Even voorstellen (Lena 38)

Protheses vanwege cosmetische reden.
Lena38

Ongelezen bericht 12 apr 2018 18:02

Wat aardig van je Lily. Maar is niet nodig hoor dank je wel. Maar heel lief dat je me wilt helpen.

Ik heb inderdaad ook zetpillen tegen misselijkheid nog van iets anders, het heet Emasafine. Dat gebruik ik misschien weer als ik thuis ben. Als het echt nodig is. Meestal als ik thuis ben gaat het al gauw beter.

Morfine geven ze mij niet. Het zal dan wel iets anders worden. En inderdaad voordat ik de o.k. in ga krijg ik ook iets om rustiger te worden. En een iets tegen de misselijkheid. Hopenlijk slaat het deze keer wel aan.

Verder laat ik het op me afkomen. Krijg steeds meer de kriebels dat wel. Ben al langzaam wat spulletjes aan het verzamelen wat ik mee wil/ moet nemen. :D

Gelukkig heb ik na het besluit de protheses te verwijderen geen enkel moment getwijfelt. Ik weet dat dit goed is en mijn vriend en ik maken er ook steeds grapjes over ( flapperdeflap :lol: :lol: ) :oops: en ook dat laat me er weer positief tegen aan kijken. :lol:

Ben echt heel blij met dit forum. En super hoe de vrouwen er voor elkaar kunnen zijn op dezd manier. Echt top! ;)

Liefs
Lena
- 19 april 2018 EXPLANTATIE gehad
dotje

Ongelezen bericht 12 apr 2018 18:16

Zéker je ava bh meepakken ;) . Ik had eergisteren voor de verandering een andere aangedaan om te werken, maar kreeg toch last van de druk. Ik zweer bij de carefix ava haha! Neem ook lekker makkelijke vesten met rits mee. Truien en tshirts gaat, maar is wat lastiger.

Ben echt blij voor je! Nog even en je bent ervanaf! Joehoe!!

Liefs,

Do
Lena38

Ongelezen bericht 13 apr 2018 09:46

dotje schreef:Zéker je ava bh meepakken ;) . Ik had eergisteren voor de verandering een andere aangedaan om te werken, maar kreeg toch last van de druk. Ik zweer bij de carefix ava haha! Neem ook lekker makkelijke vesten met rits mee. Truien en tshirts gaat, maar is wat lastiger.

Ben echt blij voor je! Nog even en je bent ervanaf! Joehoe!!

Liefs,

Do
Yessssss Oleeee oleeee!! :lol: kan niet wachten.

:D Ava zal ik ook meenemen. Wat fijn dat de bh bij jou zo goed bevalt.
Thanx voor de tips.

Liefs
Lena
Sol

Ongelezen bericht 13 apr 2018 10:07

Lena38 schreef:
Gelukkig heb ik na het besluit de protheses te verwijderen geen enkel moment getwijfelt. Ik weet dat dit goed is en mijn vriend en ik maken er ook steeds grapjes over ( flapperdeflap :lol: :lol: ) :oops: en ook dat laat me er weer positief tegen aan kijken. :lol: a

Haha Lena wat leuk!! Dat helpt idd ook om even de zenuwen te laten zakken. Samen met je mannetje ff lachen :D wij zeiden :flubberen hihi

Succes lieverd nog even!!!
Lena38

Ongelezen bericht 13 apr 2018 10:39

Sol schreef:
Lena38 schreef:

Haha Lena wat leuk!! Dat helpt idd ook om even de zenuwen te laten zakken. Samen met je mannetje ff lachen :D wij zeiden :flubberen hihi

Succes lieverd nog even!!!

:lol: :lol: :lol: hahaha. Geweldig!! ja zolang we de lol er maar van inzien toch.
Dank je Sol. :D

Liefs
Lena38

Ongelezen bericht 16 apr 2018 10:44

Jup de zenuwe slaan nu toch echt behoorlijk in. Kan er bijna niet van slapen. En als ik dan slaap droom ik ervan. Dan word ik wakker en bingo kan ik weer niet slapen. Iemand tips?
Luna MKS

Ongelezen bericht 16 apr 2018 12:01

Hogere dosering valeriaan kan helpen. De avond voor de operatie mag je dit ook nog nemen.
Deze kun je halen en zijn niet duur: https://www.kruidvat.nl/kruidvat-stress ... /p/2352197
Neem er 3 van 1.5 uur voor het slapen. Probeer het vanavond gewoon en kijk maar of het wat helpt.
Ik ken betere dan die van het Kruidvat, maar voor je die binnen hebt, is de operatie alweer geweest ;)
Deze zijn de beste: https://www.vitaminesperpost.nl/valeriaan-extra-sterk
Hoog gedoseerd en zonder zooi (= pure valeriaan, die andere bevat veel vulmiddelen), maar of je die morgen binnen hebt, kan ik je niet zeggen.

Er zit niks anders op dan alles te accepteren. Je zult op de dag van de operatie en de dagen erna alles inhalen hoor :lol:

Sterkte mop!
genoeg!

Ongelezen bericht 16 apr 2018 12:17

hallokes,

hier hetzelfde verhaal dus,
ik vraag mij af voor de verzekering,
moet je eerst afspraak maken of na de consult bij de pc?
want die kan waarschijnlijk meer vertellen he hoe het zit en waarvoor we mss vergoed worden...

sterkte !
Luna MKS

Ongelezen bericht 16 apr 2018 12:36

Hoi Genoeg,

Je moet op afspraak bij de artsen. Daarna dienen zij een aanvraag bij de verzekering.
Tenminste, zo gaat dat hier in Nederland en waarschijnlijk ook in België.

Bel anders even de assistent van de artsen op en vraag het na.
Meestal zijn het artsen die een aanvraag indienen.

Succes!

X
Lena38

Ongelezen bericht 16 apr 2018 12:41

Thanx Luna.

Gaaaaaaaap. Ik zal hier even in de winkel kijken voor valeriaan. Wat fijn dat we dat mogen gebruiken voor de operatie.

Bedankt voor de tips.

Liefs Lena
Luna MKS

Ongelezen bericht 16 apr 2018 13:38

Let op de dosering, anders werk het voor geen meter.
De werking ervan verschilt ook per persoon.
Als je een Trekpleister bij jou hebt, dan kun je precies dezelfde als die van Kruidvat halen.

Voor de tabletten die je bij de winkel haalt, moet je moet minimaal 200-250 mg valeriaan extract hebben per tablet. Dat komt overeen met 1200mg valeriaan.
En dan minimaal 3 ervan nemen, anders helpt het niet.

Laat maar weten welke je hebt gekocht.
Lily1971

Ongelezen bericht 16 apr 2018 14:39

Nog paar daagjes Lena....ben erg benieuwd. Heb afgelopen vrijdag nog alles met Dr. Fortuin doorgelopen.
voor mij nog 9 nachtjes slapen......kijk er naar uit en toch heel zenuwachting!!

X Lil
- 2 maart afspraak PC
- 6 maart goedkeuring zorgverzekeraar incl borstlift :cool:
-25 april operatie :!:
Luna MKS

Ongelezen bericht 16 apr 2018 14:47

Lily, Ik heb jouw arts niet in het formulier staan. Zal hem meteen toevoegen.
Luna MKS

Ongelezen bericht 16 apr 2018 14:56

Heb hem toegevoegd, Lily.

Zorg ervoor dat jullie de namen van de arts straks in de titel van je explantatie topic schrijven. Dat is makkelijk voor anderen die op zoek zijn naar ervaringen met deze artsen.

X
Lena38

Ongelezen bericht 16 apr 2018 15:33

Lily1971 schreef:Nog paar daagjes Lena....ben erg benieuwd. Heb afgelopen vrijdag nog alles met Dr. Fortuin doorgelopen.
voor mij nog 9 nachtjes slapen......kijk er naar uit en toch heel zenuwachting!!

X Lil
Ja begeijpenlijk. het gaat snel he. Voor jou ook zo snel al. De tijd vliegt echt zo voorbij. :D

Liefs Lena
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”