Hi Julia,Julia68 schreef: ↑13 feb 2025 10:40Ik heb een datum, 26 februari mag ik in de scan.
Ik was net het verslag van de radioloog en plastisch chirurg aan het lezen en zag dat ze er vooralsnog van uit gaan dat de implantaten intact zijn?
Daar heb ik dus echt mijn vraagtekens bij omdat ik bij de echo geen mooie strakke omlijning zag bij de plek die ze niet goed in beeld kreeg maar golvende lijnen in plaats van die strakke lijn.
Niks voor mij dus, ik word er onrustig van en kreeg al een hoop stress omdat er contrastvloeistof op de afspraak bevestiging stond terwijl de arts vertelde dat een implantaat controle zonder contrast vloeistof is.
Ik heb me in elk geval al eens flink verdiept in de garantie voorwaarden van allergan die ik nog bezit omdat ik die nog in de operatie map heb die ik destijds kreeg want ik wil doorzetten en ze eruit laten halen, ongeacht de uitkomst van de scan.
De tijd die je hebt om te veel na te denken na een echo en borstfoto doet me niet echt goed, ik pieker me een slag in de rondte en diverse scenarios gaan door mijn hoofd, béh .. Wachten, ik heb er een hartgrondige hekel aan.
De uitslag komt pas een week na de scan
Rot hè dat je zo lang moet wachten! En helemaal omdat je totaal niet weet of ze nou lek zijn of niet.
Mijn vriendin had ook een echo gehad aan de ene kant zagen ze dat hij kapot was andere zeiden ze intact bij de operatie bleken ze beide kapot dus die echo’s zijn ook niet doorslaggevend hoor.Ik heb ook een mri gehad maar geen contrast vloeistof.Heb je wel aangemeld voor de rechtzaak tegen Allergan? Die is nu bezig en je kan je nog steeds aanmelden.
Hoop dat je deze 13 dagen het een beetje van je af kan schudden want dit gaat zoveel energie van je vragen die onderzoeken dan de datum van je operatie.Ik was toen ook 1 en al stress en ongeduldig en bang was echt vreselijk.Ik probeerde echt iets om handen te hebben om mezelf wat rustiger te krijgen veel sporten nog gezonder eten dan ik al deed gewoon voor naar de aanloop naar de operatie toe.
Want mij hoofd maakte me ook echt gek met al dat denken de hele tijd.Ik droomde der zelfs steeds over.
Dus ik snap precies wat je voelt en bedoelt.
Maar het komt echt wel goed hoor.Probeer wel voor elkaar te krijgen dat er op papier staat dat je het Asia syndroom heb.Stel ze zijn nog intact dan kan je wel met dat Asia syndroom bij de verzekering indienen.
Ik weet niet bij welke verzekering jij zit want sommige doen echt lastig.Ik heb nu een helmpje onder me bh maar voel het nog steeds wel,gelukkig wel wat minder nog 4 weken afzien dan mag hij eindelijk uit!
Probeer het een beetje los te laten hoor (is makkelijker gezegd dan gedaan) maar anders put het je helemaal uit.
Dikke knuffel