toch maar even voorstellen

Protheses vanwege cosmetische reden.
6x

Ongelezen bericht 07 jun 2014 16:43

Oh Janneke,

Wat fijn dat je drains eruit gaan, hopelijk kun je dan lekker slapen.super dat je borsten er goed uit zien, dat is toch onze grootste angst.
Wat een geruststelling voor je dat er toch borst over is gebleven, ben erg blij voor je.

Nog even een hobbeltje, de drains, maar dan staat niets meer in de weg naar een voorspoedig herstel.

Liefs Mik
BV 1991-Explantatie 2014

-De opluchting van verwijderen protheses is vele malen groter dan de teleurstelling van hoe mijn borsten er nu uit zien!-
6x

Ongelezen bericht 11 jun 2014 17:58

Lieve Janneke,

Hoe is het nu met jou?
Ik hoop dat het goed met je gaat en dat je niet al teveel last hebt van de warmte.
Ben je ingepakt of draag je een sportbeha?

Ik denk aan je!

Liefs Mik
BV 1991-Explantatie 2014

-De opluchting van verwijderen protheses is vele malen groter dan de teleurstelling van hoe mijn borsten er nu uit zien!-
Janneke

Ongelezen bericht 11 jun 2014 20:37

Dag Mik, ik ga goed ,elke dag een beetje beter. Sportbeha heb ik aan .Ik had er een paar bij de zeeman gehaald ,kost niks en er zat een goeie bij . Hoelang moet ik die 's nachts aanhouden ? Weet iemand dat ? Vandaag en gisteren niet meer overdag op bed gelegen. Ik moet oppassen niet te veel te doen,das moeilijk voor mij Wonden genezen goed,. Toch nog een flinke blauwe plek gekregen van de drain maar die wordt ook al minder. Geen pijn ,wel jeuk ! Pas 20 juni de hechtingen verwijderen , en dan kan ik gaan smeren met bio-oil :lekker Ben wel moe hoor ,maar dat komt ook omdat ik eigenlijk te veel doe : met een piepklein harkje mijn plantjes redden b.v :oops: Alweer zelf gekookt ,zware pannen niet natuurlijk hè ,dan roep ik wel ff ! Ik ben superblij met het resultaat ,probeer meer te eten ,extra soep en Brinta :die 5 kg MOETEN erbij ! Met 1 vinger zachtjes gemasseerd en dat voelde goed ! Dag , lees niet meer teveel op het forum de laatste dagen, volgende week ben je er vanaf ! Dikke knuff Janneke -BLOEM-
Francien

Ongelezen bericht 11 jun 2014 21:57

Dat gaat goed Janneke! Wel even een waarschuwing: pas op met masseren! Je kunt beter je wonden eerst helemaal goed laten genezen, inwendig en uitwendig, er moeten geen korstjes meer zijn en ook nog gevoelige en donkere littekens kun je beter met rust laten. Ik denk zelfs dat je geopereerde lichaamsdelen helemaal niet moet masseren, iig niet tot alles weer goed gevoegd is. Als je geen zwellingen, verkleuringen en delen die nog gevoelig zijn meer hebt kun je je gang wel weer gaan, maar ik vraag me echt af of dat gemasseer en crèmes en oliën ook maar iets uitrichten.
ildiko

Ongelezen bericht 12 jun 2014 07:41

Fijn om te lezen dat het goed gaat lieve Janneke +Thumbs+Up+ luister maar goed naar je lichaam en super dat je al wat huishoudelijke dingen kan doen
Liefs ildiko
Janneke

Ongelezen bericht 12 jun 2014 10:26

Hey meiden, ik blijf van de littekens af hoor ! Ik schrijf masseren maar het is meer aaien met een druppel olie op de onbeschadigde huid Wel gezien dat er een lus hechtings draad zat te kriebelen ,die heb ik voorzichtig afgeknipt. Vannacht zonder medicijnen in 1 x doorgeslapen :D En ja ik pas op om niet hoog te reiken :een kastdeurtje klemt , mijn hondjes passen zich aan die hoef ik niet te tillen en zijn super rustig :) Ik overdrijf ook beter niet met die huishoudelijke dingen, ik geef opdrachten :lol: Verder is het nog spannend om te weten wat er nu met mijn "normale"klachten gebeurt.. Ik ben af en toe duizelig en dan moet ik gaan zitten, ik kan er nog niet veel van zeggen . ... Feit is dat ik vrolijker ben,wat meer mezelf ipv een dood vogeltje .. XXX Janneke FLOWER (foto 1 week na explantatie toegevoegd)
6x

Ongelezen bericht 20 jun 2014 12:09

Lieve Janneke,

Succes vandaag met de controle en de hechtingen verwijderen.
Ik hoop dat het meevalt.
Weer een stapje verder.

Liefs Mik
BV 1991-Explantatie 2014

Janneke

Ongelezen bericht 20 jun 2014 14:45

Thx Mik, het viel allemaal mee, aansluitend had ik nog een tandarts controle en supermarktje te doen dus nu, 14.00 uur , wel kei kapot :? Maar ach ,lijkt me normaal na zo'n ochtend ( zie onder explantatie + lift Janneke ) FLOWER x Janneke
Sunny

Ongelezen bericht 09 okt 2014 18:45

Afbeelding

lieve Janneke. . .Ik denk aan je

Liefs knuffels
Janneke

Ongelezen bericht 09 okt 2014 19:00

Hey Sunny , lieverd dank je wel hoor , Ik dacht net bij mezelf , t mag dan depressie heten, met de bijpassende medicijnen, maar mijn pijn en ongemak is na 2 dagen slikken weg , ik ben wel wat duf natuurlijk ! Bewijst dat al niet dat t *tussen mijn oren * zit ? Das toch iets om blij mee te zijn :) Denk jij maar lekker aan je zelf schat ! Rustig aan en goed eten ;) Dag fijne avond ! Knuff Janneke FLOWER
Sunny

Ongelezen bericht 10 okt 2014 11:45

Ik ben trots op je!!!! Je kan het!!!!! +Liefs+ Hug Group hug

Afbeelding

Probeer erop te vertrouwen dat dit je allemaal overkomt in je proces naar herstel.
Achteraf zal je zien hoe sterk het je heeft gemaakt +IK WENS+
Sunny

Ongelezen bericht 10 okt 2014 11:49

Janneke schreef:Hey Sunny , lieverd dank je wel hoor , Ik dacht net bij mezelf , t mag dan depressie heten, met de bijpassende medicijnen, maar mijn pijn en ongemak is na 2 dagen slikken weg , ik ben wel wat duf natuurlijk ! Bewijst dat al niet dat t *tussen mijn oren * zit ? Das toch iets om blij mee te zijn :) Denk jij maar lekker aan je zelf schat ! Rustig aan en goed eten ;) Dag fijne avond ! Knuff Janneke FLOWER

Afbeelding
Janneke

Ongelezen bericht 10 okt 2014 16:45

Dank je wel ,Sun ,je bent echt een lieverd ! Knuff Janneke x
Sunny

Ongelezen bericht 12 okt 2014 20:47

Janneke schreef:Dank je wel ,Sun ,je bent echt een lieverd ! Knuff Janneke x

FLOWER
Luna MKS

Ongelezen bericht 17 okt 2014 09:36

Lieve Janneke,

Ik wilde je even laten weten dat ik aan je denk op deze moeilijke, maar ook heel bijzondere dag *LOVE*
Maak er iets moois van met z'n allen. Group hug

Al mijn liefs,

Luna =liefs=
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”