mcghan implantaten. februari 2015 10 jaar

Protheses vanwege cosmetische reden.
Sunny

Ongelezen bericht 07 aug 2014 23:42

Lieve allemaal,

Bedankt voor de weer steunende reacties.
17 sep naar nayakarra.

Nu pijn aan linker borst straalt naar oksel en afknellende arm. Slapen een ramp!
Ik wil toch zsm een mri van de siliconen laten maken. Ik maak me ongerust en wildwatervaren of ze stuk zijn (Ook in belang voor vergoeding)
Ik bel de assistente hier maar over. Ik wil ze er zo gauw mogelijk uit hebben nu!

Luna stel dat de siliconen nog intact zijn en er zit een heel dun vliesje kapsel moet dit dan evengoed verwijderd worden?
Hier blijken nl de meningen van pc nog over te verschillen. Teveel weg halen is ook niet goed wordt gezegd.
Spoelen na verwijdering is dat ook belangrijk en de drains klopt het dat die nodig zijn om resten siliconen af te voeren.
Dit kan ik eisen toch. Dit heb ik nl nog niet met van Selms besproken.

Deze periode van uitzoeken, onzekerheid, keuzes maken, een goeie pc vinden etc vind ik een tijdrovende en vermoeiende periode.
Desondanks blijf ik positief.

Liefs
Sunny !Vrolijk!
Luna MKS

Ongelezen bericht 08 aug 2014 11:41

De meningen zijn wel verdeeld over de kapsels, maar als je klachten hebt moet alles eruit dun of niet. Zelfs zonder klachten is het belangrijk dat ze eruit gaan, want kapsels kunnen vroeg of laat toch voor problemen zorgen. Er zijn onderzoeken die laten zien dat kapsels helemaal niet vanzelf oplossen met de tijd. + Siliconen lekken altijd, omdat ze doorzweten! Dus er zitten altijd wel siliconenresten in de kapsels.
Gezien je klachten is het heel erg belangrijk dat alles eruit gaat!! En dat het goed wordt gespoeld en ook dat je drains krijgt absoluut!
Dr. van Loenen zou alles weghalen hoe dun ook en ook goed spoelen en drains dat heeft ze bij mij allemaal gedaan.
Ze werkt alleen niet met de monobloc, want het bestuur van het ziekenhuis laat dat niet toe. Zelfs had ze het wel gewoon gedaan als een patiënte daar om vraagt, maar ze is een keer op het matje geroepen door het bestuur van het ziekenhuis.
Lipofilling blijft ook nog een goede optie toch? Mooie resultaten en puur natuur!

Succes lieverd met je zoektocht en sterkte in deze onzekere moeilijke tijd!! IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Pia

Ongelezen bericht 09 aug 2014 13:42

Sunny schreef:Klopt het dat mcghann en mentor dezelfde prothese zijn? :?:
Nee zijn niet dezelfde.
Ik had ook Mghann, al sinds 2012 niet meer. Heerlijk.
De domste beslissing ever geweest om ze er in te laten stoppen.
Siliconen zijn ondingen.
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”