Linn stelt zich voor...
Hey Linn, sterkte met die laatste dagen ! zenuwslopend ! en Mik, jij ook natuurlijk! Ik had ook verschil ,door de wissel in 1991 ,daar zie je nu (1week na explantatie) niks van ! Ook nog een leuke bijkomstigheid : ik had striae en dat is ook weg
Hou jullie taai meiden ! Knuff. Janneke x FLOWER

Hallo Linn ,
Ook voor jou heeeeel veeeeel sterkte de komende dagen SUCCES! lieve Linn .
En ook ik heb nu stomme dromen over hoe ik er uit ga zien ( extreme theezakjes die gewoon bijna op mijn navel hangen ).....denk dat het een proces is van jezelf accepteren ....ik heb eigenlijk maar 1wens en dat is pijnvrij zijn
.
ik hoop dat je je niet al te druk maakt .....gezondheid gaat boven alles sterkte meid IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM .
liefs ildiko
Ook voor jou heeeeel veeeeel sterkte de komende dagen SUCCES! lieve Linn .
En ook ik heb nu stomme dromen over hoe ik er uit ga zien ( extreme theezakjes die gewoon bijna op mijn navel hangen ).....denk dat het een proces is van jezelf accepteren ....ik heb eigenlijk maar 1wens en dat is pijnvrij zijn

ik hoop dat je je niet al te druk maakt .....gezondheid gaat boven alles sterkte meid IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM .
liefs ildiko
Thanx lieve meiden thanks
Ildiko de meesten zijn ziek of hebben (veel) pijn, ik heb het ontdekt door een knobbel heb nooit pijn of wat dan ook gehad!
Wel kom ik al lezend hier toch wel een aantal bekende klachten tegen waarvan ik nooit aan siliconen had gedacht, ik ben altijd moe maar daar kunnen zoveel verklaringen voor zijn, ook heb ik last van mn gewrichten vooral mn ellebogen en handen, daarvoor had ik de verklaring dat ik te dik was maar nu ik slank ben zijn deze klachten er nog dus!!! En zo kan ik nog best even doorgaan
En het wennen zal wel wat tijd kosten, maar die tijd gun ik mezelf ook gewoon. Ik hoorde een maand geleden opeens van de een op andere dag dat ze eruit gaan dus het is nog kort geleden...
wel merk ik dat ik al veel tijd heb besteed aan mooie kleine bhtjes uitzoeken, en wat zijn er veel meer mooie in kleinere maten zeg
dat is dan weer mooi meegenomen en ze zijn nog goedkoper ook hihi
Ildiko de meesten zijn ziek of hebben (veel) pijn, ik heb het ontdekt door een knobbel heb nooit pijn of wat dan ook gehad!
Wel kom ik al lezend hier toch wel een aantal bekende klachten tegen waarvan ik nooit aan siliconen had gedacht, ik ben altijd moe maar daar kunnen zoveel verklaringen voor zijn, ook heb ik last van mn gewrichten vooral mn ellebogen en handen, daarvoor had ik de verklaring dat ik te dik was maar nu ik slank ben zijn deze klachten er nog dus!!! En zo kan ik nog best even doorgaan

En het wennen zal wel wat tijd kosten, maar die tijd gun ik mezelf ook gewoon. Ik hoorde een maand geleden opeens van de een op andere dag dat ze eruit gaan dus het is nog kort geleden...
wel merk ik dat ik al veel tijd heb besteed aan mooie kleine bhtjes uitzoeken, en wat zijn er veel meer mooie in kleinere maten zeg

Hoi Linn
Heel veel succes met de aankomende operatie!!
Hoop dat het allemaal mee zal vallen.
Liefs Maggie
Heel veel succes met de aankomende operatie!!
Hoop dat het allemaal mee zal vallen.
Liefs Maggie
Wat ik me nog afvraag en misschien weten sommigen van jullie het...
Ik heb nl nog geen brief van het ziekenhuis ontvangen.
Maar na explantatie en borstlift mag je dan naar huis op dezelfde dag of moet je een nacht blijven of verschilt dit ook weer per ziekenhuis?
Ik heb nl nog geen brief van het ziekenhuis ontvangen.
Maar na explantatie en borstlift mag je dan naar huis op dezelfde dag of moet je een nacht blijven of verschilt dit ook weer per ziekenhuis?
In principe ga je gewoon de zelfde dag naar huis,als je goed wakker bent en gegeten/gedronken en geplast hebt, soms als alles niet helemaal verloopt zoals ze willen dan moet je een nachtje blijven.
Succes!! Liefs Maggie
Succes!! Liefs Maggie
Hoi Hoi
Mijn eerste borstvergroting was in het ziekenhuis in 2000 en ik ging de zelfde dag nog naar huis, dus ik zou het zeker even navragen.
Mijn eerste borstvergroting was in het ziekenhuis in 2000 en ik ging de zelfde dag nog naar huis, dus ik zou het zeker even navragen.
Ik ga naar het ziekenhuis, en ik mag me al om 7 uur melden dus ben denk ik als 1e aan de beurt Party time
Ik mocht met mn vergroting ook al dezelfde dag naar huis, maar ik zal het even navragen.
Nederland voetbalt woensdag dus ik hoop dat ik dan gewoon lekker thuis kan kijken hihi (je kan je maar ergens druk over maken)
Ik mocht met mn vergroting ook al dezelfde dag naar huis, maar ik zal het even navragen.
Nederland voetbalt woensdag dus ik hoop dat ik dan gewoon lekker thuis kan kijken hihi (je kan je maar ergens druk over maken)
Lieve Linn,
Hoop dat je mijn berichtje nog zult lezen. Ik wens je ontzettend veel sterkte vandaag!!! GOOD_LUCK
Weet dat ik aan je denk lieverd. +LOVE+
-BLOEM- X Luna
Hoop dat je mijn berichtje nog zult lezen. Ik wens je ontzettend veel sterkte vandaag!!! GOOD_LUCK
Weet dat ik aan je denk lieverd. +LOVE+
-BLOEM- X Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan