vandaag gebeld..

Protheses vanwege cosmetische reden.
Stef

Ongelezen bericht 26 mei 2021 19:09

Lisa84 schreef:
26 mei 2021 16:23
Hi Stef,

Ik ben benieuwd hoe het bij Niessen gegaan is, zag ik nu dat je een datum hebt??😊
Hey Lisa ,

Oh lief dat je het vraagt ;-)

Nou ik heb een heel fijn gesprek gehad ! Zowel bij dr kappel als bij dr niessen .
Wat ik vooral voelde bij dokter kappel is een mega tijger die zich inzet voor vrouwen met protheses . Ze is echt mega goed in haar werk daarin . Ze moeten eruit dat was voor mij echt duidelijk na dat gesprek .

Bij dr niessen was het vooral een afspraak waar we gepraat hebben over het esthetische resultaat . En dat vond ik ook erg prettig omdat dat natuurlijk ergens ook wel erg belangrijk is.
Daarmee wil ik niet zeggen dat dr kappel dat niet doet , maar daar hebben we het gewoonweg niet zo over gehad .
Hij gaf me meteen het vertrouwen dat het mooi zou worden . Ook hij gaf aan dat ik genoeg weefsel had .

Dus 2 gedachtes ;
Ga ik naar dr kappel of naar dr niessen .
Ik heb eigenlijk gekozen voor diegene die me de meeste energie gaf . En ik kon me ook vinden in het stukje supplementen en bewustwording voor de operatie .
Dus in november is het zover . Mega spannend maar vooral erg zin in !

En hoe is het met jouw proces ?

Groetjes
Stef

Ongelezen bericht 26 mei 2021 19:14

@lisa hoe sta je inmiddels in de lipofilling ? Is dat nog veranderd ?

Ik ga ook lipofilling doen ..
Lisa84

Ongelezen bericht 02 jun 2021 14:03

Hi Stef,

Wat spannend dat je toch lipofilling gaat doen!
Het duurt nog wel even, had Niessen zo'n lange wachtlijst, of was dit persoonlijke voorkeur?

Ik twijfel nog steeds over de lipo, piekker me suf, echt heel irritant.
Ik neig er nu toch naar om het eerst te houden bij de explantatie en mijn lijf te laten herstellen van die operatie. Ik heb stiekeme hoop dat ik mijn nieuwe, oude lijf ook kan accepteren en dat scheelt me een extra ingreep. Mocht dat niet zo zijn, kan ik altijd lipofilling doen, jammer van de extra kosten en operatie, maar geen ramp.
Ik hoop deze week voor mijzelf een besluit te kunnen maken, zodat ik wat meer rust ga ervaren.

Jij veel succes met je voorbereidingen, tijd zat:-)
Stef

Ongelezen bericht 03 jun 2021 19:17

Lisa84 schreef:
02 jun 2021 14:03
Hi Stef,

Wat spannend dat je toch lipofilling gaat doen!
Het duurt nog wel even, had Niessen zo'n lange wachtlijst, of was dit persoonlijke voorkeur?

Ik twijfel nog steeds over de lipo, piekker me suf, echt heel irritant.
Ik neig er nu toch naar om het eerst te houden bij de explantatie en mijn lijf te laten herstellen van die operatie. Ik heb stiekeme hoop dat ik mijn nieuwe, oude lijf ook kan accepteren en dat scheelt me een extra ingreep. Mocht dat niet zo zijn, kan ik altijd lipofilling doen, jammer van de extra kosten en operatie, maar geen ramp.
Ik hoop deze week voor mijzelf een besluit te kunnen maken, zodat ik wat meer rust ga ervaren.

Jij veel succes met je voorbereidingen, tijd zat:-)
Ik snap jouw twijfels echt super goed ! Ik ga ook nog weleens naar alleen explantatie kant . Maar ik wil toch ook voor een mooi resultaat gaan al klinkt dat beetje dom maar helaas ben ook stiekem best een beetje ijdel ..
dr niessen voelt goed en zei dat hij het met mijn weefsel en beetje lipo een heel mooi resultaat gaat behalen .
Nu die narcose nog ... pffffff
Vandaag operatiedatum gekregen .( 11 november )
Jij nog veel succes met welke keuze ook ;-)

Groetjes

Ps vandaag ook die haartest besteld. Ben heel benieuwd namelijk ...
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”