nu vandoor! Spannend!!
Hi Kerysa,

Wat naar meis! Wat kan je nu doen?

Warme groetjes Maaike
Hi hi
Ik kan eigenlijk alles zelf doen in huis. Stofzuigen (voorzichtig) beetje opruimen enzo. Ik ben net met een vriendin boodschappen gaan doen, dit was de eerste keer na de operatie dat ik (eindelijk!) naar buiten ging. Mijn benen voelden heel raar, tintelingen op de huid. Denk dat het gevoel op de huid beter wordt. Ze hielp met de boodschappen tillen. Het zou nu al kunnen voor mijn gevoel maar dat mag nog niet... ik hou me daar nu nog ff aan ;)

Vandaag was een mindere dag, was best moe en misselijk. vannacht was ook niet best (pijn aan mijn rug). Ik gebruik sinds gisteren geen pijnstillers mee. Eigenlijk maar 2 dagen gebruikt. Misschien neem ik toch iets voordat ik ga slapen.

Het voelt wel heel raar om thuis te “chillen” hoor, beetje tv kijken, beetje lezen.. maar de rust is wel nodig. Ik drink ook een paar kopjes groene thee per dag. Hopelijk helpt dat met het afvoeren van het vocht. Het lijkt wel iets minder te zijn geworden :)

Lief dat je ernaar vraagt 😘
Explantatie + lipofilling Dr Niessen 16 januari 2020. Mentor coh II 375 cc. Vervangen door 165 cc eigen vet :D Happy!!
Jamaica

Ongelezen bericht 07 okt 2020 14:42

Ik denk ook over explantatie en lipofilling alleen vraag ik mij af hoe dat zit in mijn situatie: ivm borstkanker ooit is alle borstweefsel verwijderd. Ik vind het niet erg om met lipofilling kleinere borsten te hebben dan nu (kleine bcup). Wie heeft hier ervaring mee?
Luna MKS

Ongelezen bericht 07 okt 2020 14:57

Jamaica schreef:
07 okt 2020 14:42
Ik denk ook over explantatie en lipofilling alleen vraag ik mij af hoe dat zit in mijn situatie: ivm borstkanker ooit is alle borstweefsel verwijderd. Ik vind het niet erg om met lipofilling kleinere borsten te hebben dan nu (kleine bcup). Wie heeft hier ervaring mee?
Lieve Jamaica, ik had in jouw topic gereageerd https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=3142
Lees de link die er staat en het deel over reconstructie met lipo.
Andere vrouwen kunnen jouw vragen helaas niet beantwoorden maar Loontje bijvoorbeeld wel.
Antwoord maar in je eigen topic ok of je contact met haar wil, want zo blijft het overzichtelijk.

Alles komt goed lieverd, ook met jou!❤
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”