Hallo allemaal,
Eerder had ik geschreven dat de verzekering vgz explantatie vergoed op basis van klachten
en dat ze niet gescheurd hoeven te zijn of kapsel vorming klasse 4. Klopt dus niks van3bd869ae
Ik heb de verzekering weer gebeld. Dr kappel heeft gelijk zij hebben geen contract met dr Kappel!
Ook was mijn gesprek hierover met vgz niet opgeschreven in de comp.
Mijn mening over VGZ. Waardeloos!
Inmiddels al 4 verschillende medewerkers aan de lijn gehad.
Allen hebben andere antwoorden op dezelfde vragen.
Nu blijkt dat de verwijzing van pc naar MRI centrum niet vergoed wordt en omdat pc niet met vgz gecontracteerd staat wordt 80% vergoed van het tarief dat de wel gecontracteerde pc voor ecplantatie hanteert.
Ook zei de pc dat ik in zwolle in een hotel moet overnachten ivm complicaties.
Ook het consult 110€ (die ik al gehad heb)wordt niet vergoed.
Morgen ga ik terug naar de huisarts voor een nieuwe verwijzing.
Ik hoop wel op steun en begrip van mijn dokter. De huisarts stuurt mij al een paar jaar door naar verschillende artsen en ziet mij denk ik als een
hypoghonder
Ik wil naar het Jan van goyen bekend bij vgz als OLVG gaan.
Naar pc dr van Niessen.
Dr van Niessen was ook betrokken bij het onderzoek in het VU
zie:
http://www.beautyjournaal.nl/2013/12/18 ... -allergie/
Deze arts is zeer bekend met lipofilling maar werkt ook met monoblocks.
Onderzoeken zoals MRI worden in het Jan van goyen zelf gedaan en dus vergoed door de zorgverzekering
Voor mij zijn pluspunten:
Amsterdam is 30 min rijden
verzekering technisch pracktiser en volledige vergoeding bij goedkeuring aanvraag
overnachting in ziekenhuis
Het lijkt mij ook niet verkeerd om een andere pc te spreken.
De afgelopen dagen werd het me allemaal teveel door toestand met vgz. Het voelt als een enorme strijd!
Flinke huilbuien gehad. Darmen weer van slag en overal pijn. Kon weer slecht op woorden komen en Flink zweten. Opvallend vooral oksels en tussen borsten. Dichtbij de siliconen dus!
Poeh meteen weer 10 stappen terug. Lang moeten zoeken naar andere pc die in een zh werkt. Ik heb dr niessen alsof ik detective ben uitgeplozen. Er is weer een begin en ik kan weer lachen. Vandaag de draad weer opgepakt en gaan zwemmen
met mijn dochtertje van 4. Dat is vaak al teveel voor mij. Maar het is gelukt. Mijn energie was redelijk en dat is al heel wat.
eigenlijk zo bizar dat ik dit in de loop der jaren als "normaal" bent gaan zien
Tijd om naar bed te gaan
SLEEP
liefs
sunny