Voorstellen (Sheltje)

Protheses vanwege cosmetische reden.
jenny

Ongelezen bericht 10 jun 2012 13:39

Sheltje schreef:O dames, ik word stilletjes aan een beetje nerveus hoor. Ik ben ook echt een angsthaas.. Ben bang dat ik bijv wakker word tijdens de ingreep (ik weet het, erg hè?!?) pff! Ik kan het "uit" knopje in mijn hoofd niet vinden! Vandaag met m'n mannetje een dagje de hort op, kijken of dat werkt...
lieve sheltje,

heel veel sterkte voor morgen met je explantatie
ik vind het knap van je dat je het gaat doen nu je nog geen klachten hebt
en dat je er zo tegenover staat is heel begrijpelijk
je zult zien het is zo voorbij
je bent nog een jonge blom ( kan ik zeggen 61 j. en wel allerlei klachten door de siliconen waaronder de pip )
zou ook a.s. week in VU geexplanteerd worden, 14de opname en 15de explantatie, maar is helaas een dubbele longontsteking tussen gekomen
wanneer het bij mij wel kan is nog maar de vraag
ik vind het heel knap en verstandig van je
lieve sheltje wens je heel veel lieve groetjes en sterkte toe samen met iedereen om je heen

jenny
Laurie

Ongelezen bericht 10 jun 2012 19:17

Sheltje:-). Even diep inademen en het is bijna zover!! Super fijn en voor je het weet is het maandagavond. Take care en laat je lekker in de watten leggen en goed voor je zorgen. We lezen je snel weer succes meis. Liefs, Laurie
Sheltje

Ongelezen bericht 10 jun 2012 20:44

Lieve meiden, al die lieve reactie's doen me echt wat hoor. Super lief! Ik had vandaag een waardeloze dag. Pff, zwaar hoor zoiets. Ben blij dat het bijna zover is... Was echt emotioneel vandaag. Ik heb net m'n kleren en tas al een beetje gepakt, morgen vroeg weg.
@ mitch, je hebt bij de hunkemoller sporthemden (bodique) die hebben helaas geen sluiting aan de achterkant. Heb even gepast om te kijken of je erin kan stappen en het dan omhoog kan trekken. Dat ging goed. Ben benieuwd of ze ook lekker zitten. Ze lijken comfortabel...
@ jenny, jeetje wat erg zeg! Balen dat je nu moet wachten tot je beter bent. Ik hoop dat het voor jou ook snel zover mag zijn. Heel veel beterschap en hartstikke bedankt voor je lieve woordjes.
@ laurie, ik blijf de hele dag al ademhalen hihi! Pff, bijna zover nu. Ik laat jullie zeker snel wat weten!
@ luna, ik hoop dat het met jou ook alweer wat beter gaat..
Eventually all the pieces fall into place....until then, laugh at the confusion, live for the moment, and know that everything happens for a reason!
Mitch

Ongelezen bericht 11 jun 2012 07:23

Sheltje, gisteren een zware dag voor je lees ik. Logisch. Had ik ook wel.
Sterkte vandaag en het gaat goedkomen! Tot horens.
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”