Ja ik ben nog in afwachting van consult met Nannayakara maar wachtlijst is zo lang maar ben al op zoveel dingen onderzocht die Nannayakara ook zou doen om andere dingen uit te sluiten dat ik niet wil wachten. Heel veel succes gewenst hoop echt dat je je snel beter voelt erna.Moeke schreef: ↑26 jul 2019 14:01Ik heb ook alle vertrouwen in dr Kappel. Via haar site ben ik op dit forum terecht gekomen bedenk ik me net. Ik denk dat ik ook uitkom op een 75A. Hoop ik! Ik hoop voor jou ook dat het goed uit zal pakken.Estelle schreef: ↑25 jul 2019 15:55Wat goed dat je zo snel een afspraak hebt gemaakt. Vaak worden je borsten ook wat groter met de loop van de jaren ik heb ook cup a75 en volgens dr Niessen is er toch een mooie vorm en het wordt een beetje opgevuld met eigen vet. Dr. Kappel is de eerste arts die het leed van sillicone heeft erkend en maakt op mij een hele integere indruk dus je bent in goede handen. Veel sterkte en groet van Estelle
Ik heb een deel van je berichten gelezen en begrijp dat je nog wacht op een consult bij de internist?
Ik kan zelf niet wachten tot ze eruit zijn en hoop dat ik bij dr Kappel snel geopereerd kan worden. Ik heb geen idee welk merk implantaten ik heb. Alleen dat het vaste siliconen zijn met geruwd oppervlak. Geen monobloc in ieder geval.
Ik wil me ook even voorstellen, Moeke
Ik had vanmiddag een afspraak bij dr Kappel in Zwolle. Wat een aardige vrouw! Ze heeft alle tijd genomen om met me te praten en een en ander uit te leggen.
Deze vrouw staat echt op de barricades voor ons!
Geen goed nieuws voor mij trouwens. Ik heb zeker drie indicaties waarom ik geopereerd moet worden. Kapsel Baker 4 rechts, ruptuur bdz en totaal 30 jaar de implantaten. Geheid siliconen moleculen door mijn hele lijf. Ook in mijn hersenen. Vooral van dat laatste ben ik erg geschrokken. Ik ben 4 jaar geleden ziek thuis gekomen, afgekeurd. Ik had een goede baan. Mijn brein werkt gewoon niet meer goed. Ik kan geen twee dingen tegelijk, niet goed nadenken. Ben warrig, was ernstig depressief (medicijnen) coördinatie is niet goed. Nooit de link gelegd met de implantaten!
Voor mij na 4 jaar niets nieuws meer en verder ben ik heel gelukkig maar de wetenschap dat het door de siliconen moleculen komt hakt er echt in.
Verder heb ik enorm mazzel dat er 17 augustus nog een plek vrij is. Ik word dus al volgende week geopereerd, ze wilde ook niet lang wachten met me opereren. Alle zooi eruit, niets terug erin. Al hád ik het gewild dan had dr Kappel dit pertinent geweigerd. Eerst zullen alle klachten erger worden maar ik ben wel wat gewend. Laat maar komen!
Ik ben erg benieuwd hoeveel er verbeteren zal in mijn lijf.
Ik ben zo blij bij dr Kappel en hier bij jullie terecht te zijn gekomen. Echt een lifesaver!!
Deze vrouw staat echt op de barricades voor ons!
Geen goed nieuws voor mij trouwens. Ik heb zeker drie indicaties waarom ik geopereerd moet worden. Kapsel Baker 4 rechts, ruptuur bdz en totaal 30 jaar de implantaten. Geheid siliconen moleculen door mijn hele lijf. Ook in mijn hersenen. Vooral van dat laatste ben ik erg geschrokken. Ik ben 4 jaar geleden ziek thuis gekomen, afgekeurd. Ik had een goede baan. Mijn brein werkt gewoon niet meer goed. Ik kan geen twee dingen tegelijk, niet goed nadenken. Ben warrig, was ernstig depressief (medicijnen) coördinatie is niet goed. Nooit de link gelegd met de implantaten!
Voor mij na 4 jaar niets nieuws meer en verder ben ik heel gelukkig maar de wetenschap dat het door de siliconen moleculen komt hakt er echt in.
Verder heb ik enorm mazzel dat er 17 augustus nog een plek vrij is. Ik word dus al volgende week geopereerd, ze wilde ook niet lang wachten met me opereren. Alle zooi eruit, niets terug erin. Al hád ik het gewild dan had dr Kappel dit pertinent geweigerd. Eerst zullen alle klachten erger worden maar ik ben wel wat gewend. Laat maar komen!
Ik ben erg benieuwd hoeveel er verbeteren zal in mijn lijf.
Ik ben zo blij bij dr Kappel en hier bij jullie terecht te zijn gekomen. Echt een lifesaver!!
Laatst gewijzigd door Moeke op 08 aug 2019 07:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Het gaat in een stroomversnelling allemaal. Vandaag word ik geopereerd aan spataderen in mijn linker been, mogelijk ook een reststukje in mijn rechterbeen. Die afspraak stond nog en is geen belemmering voor de explantatie. Straks eerst nog even via de huisarts voor een ecg. Geen idee of de anesthesist van dr Kappel in Amsterdam daar ter plekke een ecg kan maken. (Ik wil geen risico lopen dat ik komende week ook nog naar een cardioloog zou moeten ivm laserbehandeling van mijn hart zo'n 18 jaar geleden). Misschien denk ik niet logisch maar het is 250 km rijden voor ons en volgende week al de explantatie. Het viel trouwens niet mee om de assistente van de huisarts over te halen er 1 te maken. Ik zal ze straks veel info geven over siliconen!
Ik verlang zo naar mijn eigen lijf weer terug!
Als het alsjeblieft allemaal maar weer goed komt!!
Ik verlang zo naar mijn eigen lijf weer terug!
Als het alsjeblieft allemaal maar weer goed komt!!