Even voorstellen en mijn proces van begin tot einde

Protheses vanwege cosmetische reden.
Linda77

Ongelezen bericht 19 jan 2023 19:03

Hallo dames,

Net ook al even met je gesproken, Luna, maar ik reageer hier voor de volledigheid ook nog even:

Ik ben vanmorgen bij de HA geweest omdat ik vannacht helemaal in paniek wakker werd. Ik moest even van me afpraten en gerust gesteld worden en haar vragen voor een verwijzing voor Dr. Beekman. Deze heeft ze geregeld en er is spoed bijgezet, omdat er op de MRI al duidelijk zichtbaar is dat mijn linkerprothese kapot is en er sprake is van een kapselbreuk. En omdat ik al zo lang met klachten loop, die nu langzaam neurologisch lijken, is een beetje vaart geen overbodige luxe. Bij thuiskomst heb ik ook even contact gehad met Dr. Kappel en deze acties tesamen hebben me wel weer een beetje gekalmeerd en met beide benen op de grond gezet. Mijn medische achtergrond is in deze heel handig omdat ik de wegen goed ken en verbanden kan leggen, maar het brengt ook wel wat paniek met zich mee. Daarom ga ik voor nu ook een beetje proberen wat afstand te nemen van het onderwerp en niet teveel meer te lezen over de mogelijke gevolgen. Dit ook in opdracht van Dr. Kappel, want ik kreeg een beetje 'op mijn donder' ;-)

Ben en blijf wel bereikbaar voor vragen en houd jullie zeker op de hoogte!
πŸŽ—πŸŽ—πŸŽ— BV 2006 met de anatomische McGhan 385 CC deels onder de spier ivm tubulaire borst, nu traject voor explantatie bij Dr. Kappel. Protheses gescheurd en van binnen kapot, ingekapselde siliconen in lymfe links. Klachten: oa helse pijnen in benen, vroegtijdige slijtage en operatie aan rug en enkel, spierzwakte, spierpijnen, zenuw- en gewrichtspijnen. πŸŽ—πŸŽ—πŸŽ—
Luna MKS

Ongelezen bericht 19 jan 2023 19:35

Linda77 schreef: ↑
19 jan 2023 19:03
Hallo dames,

Net ook al even met je gesproken, Luna, maar ik reageer hier voor de volledigheid ook nog even:

Ik ben vanmorgen bij de HA geweest omdat ik vannacht helemaal in paniek wakker werd. Ik moest even van me afpraten en gerust gesteld worden en haar vragen voor een verwijzing voor Dr. Beekman. Deze heeft ze geregeld en er is spoed bijgezet, omdat er op de MRI al duidelijk zichtbaar is dat mijn linkerprothese kapot is en er sprake is van een kapselbreuk. En omdat ik al zo lang met klachten loop, die nu langzaam neurologisch lijken, is een beetje vaart geen overbodige luxe. Bij thuiskomst heb ik ook even contact gehad met Dr. Kappel en deze acties tesamen hebben me wel weer een beetje gekalmeerd en met beide benen op de grond gezet. Mijn medische achtergrond is in deze heel handig omdat ik de wegen goed ken en verbanden kan leggen, maar het brengt ook wel wat paniek met zich mee. Daarom ga ik voor nu ook een beetje proberen wat afstand te nemen van het onderwerp en niet teveel meer te lezen over de mogelijke gevolgen. Dit ook in opdracht van Dr. Kappel, want ik kreeg een beetje 'op mijn donder' ;-)

Ben en blijf wel bereikbaar voor vragen en houd jullie zeker op de hoogte!
Heel goed lieve schat, de paniek brengt je nergens. En maakt alles ergerπŸ˜”

Maar ik begrijp je volkomen. Het is niet niks. En juist wanneer je een medische achtergrond hebt en meer weet over de werking van het lichaam, dan ga je ook sneller teveel denken en de diepte in. Ik herken dat wel.

Er zijn velen jou voor gegaan en we are still alive and kicking πŸ’ͺπŸ˜‰

Door jouw genetische predispositie (met auto-immuniteit) komt alles harder aan. Hier ontkom je helaas niet aan. Same here.

Alles komt uiteindelijk goed, je bent onderweg naar genezing of verbetering van je gezondheid en leven!πŸ™β€οΈπŸ˜˜
Linda77

Ongelezen bericht 26 jan 2023 20:27

Vandaag telefonisch consult met Dr. Beekman gehad. Na het aanhoren van de MRI uitslag verwacht ze dat mijn implantaten er als pulp uit zullen komen. Ik ben me wederom kapot geschrokken! Ergens vind ik het wel vreemd; de Radioloog in het ZHA zei me dat de protheses alleen aan de binnenkant kapot zijn. Ook voelen ze nog aan of ze dezelfde vorm hebben als toen. Dr. Beekman heeft de MRI niet gezien, dus ik hoop nog steeds dat ze het mis heeft. Op 10 februari zit ik bij haar, vooraf een echo van de lymfeklieren. Morgen krijg ik een labformulier thuis om bloed te prikken, deze uitslagen krijg ik dan ook gepresenteerd. Ik ben dankbaar voor alle hulp die ik krijg, alles verloopt zeer voorspoedig. Op 2 januari kreeg ik de schrik van mijn leven, maar misschien zijn mijn protheses over een paar weken al exit. En dan vind ik het -gezien alle verhalen die ik meekrijg- toch in een rap tempo gaan. Al mag dat ook wel, want de situatie is niet om uit te houden.

Volgens Dr. Beekman is de kans dat ik nog herstel 30-50% en ook dit vond ik een enorme schok. Waar moet het toch heen zo?

Ik voel me ziek. Zwak. En het lijkt wel met de dag erger te worden.
πŸŽ—πŸŽ—πŸŽ— BV 2006 met de anatomische McGhan 385 CC deels onder de spier ivm tubulaire borst, nu traject voor explantatie bij Dr. Kappel. Protheses gescheurd en van binnen kapot, ingekapselde siliconen in lymfe links. Klachten: oa helse pijnen in benen, vroegtijdige slijtage en operatie aan rug en enkel, spierzwakte, spierpijnen, zenuw- en gewrichtspijnen. πŸŽ—πŸŽ—πŸŽ—
Luna MKS

Ongelezen bericht 28 jan 2023 18:45

26 jan 2023 20:27
Vandaag telefonisch consult met Dr. Beekman gehad. Na het aanhoren van de MRI uitslag verwacht ze dat mijn implantaten er als pulp uit zullen komen. Ik ben me wederom kapot geschrokken! Ergens vind ik het wel vreemd; de Radioloog in het ZHA zei me dat de protheses alleen aan de binnenkant kapot zijn. Ook voelen ze nog aan of ze dezelfde vorm hebben als toen. Dr. Beekman heeft de MRI niet gezien, dus ik hoop nog steeds dat ze het mis heeft. Op 10 februari zit ik bij haar, vooraf een echo van de lymfeklieren. Morgen krijg ik een labformulier thuis om bloed te prikken, deze uitslagen krijg ik dan ook gepresenteerd. Ik ben dankbaar voor alle hulp die ik krijg, alles verloopt zeer voorspoedig. Op 2 januari kreeg ik de schrik van mijn leven, maar misschien zijn mijn protheses over een paar weken al exit. En dan vind ik het -gezien alle verhalen die ik meekrijg- toch in een rap tempo gaan. Al mag dat ook wel, want de situatie is niet om uit te houden.

Volgens Dr. Beekman is de kans dat ik nog herstel 30-50% en ook dit vond ik een enorme schok. Waar moet het toch heen zo?

Ik voel me ziek. Zwak. En het lijkt wel met de dag erger te worden.
Ik stuur je heel veel liefde en kracht! πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–
Linda77

Ongelezen bericht 29 jan 2023 19:25

Dankjewel, lieve schat πŸ™
Linda77

Ongelezen bericht 30 jan 2023 14:17

Zojuist een heel fijn en geruststellend gesprek gehad met Dr. Kappel, wat een fantastische vrouw πŸ₯°

Ivm de ernst van mijn klachten word ik met voorrang geopereerd, wrs op mijn verjaardag. 11 februari πŸ˜„ Voor mij ook best symbolisch, dus laat maar komen. Word gewoon opnieuw geboren en krijg een mooie tweede kans! Op weg naar een beter leven.

Links vond ze kapselvorming Baker 4 en ook de vorm was niet helemaal normaal. Op basis daarvan krijg ik de operatie al vergoed. Daarnaast lekt sws de linkerprothese, dus ook dat betekent vergoeding. Tijdens de ingreep worden zowel prothese en kapsel verwijderd.

Natuurlijk is er geen garantie voor volledig herstel, maar er is goede hoop voor in elk geval verbetering. Na het verwijderen kan mijn lichaam in elk geval weer herstellen, dus meer klachten zal ik niet krijgen. En met een gezonde leefstijl en het volgen van een dieet, is de kans op ellende op lange termijn ook niet groot. Ik kan nog steeds 90 worden en ben dat dan ook mooi van plan.

Liefs!
Luna MKS

Ongelezen bericht 30 jan 2023 17:46

30 jan 2023 14:17
Zojuist een heel fijn en geruststellend gesprek gehad met Dr. Kappel, wat een fantastische vrouw πŸ₯°

Ivm de ernst van mijn klachten word ik met voorrang geopereerd, wrs op mijn verjaardag. 11 februari πŸ˜„ Voor mij ook best symbolisch, dus laat maar komen. Word gewoon opnieuw geboren en krijg een mooie tweede kans! Op weg naar een beter leven.

Links vond ze kapselvorming Baker 4 en ook de vorm was niet helemaal normaal. Op basis daarvan krijg ik de operatie al vergoed. Daarnaast lekt sws de linkerprothese, dus ook dat betekent vergoeding. Tijdens de ingreep worden zowel prothese en kapsel verwijderd.

Natuurlijk is er geen garantie voor volledig herstel, maar er is goede hoop voor in elk geval verbetering. Na het verwijderen kan mijn lichaam in elk geval weer herstellen, dus meer klachten zal ik niet krijgen. En met een gezonde leefstijl en het volgen van een dieet, is de kans op ellende op lange termijn ook niet groot. Ik kan nog steeds 90 worden en ben dat dan ook mooi van plan.

Liefs!
HΓ© mop, jouw verhaal gehoord via app en wilde hier ook nog reageren.
Blij dat je je zo goed voelt! En dat je bij deze fantastische vrouw bent geweest❀️

Ook nogmaals over de leefstijl en het dieet. Dit is een zeer belangrijk onderdeel van de behandeling en ontgifting. Vrouwen onderschatten dat. En het enkel slikken van supplementen is niet voldoende. Letten op leefstijl en voeding is uitermate belangrijk. We zullen dit snel weer onder de aandacht brengen op Facebook.

Vanacht zul je vast fijner slapen. Je klonk heel sterk en rustigπŸ™
Je bent er klaar voorπŸ’ͺ

Dikke kus mop ook voor de rest van de meidenπŸ˜˜πŸ’žπŸ’žπŸ’žπŸ’ž
Margreet

Ongelezen bericht 31 jan 2023 13:36

Wat fijn, dat het zo goed gelopen is met Dr. Kappel (ik had niet anders verwacht).
Goed vooruitzicht en zo snel!

Ga er voor πŸ’ͺ

Liefs, πŸ€πŸ’–
Margreet
Wij vrouwen zijn beresterk en laten ons niet uit het veld slaan

2011 borstkanker, 2012 implantaat Allergan
explantatie 24-09-2022 dr. de Vries
Linda77

Ongelezen bericht 31 jan 2023 16:29

Margreet schreef: ↑
31 jan 2023 13:36
Wat fijn, dat het zo goed gelopen is met Dr. Kappel (ik had niet anders verwacht).
Goed vooruitzicht en zo snel!

Ga er voor πŸ’ͺ

Liefs, πŸ€πŸ’–
Margreet
Dankjewel, lieve Margreet! Ik voel me stukken beter dan de afgelopen weken.
Luna MKS

Ongelezen bericht 31 jan 2023 18:42

Ik ben trots op je lieverd!πŸ’ͺ
Ik kwam er niet aan toe te reageren op het berichtje dat je mij stuurde, sorryπŸ˜”
Bij deze
4330367.png
4330367.png (17.71 KiB) 3512 keer bekeken
Ook trots op de andere meiden! πŸ’ͺ

Fijne avond iedereen! πŸ˜˜πŸ’–
Linda77

Ongelezen bericht 01 feb 2023 18:55

Haha, dankjewel!

Rita belde vandaag met de mededeling dat de machtiging van de verzekering binnen is, dus we kunnen door!
Miranda29

Ongelezen bericht 01 feb 2023 22:17

Wat fijn voor jou Linda

Xxxx
Linda77

Ongelezen bericht 02 feb 2023 08:25

Alles gaat gewoon ontzettend snel!

2 februari werden ze kapot gevonden, vorige week donderdag Dr. Beekman eerste consult, maandag bloed en Dr. Kappel, volgende week vrijdag 2e consult Beekman, zaterdag explantatie. Denk dat ik van geluk mag spreken en mezelf een schouderklopje mag geven πŸ˜„
Luna MKS

Ongelezen bericht 02 feb 2023 10:17

Super!πŸ₯³
Linda77

Ongelezen bericht 02 feb 2023 15:11

Ok inmiddels verzet naar of 18, of 25.

Pff.. KAK. Mijn hoofdpijn, vaagheid en oorsuizen worden steeds erger, dus hoop de 18e.
Plaats reactie

Terug naar β€œStel jezelf voor (cosmetisch)”