Explantatie en lipofilling gepland bij dr Niessen 16/1/20
Ik wilde je alvast heel veel succes wensen.
Hopelijk heb je morgen een relaxte dag die voorbij vliegt. En voor je het weet lig je lekker thuis in bed.
Laat je ons weten hoe het is gegaan?
Hopelijk heb je morgen een relaxte dag die voorbij vliegt. En voor je het weet lig je lekker thuis in bed.
Laat je ons weten hoe het is gegaan?
9 januari '20 explantatie + lipofilling Dr. Niessen
Wat heb je het mooi verwoord dame
het is zooo herkenbaar wat je schrijft. Al die onzekerheden en twijfels. Ik deel ze met jou en ik weet zeker heel veel anderen ook. Gister kreeg ik het in 1x benauwd. Wat doe ik mijzelf aan..straks is het niet eens nodig. Maar dan wordt t weer rustiger in je hoofd en weet je bijna dat je geen andere keus hebt.
Heel veel sterkte meid!!! Straks is de meeste onrustig wat betreft voorbereidingen weg en kun je voor je herstel gaan

Keep calm and have faith
Liefs Scorpio
Heel veel sterkte meid!!! Straks is de meeste onrustig wat betreft voorbereidingen weg en kun je voor je herstel gaan
Keep calm and have faith
Liefs Scorpio
Meer dan 20jr implantaten. Reden: Nul borstweefsel.
28 feb. 2020 explantatie en lipo bij Niessen ivm zorgen en vage klachten.
28 feb. 2020 explantatie en lipo bij Niessen ivm zorgen en vage klachten.
Sterkte morgen Kerysa! Echt, het komt allemaal goed, iedereen hier weet waar je doorheen gaat en wat er door je heen gaat. Je leven pak je straks gewoon weer op, alleen dan zónder kunstmatige implantaten waar je je NOOIT meer zorgen om hoeft te maken, en hopelijk zonder al je klachten. Het is fysiek en mentaal een ware transformatie. Denk aan de rups die een vlinder wordt :-) Niemand zegt dat dat makkelijk is, integendeel, het is vaak een worsteling... Maar je bent supermoedig, net zoals alle vrouwen hier op het forum, want je kiest uiteindelijk zelf en voor jezelf. Je kan het!
- Beauty is only skin deep -
Spannend

❤❤❤❤
❤❤❤❤
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
-
Succes 
23-1-2020 explantatie Allergan inspira TRF 265 gram door dr. Niessen en 170 cc lipofilling per borst
Nee! Kerysa dit is echt heel erg! Nio schijnt De Boob king te zijn, maar dan alleen met protheses blijktkerysa schreef: ↑15 dec 2019 21:00Hallo allemaal,
Ik lees al een tijdje mee en ik ben nu klaar om mezelf voor te stellen. Ik ben 37, meet 1.58m, weeg 52 kg en heb al 11 jaar Mentor prothesen van 375 cc. Voor de BV droeg ik een 75A maar ik kwam er later achter dan 70 eigenlijk beter was dus zou het kunnen dat ik een kleine 70B had.
De reden voor BV was omdat ik in mijn tienerjaren gepest was over mijn kleine borsten en de schaamte was niet verdwenen. Ik ging naar de chirurg om een volle C kleine D te krijgen. Niet te gek dacht ik. Hij adviseerde om meer cc te nemen omdat de prothesen achter de spier kwamen. Daarom 375cc. Een maand later schrok ik echt toen ik mijn eerste bh ging kopen. 70E soms FDe operatie was verder goed gelukt en was ik jaren tevreden.
Sinds een paar jaar vind ik ze toch te groot. En sinds ik 2 jaar geleden intensief ben gaan sporten zitten ze me in de weg. Mijn (nieuwe) vriend vroeg me of ik ze gewoon niet zou willen weg laten halen. Door hem ben ik op deze forum beland en ik ben hem erg dankbaar! Ik las ineens zoveel over lekkages (van prothesen die “levenslang” garantie hebben) en gezondheidsklachten. Ik weet het nu zeker: ze moeten eruit!
Met deze gedachte heb ik de eerste stap genomen en ben ik bij Dr Nio op consult geweest. €50 betaal je ervoor. Onze ervaring was vreselijk. Hij keek naar mijn borsten en verklaarde me bijna voor gek dat ik een explantatie overwoog. Hij vroeg waarom: ik legde alles uit, en dat ik weer mezelf wil zijn. Hij vond het raar (natuurlijk? Uhm maar je verft je haar toch? Dat is niet natuurlijk! En heb je ook gaatjes laten vullen bij de tandarts? Dit is ook niet natuurlijk!). Hij ging ver buiten zijn boekje. Maar de druppel was toen mijn vriend de foto’s liet zien van vóór de BV en vroeg: wordt het weer zo denkt u? (Mijn vriend vindt mijn kleine borsten juist heel mooien dr Nio zei: ja, ze worden weer plat en lelijk. En lipo was geen optie want ik had geen vet.
Dit was vreselijk om te horen.. mijn vriend zei: we zijn hier klaar en weg waren we.
Op het forum las ik veel over dr Niessen. Ik was zo bang dat ik weer zou horen dat het “lelijk” zou worden maar wat een verschil! Die man luistert zo goed en nam me serieus. Hij kan lipo doen (verwacht zelfs 125cc per borst in te kunnen spuiten) en durfde toe te voegen: “ik geloof echt dat ze mooier worden als nu”.
Na het gesprek heb ik gelijk een afspraak gemaakt voor explantatie: 16 januari wordt het!!
Ik merk dat ik niet kan wachten, ik irriteer me steeds meer aan mijn grote borsten. Ik merk dat mijn ademhaling zwaar gaat, ik heb al een tijdje dat ik moe ben, ik vergeet ook veel. De afgelopen jaren voel ik me “dom” geworden. Geen idee of dat eraan kan liggen maar ik ben benieuwd hoe ik me over een half jaar ga voelen.
Het is wel een avontuur. Ik ben erg zenuwachtig. Ik hoop dat ik mezelf kan accepteren met kleine borsten. Dat ik die pesterij van vroeger kan vergeten..
Maar ik zit met een vraag. Iedereen zegt: met 300cc ga je twee cup omhoog. Nu ben ik 4 cups omhoog gegaan na de BV. Ik weet niet wat ik kan verwachten.. en dus wat voor BH ik moet kopen... wie heeft ongeveer 125cc lipo gehad? Was dat een cupmaat? Moet ik dan een B of toch een C kopen?
Ik zal na de operatie de foto’s erop zetten, van vóór de BV, tijdens de BV en erna. Ik ben heel benieuwd...
Ik hoop dat dr Nio geen gelijk zal krijgen...

Ben ook bij niessen geweest, en nog 4 anderen. Hoop er snel.uit te komen.
Lieve groetjes mami-m
17 jr geleden Mcghan ivm a-symmetrie. Hetzelfde jaar auto immuunziekte gekregen, plus tig vage klachten. Ga voor explantatie, donutlift en LF
Mami-M: ik had gezien dat je bij hem op gesprek was gesprek maar ik wilde je beslissing niet beïnvloeden. Hij heeft wel een paar dames op het forum goed geholpen, mss was het ook goed gekomen. Maar niet voor mij :p
Ben benieuwd welke chirurg je gaat uitkiezen! Je bent iig goed bezig zeg met alle opties open houden!
Ik ga er nu vandoor! Spannend!!
Ben benieuwd welke chirurg je gaat uitkiezen! Je bent iig goed bezig zeg met alle opties open houden!
Explantatie + lipofilling Dr Niessen 16 januari 2020. Mentor coh II 375 cc. Vervangen door 165 cc eigen vet
Happy!!

Sterkte meidkerysa schreef: ↑16 jan 2020 13:26Mami-M: ik had gezien dat je bij hem op gesprek was gesprek maar ik wilde je beslissing niet beïnvloeden. Hij heeft wel een paar dames op het forum goed geholpen, mss was het ook goed gekomen. Maar niet voor mij :p