Frank Niessen en Rita Kappel hebben wel meer ervaring met lipofilling dan Gijs van Selms.
Van Selms is een heel ervaren borsten chirurg, maar wel pas veel later met lipo begonnen.
Slaap lekker
Lieve Santje, ik heb nog steeds geen reactie op mijn mail ontvangen van je...Santje schreef: β25 jul 2022 19:47Hoi lieve Luna,Luna MKS schreef: β25 jul 2022 17:52Lieve schat, je berichtje maakt me verdrietig
Is het een idee om Susana wat foto's te sturen, zodat ze kan kijken of er met een bepaalde massage techniek iets aan gedaan kan worden?
Een lift kan sowieso ook nog, ook al zijn ze klein. En wie zei dat je te weinig vet hebt?
Sending my love![]()
Dokter Selms vertelde voor de operatie dat ik totaal geen eigen vet heb en lipo dus geen optie was β¦het ergste is mijn rechter borst daar stak ook altijd een punt uit van de prothese en erg bubbelig .. ik zal je fotoβs sturen via de mail is dat goed ?![]()
Lieve Santje, ik had al een tijdje geleden gereageerd op jouw mail, maar nog steeds geen reactie gehad...Santje schreef: β25 jul 2022 19:47Hoi lieve Luna,Luna MKS schreef: β25 jul 2022 17:52Lieve schat, je berichtje maakt me verdrietig
Is het een idee om Susana wat foto's te sturen, zodat ze kan kijken of er met een bepaalde massage techniek iets aan gedaan kan worden?
Een lift kan sowieso ook nog, ook al zijn ze klein. En wie zei dat je te weinig vet hebt?
Sending my love![]()
Dokter Selms vertelde voor de operatie dat ik totaal geen eigen vet heb en lipo dus geen optie was β¦het ergste is mijn rechter borst daar stak ook altijd een punt uit van de prothese en erg bubbelig .. ik zal je fotoβs sturen via de mail is dat goed ?![]()